• 1
  • 2
2025-07-14, 17:30
Medlem
Blir mnga mn vta i rven av att se en ond och elak man?

Svar: nej

Blir mnga mn vta i rven av att se en ond och elak kvinna?

Svar: en liten del faktiskt.

Blir mnga kvinnor vta i fittan av att se en ond och elak man?

Svar: mnga. (Dessvrre)

Blir mnga kvinnor vta i fittan av att se en ond och elak kvinna?

Svar: mnga.

Varfr har kvinnor en dragning till ondska? Detta fr smpojkar att vilja bli "badboys" (Fr att f tjejer) och gr helt emot deras innersta natur samt hrdar sig i att bli rare och elakare.

Det finns en del "mn" som ocks gr igng p detta, men detta verkar frmst vara kvinnor fdda i manskroppar, allts bgar och transor. Inga riktiga mn.

Kvinnor generellt dras mer till mrkret n mn.

Tankar kring varfr det r p det viset?
Citera
2025-07-14, 17:35
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gottoblandatsalt
Blir mnga mn vta i rven av att se en ond och elak man?

Svar: nej

Blir mnga mn vta i rven av att se en ond och elak kvinna?

Svar: en liten del faktiskt.

Blir mnga kvinnor vta i fittan av att se en ond och elak man?

Svar: mnga. (Dessvrre)

Blir mnga kvinnor vta i fittan av att se en ond och elak kvinna?

Svar: mnga.

Varfr har kvinnor en dragning till ondska? Detta fr smpojkar att vilja bli "badboys" (Fr att f tjejer) och gr helt emot deras innersta natur samt hrdar sig i att bli rare och elakare.

Det finns en del "mn" som ocks gr igng p detta, men detta verkar frmst vara kvinnor fdda i manskroppar, allts bgar och transor. Inga riktiga mn.

Kvinnor generellt dras mer till mrkret n mn.

Tankar kring varfr det r p det viset?

Detta har jag ocks undrat efter alla r som " snll " Jag tror det har med papparollen att gra. Tjejerna
" flickorna " vill ha ngon som dom klassar som alfa som kan skydda dom. De tror att en ond elak mnniska r mer beskyddande.
Citera
2025-07-14, 17:39
Avstngd
DevilsDens avatar
Vad gr lejonet nr den ska para sig?

Strst
Bst
Vackrast r vad som gller i kvinnovrlden.

Snll, mjkig och medgrlig fr inget.

Dominans.
Citera
2025-07-14, 17:42
Medlem
tilsammansnus avatar
Det blev kallat "badboy" av fan vet anledning.
Det betyder flirtig, oberknelig, tar fr sig - utav tjejens kropp/sexualitet nr ingen annan r dr, gr inte materiella tjnster fr henne, anpassar sig inte fr tjejen.

Badboy betyder inte ond/elak - det har du dragit fram ur din vta rv.
Citera
2025-07-14, 17:43
Medlem
Merwinnas avatar
Fast det dr r ju inte sant, inte att det r "mnga" kvinnor som r s. De finns, men det r kvinnor som r strda p.g.a. medfdda psykiska sjukdomar och/eller olmplig uppvxt. De r trasiga inuti och ser oftast (men inte alltid) vldigt trashiga ut p utsidan.

Jag tror att ni incels blandar ihop (eller rr ihop) kall och varm Alfa med flit, fr att ni grna vill tro att ni r ensamma fr att mnga kvinnor trnar efter bad boys. En kall Alfa r ngon som Juha Valjakkala eller Martin Jonsson, och som sagt: endast trasiga och trashiga tjejer skulle ge sig in med en sdan man. Men det betyder inte att normala kvinnor vill ha Beta-mn heller, utan de vill ha varma Alfa-mn. Allts sdana som r starka och trygga i sig sjlva, och som KAN ta till vld - men bara om inget annat hjlper, fr att frsvara sig sjlva, sin kvinna, sina barn och andra nrstende mot kalla Alfamn (och andra faror).
Citera
2025-07-14, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Vad gr lejonet nr den ska para sig?

Strst
Bst
Vackrast r vad som gller i kvinnovrlden.

Snll, mjkig och medgrlig fr inget.

