2025-07-15, 20:13
Medlem
Longest-covids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Var det inte hon som skulle flytta till Sverige för ett tag sedan ?

Hon har bott i Sthlm ett par månader, men flytt sina obetalda hyror och ska enligt henne själv bo i London nu..
Suck
Citera
2025-07-15, 20:37
Medlem
BlessedPowers avatar
Bra storlek. Han ljög inte när han sa : ”I am black below the belt”
Skön storlek. Perfekt.
Citera
2025-07-15, 20:45
Medlem
Dalulvens avatar
Ja, det är väl bättre att bonka bäver än att slåss. Bra, Conor!

Danas guldkalvar verkar mer intresserade av annat än att beträda Oktagonen numera.

Först "Bones" Jones och nu "Boner" McGregor ... Ta tillbaka Jon Fitch och "fitcha" vidare.
Citera
2025-07-15, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Illaluktande negerafro (vatten tränger inte igenom krullet) med smutsig peruk på. Vidrigt. Nej, kan man knulla negrer så kan man nog också knulla apor.

Hon ser faktiskt äcklig ut. Visst, kroppen inget fel, men nyllet? Standardneger.

En neger är en neger.
Citera
2025-07-15, 21:29
Medlem
Fan vilka äckliga bilder på den vita negern. Jag måste skrubba ögonen. Satt och kollade på hans kuk för att bedöma om den är bedömningsbar. Är den XL som den först ser ut, eller är den 13-15 cm som vissa påstår, och bilden ljuger? Allt är möjligt.

Detta kommer haunta mig resten av livet.
Citera
2025-07-15, 21:30
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Såg om Road House och fan aldrig 175. Gyllenhaal är 182 och när de står mot varann skiljer det ett huvud i längd till Gyllenhaals fördel.

Troligen är tom Ulf Kristersson längre. Möjligen det som gjorde att han blev så bra fighter detta med komplex i sin längd både på höjden som på kuken.

Conor är dessutom ett kompakt muskelberg, bredaxlad, stort huvud och med en obefintlig nackprofil på det. Han ser alltid kort och hoptryckt ut. 175 cm är han inte, eftersom det är "average" i USA och även där anses han kortare än snittet. 170-173 cm om man ska vara generös.

Ulf Kristersson är dock minimal, en knatte bland giganter oavsett vilka han rör sig med, kvinnor som män, men klär sig propert med sina blygsamma 165 cm på en bra dag utan sina specialgjorda sulor.

What's the fuzz about för övrigt, Conors kokainpitt är ju uppenbarligen helt eller delvis erigerad och bilden tagen från en sådan vinkel att storleken är svår att bedöma.
Senast redigerad av -DaRude- 2025-07-15 kl. 21:39.
Citera
2025-07-15, 21:52
Medlem
100% den ser större ut än vad den är. Han är ju lika lång som en dvärg ungefär. Den hade sett liten ut på en normalstor människa.
Citera
2025-07-15, 21:52
Medlem
Trakessons avatar
Vad händer?
En tråd där mestadels killar diskuterar en ”kändis” kuk.

”Flashback - homosexualitet på riktigt”
Citera
2025-07-15, 22:06
Medlem
Ballcancers avatar
Vill inte se en våldtäktsmans kuk. Vidrig liten byracka är han. Skämmer ut sig själv och sin familj. Sen har han fått för sig att bli president på Irland?
Citera
2025-07-15, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Främsta intresset av mig är att jag vill veta om Conor har större balle än mig.

(Översatt med AI)

Rapparen Azealia Banks har anklagat den tidigare UFC-stjärnan Conor McGregor för att ha skickat nakenbilder till henne utan samtycke via direktmeddelanden på X. Hon delade skärmdumpar av de påstådda meddelandena och bilderna. Inläggen har väckt starka reaktioner på nätet och lagt ytterligare bränsle på de pågående kontroverserna kring McGregor.

https://www.timesnownews.com/world/u...icle-152280123

Har ej hittat ocensurerade bilder, men uppfattar som att dom ska finns på nätet.

Edit: Tack till MundoAzul som letade upp Mcgregors sanna storlek.

https://zacknation.net/wp-content/up...egor-Photo.jpg

https://zacknation.net/wp-content/up...or-Photo-2.jpg
Va fan ere för jävla tejp han har satt runt snorren ??
Citera
2025-07-15, 23:12
Medlem
RickRozays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Va fan ere för jävla tejp han har satt runt snorren ??

Det är en rem med en vikt hängandes från den.

Citera
2025-07-15, 23:25
Medlem
Stabil bjässe han besitter på Men det förvånar mig inte, ni vet vad man säger om folk med stora händer ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in