2025-07-14, 20:57
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Ändå intressant att många av er öser så mycket mer skit över de misshandlade kvinnorna än över mannen som misshandlade dem.

Om ni fick bestämma Sveriges lagar, så skulle kvinnorna som blev ihop med Markus får ett längre straff för att de blev ihop med Markus, än Markus skulle få för att han misshandlade kvinnorna.

Så här kommer en ny lag i Svea rikes lag, stiftad av Sveriges arga incels:

Incel-§ 1:

Är du kvinna och blir ihop med fel man, så må du brinna i helvetet. Du ska också dömas till både böter och flera år i fängelse för att du släppte in den olämplige mannen i dina barns hem, din hora. Du ska sitta längre än mannen som slog dig!

När kan vi klubba igenom lagförslaget?
Jag vill lägga en motion till det lagförslaget, att det bör vara lika långa straff , för både GM och kvinnan. Men som sagt bara kvinnor som medvetet vill och dras till kriminella och badboy män.
Senast redigerad av TrueDevil 2025-07-14 kl. 21:00.
Citera
2025-07-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
När kan vi klubba igenom lagförslaget?

Du får väl bilda ett nytt parti och börja kräva att Sverige ska ha den här lagen?

Snacka inte, börja jobba!
Citera
2025-07-14, 21:15
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trident999

När det gäller alla galna män som ändå får tag i kvinnor så kommer man inte undan att våldkapaciteten är känd på förhand. Kanske inte i 100% av fallen, någon slipad “american psycho” figur slinker säkert igenom, men detta är ju ofta män som man inte kan ta miste på, råbarkade, muskliga, tatuerade, stenhård attityd, psykotiskt narcissistiska etc etc. Obegripligt för mig, men uppenbarligen fins ngon lockelse i det farliga.

Tänker t ex på Juha Valjakkala, Åmselemördaren, som fick hundratals beundrarbrev i veckan. Hur var det ens möjligt?
De har väl utstrålning som en filmstjärna, det var vad man sa om Juha i alla fall. Utstrålning plus att de kan leverera enorma mängder uppmärksamhet. Då ser inte kvinnan att det är en totalt värdelös kriminell som förmodligen inte klarar av ett enklare jobb.

Alla kvinnoboxare ser inte ut som råbarkade kåkfarare heller, vill nog påstå att det inte syns alls på utseendet, karriären, titeln eller på jobbet. Man kan se det på hur de hanterar motgångar eller andras viljor till viss del.
Citera
2025-07-14, 22:33
Medlem
Vad för viktigt arbete hade han? Är inte alla jobb viktiga?
Och får han sparken nu?
Citera
2025-07-14, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
De har väl utstrålning som en filmstjärna, det var vad man sa om Juha i alla fall. Utstrålning plus att de kan leverera enorma mängder uppmärksamhet. Då ser inte kvinnan att det är en totalt värdelös kriminell som förmodligen inte klarar av ett enklare jobb.

Alla kvinnoboxare ser inte ut som råbarkade kåkfarare heller, vill nog påstå att det inte syns alls på utseendet, karriären, titeln eller på jobbet. Man kan se det på hur de hanterar motgångar eller andras viljor till viss del.

Sedan är det en sak att välja fel partner då man är 20, då är det kanske inte så lätt att se igenom. Mitt resonemang gällde då vi blivit lite äldre. De som är våldsbejakande har oftast levt ett hårt liv och då syns det. Men visst finns det börsmäklare, advokater och ICA-föreståndare som är våldsamma i det privata. Åtminstone på film.
Citera
2025-07-14, 23:18
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Vad för viktigt arbete hade han? Är inte alla jobb viktiga?
Och får han sparken nu?

Oavsett vad han arbetar med så kommer han inte våga sig dit, folk kommer jaga han.
Han kommer gömma sig och hoppas den här tråden dör ut, gör den inte det kommer han lämna landet.
Men tror inte han NÅGONSIN kommer våga skada en kvinna eller barn igen.
PISSLUFFARE är vad han är!
Citera
2025-07-15, 00:04
Medlem
Citat:
Oavsett vad han arbetar med så kommer han inte våga sig dit, folk kommer jaga han.
Han kommer gömma sig och hoppas den här tråden dör ut, gör den inte det kommer han lämna landet.
Men tror inte han NÅGONSIN kommer våga skada en kvinna eller barn igen.
PISSLUFFARE är vad han är!
Okej. Svarade inte på min fråga direkt. Men vi får se.
Citera
2025-07-15, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimBall
100%!

bara tatueringarna signalerar "jag är ett problem", Aposematism kallas det i djurvärlden... Kvinnor överlag kan inte se sådant här. inget historiskt hypotetiskt tänkande sitter djupt i DNA:n.

