2025-07-12, 15:02
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Köpt för att tjäna pengar på. Bara business.
Jo, det är väl så... Vet inte hur Roony och agenten resonerar. Han vill väl ha speltid tänker jag, det är ju bäst för hans utveckling. Och visst, han kanske kommer få spela för något B-lag någonstans, men jag får känslan av att det inte är helt igenomtänkt av Roony att gå till Barcelona av alla ställen, för karriärens bästa.

Jag vet inte riktigt hans kapacitet som spelare just nu som sagt, men nog borde han väl kunnat ta plats i någon mindre liga, eller mindre lag i Europa, där han ändå får synas? Tänker på något holländskt lag eller sämre lag i en halvbra liga eller så...

Agenten sitter säkert och gnuggar händerna för stålarna han får.
Äh jag vet inte, jag kanske bara snackar skit i allt mitt spekulerande

Grejen för mig är att jag i sak hade varit glad för att han gick till Barcelona, men då hade jag ju velat se att han fick hoppa in lite då och då åtminstone. Men så lär det ju inte bli nu.
Citera
2025-07-12, 15:04
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Dom skrev nyss att han inte följer med. Ändras hela tiden (?)
Har missat det men har ändrat texten 👍🏻
Citera
2025-07-12, 15:15
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jo, det är väl så... Vet inte hur Roony och agenten resonerar. Han vill väl ha speltid tänker jag, det är ju bäst för hans utveckling. Och visst, han kanske kommer få spela för något B-lag någonstans, men jag får känslan av att det inte är helt igenomtänkt av Roony att gå till Barcelona av alla ställen, för karriärens bästa.

Jag vet inte riktigt hans kapacitet som spelare just nu som sagt, men nog borde han väl kunnat ta plats i någon mindre liga, eller mindre lag i Europa, där han ändå får synas? Tänker på något holländskt lag eller sämre lag i en halvbra liga eller så...

Agenten sitter säkert och gnuggar händerna för stålarna han får.
Äh jag vet inte, jag kanske bara snackar skit i allt mitt spekulerande

Grejen för mig är att jag i sak hade varit glad för att han gick till Barcelona, men då hade jag ju velat se att han fick hoppa in lite då och då åtminstone. Men så lär det ju inte bli nu.

Ronny har visat sig vara en ilolaj klubbhora som bara tänker på pengar så detta är bara ännu ett steg för att tjäna pengar. Har dessutom säkerligen drömt spela för Bajsa sen liten.
Citera
2025-07-12, 16:39
Medlem
Drickbacks avatar
Arsenal värvar mer från Chelsea denna gång Marcell Washington.
Citera
2025-07-13, 10:31
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Arsenal värvar mer från Chelsea denna gång Marcell Washington.

Arsenal är Chelseas soptipp vid det här laget…
Citera
2025-07-13, 10:49
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Arsenal är Chelseas soptipp vid det här laget…
Äsch det är en 17-åring.. kul du gillade drivet, har fler på lager oavsett sant/osant så var det kul..

Zubimendi: “I came here to win trophies. With Arsenal history of winning in Europe the decision was easy”.

Ps
Jag ska googla sanningshalten av troféer. Tur Google finns att hänvisa till. Vet han säger bara troféer i en video.
Senast redigerad av Drickback 2025-07-13 kl. 11:01.
Citera
2025-07-13, 11:24
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Äsch det är en 17-åring.. kul du gillade drivet, har fler på lager oavsett sant/osant så var det kul..

Zubimendi: “I came here to win trophies. With Arsenal history of winning in Europe the decision was easy”.

Ps
Jag ska googla sanningshalten av troféer. Tur Google finns att hänvisa till. Vet han säger bara troféer i en video.

Ja, det finns mycket man kan skratta och gråta åt hehe.

Det där Zubi citatet är fake dock…
Citera
2025-07-13, 11:42
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ja, det finns mycket man kan skratta och gråta åt hehe.

Det där Zubi citatet är fake dock…
Allt på Google är sant haha

Troligen får ni in 1-2 nya inom 10 dagar om allt går som det ska, hur ska Arteta lyckas hålla alla lyckliga för några kommer inte ens få plats på bänken i PL.
Citera
2025-07-13, 13:58
Medlem
Drickbacks avatar
Hadji Malick Diouf, Slavia Prag —> West Ham för ~€22m+a-o

Sam Beukema, Bologna —€ Napoli för ~€31m+a-o
Senast redigerad av Drickback 2025-07-13 kl. 14:28.
Citera
2025-07-13, 19:32
Medlem
HycklarSveriges avatar
Ornstein tweetar att Arsenal är i sista steget nu av att göra färdigt affären för Gyökeres. Here we go ikväll?

https://x.com/david_ornstein/status/1944448683535175879?s=46
Citera
2025-07-13, 20:10
Medlem
Drickbacks avatar
Göken tittar snart ut ur uret för ~€70+10 koko koko

Nya uppgifter säger €63.5m+10m när de sägs slippa 10 % i agentavgifter.
Senast redigerad av Drickback 2025-07-13 kl. 21:04.
Citera
2025-07-13, 20:36
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ornstein tweetar att Arsenal är i sista steget nu av att göra färdigt affären för Gyökeres. Here we go ikväll?

https://x.com/david_ornstein/status/1944448683535175879?s=46

Enligt twitter/reddit så har dom ju identifierat planet han sitter på och som ska landa vid Luton om ca 1h. Om det stämmer kan det nog bli en here we go ikväll. 🙃

Fasen vad skönt det är med Ornstein. Han håller tyst när han inte har någonting att säga och när han väl pratar så är det stora nyheter. Till skillnad mot Romano som bara uppdaterar samma information dag efter dag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in