2024-01-09, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Om man ska tro swedavias hemsida så går det inga GC-plan på fredag, däremot två på lördag. En i ottan o den andra på em. RN är en riktig gris om han bokat in sig på samma avgång som Z. Han är helt ointresserad av lugn o ro, han vill ha bråk o känslostormar.

När ska skånskan genomskåda honom?

Helgdagarna har satt griller i mitt huvud 😀 menade lördag såklart. Angående skånskan kan man ju undra hur det står till, hon jobbar inte utan sa upp sitt jobb för att flytta till norr, han väver sakta ett nät runt henne så hon blir beroende av honom och hans pengar. Vänta bara det kommer brisera snart
Citera
2024-01-10, 22:03
Medlem
Citat:
Om man ska tro swedavias hemsida så går det inga GC-plan på fredag, däremot två på lördag. En i ottan o den andra på em. RN är en riktig gris om han bokat in sig på samma avgång som Z. Han är helt ointresserad av lugn o ro, han vill ha bråk o känslostormar.

När ska skånskan genomskåda honom?

Verkar varit något drama tidigare i år när dom stötte ihop med Z på affären, även lite mysiga DM till R på LinkedIn har dom lagt upp.

Kan bli spännande om dom på samma plan under 5-6 timmar inte ryker ihop. Har dom inte ihjäl varandra på planet har dom ju lyckligtvis bokat boende på mer eller mindre samma plats (Mas Palomas för turturduvorna och Playa Del Ingles för kaninkokerskan) så tid finns att skapa drama för de stackars infödingarna 😂
Citera
2024-01-10, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikitikitave
Helgdagarna har satt griller i mitt huvud 😀 menade lördag såklart. Angående skånskan kan man ju undra hur det står till, hon jobbar inte utan sa upp sitt jobb för att flytta till norr, han väver sakta ett nät runt henne så hon blir beroende av honom och hans pengar. Vänta bara det kommer brisera snart

Får inte kläm på det där med ekonomin och var kapitalet kommer från.

R Nolltaxerar mer eller mindre, inga arbeten längre för någon av den och försäljning av fastigheter skedde före de galna seglatserna och spenderandet…

Kassan borde vara väldigt skral på pengar för inte tror jag oppfinningarna har gjort honom så rik (var för övrigt länge sedan det var på tapeten)
Citera
2024-01-23, 18:04
Medlem
Nu har de blivit rånade o ”slagits för sina liv” på Gran canaria. En ny mobil blev de av med o lite blodvite uppstod. Nån fler som känner doften av försäkringsbedrägeri?
Citera
2024-01-23, 19:41
Medlem
Jag reagerade på att häromdagen så vill RN ha egentid och morgon efter satt SB och såg bedrövligt ledsen ut i ottan, kan det ha varit fnurra på tråden? Och nu rånade, undrar hur mycket dom hade hinkat innan.
Citera
2024-01-25, 20:12
Medlem
Citat:
Nu har de blivit rånade o ”slagits för sina liv” på Gran canaria. En ny mobil blev de av med o lite blodvite uppstod. Nån fler som känner doften av försäkringsbedrägeri?
Tänkte inte på försäkringsbedrägeri, däremot att herrn varit iväg och druckit några för mycket och ramlat på fyllan och villan. När det sedan så uppenbart syns att han har sår i ansiktet så blev det en liten historia om att rån och SB backar upp. Så att inte tvivlare ska få rätt. För de verkar ha varit på varsina håll och haft ”egentid” när rånet skedde.

Så gick mina tankegångar iaf. Hans sårskador ser inte ut som något från en slagsmål, men vad vet jag. Jag brukar inte slåss.
Citera
2024-01-31, 18:17
Medlem
Så passande att RN blev av med sin tfn för nu kan han ju låna SB telefon, han väver sakta nätet omkring henne, jag sätter pengar på att han bara går runt kröken och så går han igenom hennes mail, fb, instagram mm
Citera
2025-07-04, 18:26
Medlem
Är det någon som har koll på var pengarna plötsligt kommer ifrån? Det köps ju in allt möjligt men på pension kommer man inte långt. Förskott på arvet?
Citera
2025-07-15, 18:47
Medlem
Skånskan har rest hem o upplever tydligen sin värsta sommar hittills. Exakt varför vill hon inte säga, utan vaguepostar på Facebook.

Hon är hjälplös, ifråga om vad? Har R tömt hennes konton? Kanske lurat av hennes familj o släktingar pengar med lov om patent o utdelningar som han brukar? Nåt fuffens har han ju alltid för sig.

Nån som vet mer?
Citera
2025-07-15, 20:03
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Skånskan har rest hem o upplever tydligen sin värsta sommar hittills. Exakt varför vill hon inte säga, utan vaguepostar på Facebook.

Hon är hjälplös, ifråga om vad? Har R tömt hennes konton? Kanske lurat av hennes familj o släktingar pengar med lov om patent o utdelningar som han brukar? Nåt fuffens har han ju alltid för sig.

Nån som vet mer?
Nja, han skickar hjärtan i kommentar till henne och hon hjärtar tillbaka.
Dessutom så skriver hon "Inte ens Ronnies skratt eller skämt hjälper nu", vilket hon förmodligen inte skrivit om han gjort henne något.
Citera
2025-07-17, 07:43
Medlem
Man känner igen den gamla R och Facebook takterna nu:

-Lägger upp ett ”för transparent” inlägg mitt i natten
-Tar bort det ”transparenta” meddelandet och skriver ett nytt där han förklarar sig lite vagt och avslutar med att ”det är nog slut nu”
-Tar bort även detta meddelande
-Droppar en one-liner ”att nu är jag förbannad på riktigt” i går kväll (lär väl försvinna på ett tag)

Dåligt med hjärtan och puss-puss från SB på slutet så någon fnurra på tråden är det och då spriten ovanpå det är ett mönster vi sett förut.
Citera
2025-07-17, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenTunna
Är det någon som har koll på var pengarna plötsligt kommer ifrån? Det köps ju in allt möjligt men på pension kommer man inte långt. Förskott på arvet?

Det är med all säkerhet inte beskattade pengar då paret ligger i absoluta bottenskiktet i deklarerad inkomst i bygden, plats 176 och 179 av 181 deklarerande innevånare

Förmodligen förskott på arv, tiggeri, lån till investeringar som kommer ge utdelning längre fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in