Dominans.
Tnkte specifikt p ondska nu, som jag hvdar att kvinnor har en dragning till. Menar inte alfa i kontexten stor stark man. Dessa fr sina tjejer ocks givetvis. Men ngot med ondska verkar dra till sig kvinnor. Lite charm krvs ocks givetvis. Ett exempel r buspojkar i skolan som tjejer verkar dras till. En fet ful dampunge som r elak kanske ingen av tjejerna dras till, men en lite snygg grabb kommer f mycket mer attraktion om han slss, mobbar och vandaliserar. Mnga gillar ju ven killar som har tatueringar och begr inbrott och liknande. Jag tror inte det har med ngon skerhet eller liknande att gra utan r en ren sexuell perversion.

Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Det blev kallat "badboy" av fan vet anledning.
Det betyder flirtig, oberknelig, tar fr sig - utav tjejens kropp/sexualitet nr ingen annan r dr, gr inte materiella tjnster fr henne, anpassar sig inte fr tjejen.

Badboy betyder inte ond/elak - det har du dragit fram ur din vta rv.

Badboy betyder per definition bad-boy, och betyder ond elak. Inte flrtig. S lilla bgpojke sluta snacka ur rven.
Citera
2025-07-14, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testoguy666
Detta har jag ocks undrat efter alla r som " snll " Jag tror det har med papparollen att gra. Tjejerna
" flickorna " vill ha ngon som dom klassar som alfa som kan skydda dom. De tror att en ond elak mnniska r mer beskyddande.
Tror inte det hr s mycket med detta att gra faktiskt. Det finns mnga mn som r snlla, mktiga och starka. Dessa fr tjejer givetvis. Tnker mer p det onda som tjejer dras till. Tatueringar har ju sin hrstsmmning drifrn. Man vill se "cool" ut. En som inte fljer systemet, en som r kriminell rnare eller liknande. Mnga tjejer dras till detta, frsker frst psykologin.
Tror inte det handlar om sdana saker som "beskydd" Och liknande utan om ren sexuell perversion.
Citera
2025-07-14, 17:59
Avstngd
DevilsDens avatar
Citat:
Tror inte det hr s mycket med detta att gra faktiskt. Det finns mnga mn som r snlla, mktiga och starka. Dessa fr tjejer givetvis. Tnker mer p det onda som tjejer dras till. Tatueringar har ju sin hrstsmmning drifrn. Man vill se "cool" ut. En som inte fljer systemet, en som r kriminell rnare eller liknande. Mnga tjejer dras till detta, frsker frst psykologin.
Tror inte det handlar om sdana saker som "beskydd" Och liknande utan om ren sexuell perversion.

Det r ingen hemlighet att kvinnor gillar det dr mystiska samt lite farliga.

Dom vill ha en riktig man bara, dr kvinnan vet sin roll.
Citera
2025-07-14, 18:04
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:

Exakt dem vill leva farligt som oss mn, vi sker adrenalin! ven sker pullan adrenalin och spnning.
Citera
2025-07-14, 18:13
Medlem
Citat:

Nr jag skriva ondska s beskriver jag inte "en riktig man". Om du tycker mobbare som ger sig p mindre, ffnga killar med tatueringar som rnar folk, och annat patrask fr " Riktiga mn" S r du ute och cyklar.
Citera
2025-07-14, 18:17
Avstngd
DevilsDens avatar
Citat:
Nr jag skriva ondska s beskriver jag inte "en riktig man". Om du tycker mobbare som ger sig p mindre, ffnga killar med tatueringar som rnar folk, och annat patrask fr " Riktiga mn" S r du ute och cyklar.

Mystiska, oberkneliga, farliga. Dr har du varfr kvinnor dras dit.

Du syftar p ondska, det r exakt det som lockar dom dit.

En normal tjej vill bara veta sin roll, svrt idag med trans pojkar och backstreet wannabes i varje hrn.

Var stark, dominant, se bra ut och ta fr dig s fr du alla kvinnor du vill ha.

Ser du ut som en pse med skit s snkt ribban, finns skert nn med vrtor i ansiktet eller som r lite bakom, finns nn fr alla 😁👍

Har sett att page r inne igen mittbena hahahahaha! Jag dr allts! backstreet wannabesss haha!

Har ni sett det ocks? backstreet back alright!
Senast redigerad av DevilsDen 2025-07-14 kl. 18:20.
Citera
2025-07-14, 18:33
Medlem
Busgriss avatar
Att de tnder p vissa saker (medftt) innebr inte att de tycker att det r bra (inlrt). En del gr bdadera, men de flesta inte. F tnder dock p blekfeta fegisar som helt saknar attityd, rst och kraft. Alla normala kvinnor gillar rttframhet och att man tar plats i det sociala samspelet, och att man r karl hellre n pojke. Men man fr grna vara starkt srbar, eller srbart stark. Jag vet, det r knasigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in