• 1
  • 2
2025-07-13, 20:07
Bannlyst
Jag känner skam kring sex och närhet med andra människor.Jag älskar egentligen allt sådant men flyr det.

Finns det självhjälpsböcker, YouTube kanaler, eller vad fasiken som helst kan få mig att bara bli lite jävla chill och sluta känna skam kring min sexlust?

I 20 års åldern mär alla andra knullade runt och utforskade så satt jag hemma och onanerade till porr.
Har jag gått miste om något?
Hur har jag sex utan att få ångest?
Citera
2025-07-13, 20:34
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Se till att vara lite på pickalurven när det ska bli göka av är mitt råd. Alkoholen gör att du kan slappna av, har sett att en del föreslår vissa droger också, men där kan jag inte komma med råd då det inte känns som det är mitt område.
Citera
2025-07-13, 20:47
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugminklitta

Du får väl börja ha mera tillåten och accepterat sex först. Typ gift dig och ha vaniljesex i den äkta sängen med släkt sänglampa.

Sedan kan du så småningom avancera till allt mer skambelagd och snedvriden sex. Men du kan inte börja med att spela snövit och bli gangbangad av sju dvärgar.

Men vad du än gör var inte så tråkig att du glömmer att uppdatera tråden med hur det gick.
Citera
2025-07-13, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Se till att vara lite på pickalurven när det ska bli göka av är mitt råd. Alkoholen gör att du kan slappna av, har sett att en del föreslår vissa droger också, men där kan jag inte komma med råd då det inte känns som det är mitt område.

Alkoholen hjälper ganska mycket.Men jag har slutat att dricka.

Det är mest ångest inför det som kanske händer. Men det är också mycket tankar och skam känslor efteråt.
Det har gått för långt. Nu är jag fast i skammen och börjat tröttna på onani.
Citera
2025-07-13, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Du får väl börja ha mera tillåten och accepterat sex först. Typ gift dig och ha vaniljesex i den äkta sängen med släkt sänglampa.

Sedan kan du så småningom avancera till allt mer skambelagd och snedvriden sex. Men du kan inte börja med att spela snövit och bli gangbangad av sju dvärgar.

Men vad du än gör var inte så tråkig att du glömmer att uppdatera tråden med hur det gick.

Jag vet inte om jag vill gifta mig. Jaghar haft ett par långa relationer men mellan relationerna står det ganska still.
Jag blir så sluten och släpper inte in någon.
I relationer är det oftast jag som är den snuskiga. Jag är rädd förr att jag skadat mina x med alla mina idéer
Citera
2025-07-13, 20:58
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Jag vet inte om jag vill gifta mig. Jaghar haft ett par långa relationer men mellan relationerna står det ganska still.
Jag blir så sluten och släpper inte in någon.
Ok, vad skulle du kunna göra för att det blev ett så "accepterat" samlag som möjligt då?

Citat:
I relationer är det oftast jag som är den snuskiga. Jag är rädd förr att jag skadat mina x med alla mina idéer

Menar du att du är den med högst sexualdrift eller den som vill gå längst i att pröva nya saker?
Citera
2025-07-13, 20:58
Medlem
Galejans avatar
Du tänker för mycket. Tänkande är ofta en fiende, inte en vän. Ångest kommer av överdrivet tänkande och detta har ofta sin grund i barndomen. Var din uppfostran sträng och ofri?
Citera
2025-07-13, 21:08
Medlem
Citat:
Jag känner skam kring sex och närhet med andra människor.Jag älskar egentligen allt sådant men flyr det.

Finns det självhjälpsböcker, YouTube kanaler, eller vad fasiken som helst kan få mig att bara bli lite jävla chill och sluta känna skam kring min sexlust?

I 20 års åldern mär alla andra knullade runt och utforskade så satt jag hemma och onanerade till porr.

För att vara pryd så har du ett ganska fult språk. Pryda kvinnor brukar inte använda sånt nickname eller skriva kn-lla och sånt. Du skriver att du skäms och sen att du kanske varit för vågad typ. Rörigt.

Med rätt man brukar ju saker och ting falla på sin plats så det är ingen mening med att bekymra sig och forcera fram något som inte finns.
Senast redigerad av Tissetiss 2025-07-13 kl. 21:12.
Citera
2025-07-13, 21:31
Medlem
67arigGubbes avatar
Kille eller tjej?

Tjej gå ut o ligg bara.
Man = svårt beroende på ålder.

Jag har tur att jag bjuder grannen på vin o sen så slickar jag hennes röv efter 2 delade flaskor, händer dagligen på sommaren ps! Hon e 30!
Citera
2025-07-13, 23:14
Medlem
Citat:

Skaffa kk och var ärlig med dina tankar. Finns mängder med killar där ute som säkert likt dig har en lång lista på grejer man vill testa men ingen att testa med, bara att kommunicera och ta det steg för steg. Behöver ju inte gå från vanilj till bdsm orgie i ett steg liksom.
Citera
2025-07-14, 06:25
Medlem
proconsuls avatar
Skammen är en känsla du hittar på själv. Sluta med det. Var kommer den ifrån? Din uppväxt?
Dina föräldrar? Bry dig inte om den. Inse att den är ett spöke, nägot du kanske är rädd för men som inte finns på riktigt. Den är en produkt av din fantasi.
Citera
2025-07-14, 07:08
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Vet inte riktigt. Sex verkar ha varit tabu, annars skulle du väl inte känna skam för det tänker jag.

Så acceptans, kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in