Han är väldigt lik någon... *host.. host*.

https://www.expressen.se/nyheter/martin-jonsson-33-dodade-lotta/

Det är samma skrot och korn. Samma vibes.

Det är förvånande att vissa kvinnor är så dåliga på att välja rätt.
Citera
2025-07-16, 08:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Ändå intressant att många av er öser så mycket mer skit över de misshandlade kvinnorna än över mannen som misshandlade dem.

Om ni fick bestämma Sveriges lagar, så skulle kvinnorna som blev ihop med Markus får ett längre straff för att de blev ihop med Markus, än Markus skulle få för att han misshandlade kvinnorna.

Så här kommer en ny lag i Svea rikes lag, stiftad av Sveriges arga incels:

Incel-§ 1:

Är du kvinna och blir ihop med fel man, så må du brinna i helvetet. Du ska också dömas till både böter och flera år i fängelse för att du släppte in den olämplige mannen i dina barns hem, din hora. Du ska sitta längre än mannen som slog dig!

Precis..
Har tyckt att tråden har ballat ur totalt med att nötter anklagar kvinnorna som blir drabbade av brutalt våld av GM 😡
Är så att jag blir mörkrädd, tanten säger att det är verkligen sjuka människor som uttrycker så..

Men hon, jag och vänner är överens om varför socialtjänsten vård och omsorg inte går in och omhändertar barnen om dessa trasiga kvinnor lever ett dysfunktionellt liv 😡
Finns de som har blivit av med sina barn för mindre ..
Citera
2025-07-16, 08:38
Bannlyst
Citat:
Jag är väldigt hatisk, MEN:
Om en kvinna blir tillsammans med en vanlig svensson man som trycker ner och misshandlar henne.
Är det förfärligt och super tragiskt, allt kärlek och stöd till dessa kvinnor. Där har jag mer sympati än någonsin!

Men kvinnor som blir tillsammans med en snubbe som horungen Markus har jag NOLL empati!
Jag avskyr kvinnomisshandlare och framförallt människor som ger sig på barn! Men dessa "markus" kvinnor har själva valt att gå in i en relation med en man med "badboy" utseende och dokumenterat våldsam!

De får skylla sig själva!
HELT KLART!

Finns sidor på Facebook om dejting som är offentliga t.ex +30 singel och +55 singel...
Så fort det är en man med massor av tatueringar, så svarar makalöst många kvinnor på dennes inlägg 🥵
Då kan jag börja undra vad världen är på väg när det gäller partners 😡

N.z är en jäkla wannabe som tror att den är farlig...
N.z är bara troligtvis farlig för kvinnor, barn och underlägsna män...

Vet många som har mycket tatueringar, men det syns inte offentligt med kläderna på...
Jo, med t-shirt såklart på semestern eller vid bad utomhus...
Dessutom som nallebjörnar till sina damer...
De skyddar sina damer och nära anhöriga gentemot sådana galningar som dåren N.z
Citera
2025-07-16, 08:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Nej det gäller verkligen inte alla kvinnor. Det finns många med sunt förnuft. Du har bara inte några i din bekantskapskrets.

Kan bara hålla med dig..
När jag såg det inlägget som du citerade så höll jag på att smälla av totalt..
Snacka om kvinnoförakt till 100%..
Är nog ett av de värsta i hela tråden...
Citera
2025-07-18, 09:06
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
Jag är väldigt hatisk, MEN:
Om en kvinna blir tillsammans med en vanlig svensson man som trycker ner och misshandlar henne.
Är det förfärligt och super tragiskt, allt kärlek och stöd till dessa kvinnor. Där har jag mer sympati än någonsin!

Men kvinnor som blir tillsammans med en snubbe som horungen Markus har jag NOLL empati!
Jag avskyr kvinnomisshandlare och framförallt människor som ger sig på barn! Men dessa "markus" kvinnor har själva valt att gå in i en relation med en man med "badboy" utseende och dokumenterat våldsam!

De får skylla sig själva!
HELT KLART!

Du är off topic - denna tråd handlar om kvinnomisshandlaren Markus, inte om hans offer. Du får byta till annan lämplig tråd där offrens eventuella egenansvar diskuteras. Tex denna: (FB) Varför älskar svenska män medeltida värderingar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in