2023-10-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Det kan vara najs att BLI slickad i röven och runka samtidigt eftersom det är så förnedrande så blir man kåt av det.

Men att slicka en tjej i röven, vad är grejen med det?
Är det ens någon tjej som gillar det och varför gillar dom då det?

Ser det i porrfilmer ibland och tjejen verkar ju njuta asmycket. Det är såklart fake men går det att slicka röv så att det är njutbart?

Har inte läst hela tråden men tänker att om du tycker att det är najs att bli slickad i röven för att det känns förnedrande och du blir kåt av det - varför skulle det då vara så himla märkligt att en tjej går igång på det och blir kåt av det?

Att slicka en tjej i röven eller att slicka en kille i röven... Jag tänker röv som röv?

Jag har nyligen fått erfara rimjob (är kvinna) och formligen älskar det. Särskilt som givaren går igång så in i helvete på det så går jag också igång på det extra mycket
Citera
2023-10-10, 19:45
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virrvarr
Har inte läst hela tråden men tänker att om du tycker att det är najs att bli slickad i röven för att det känns förnedrande och du blir kåt av det - varför skulle det då vara så himla märkligt att en tjej går igång på det och blir kåt av det?

Att slicka en tjej i röven eller att slicka en kille i röven... Jag tänker röv som röv?

Jag har nyligen fått erfara rimjob (är kvinna) och formligen älskar det. Särskilt som givaren går igång så in i helvete på det så går jag också igång på det extra mycket
Jag vet att jag förklarade dåligt i trådstarten men menade att jag tycker det är sexigt för det är förnedrande mot kvinnan.

Men tycker du att det är skönt?
Citera
2023-11-14, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Jag vet att jag förklarade dåligt i trådstarten men menade att jag tycker det är sexigt för det är förnedrande mot kvinnan.

Men tycker du att det är skönt?
Det är som vill upp slicka upp sparka ner!
Citera
2023-11-20, 22:06
Medlem
Escadrons avatar
Klart att det är skönt när killen slickar och grejar med röven.
Gillar han att göra det, då är han bra på det vilket är otroligt skönt!
Citera
2023-11-25, 02:10
Medlem
Tjejer verkar mest gilla att få röven slickad men ställer sällan upp på att slicka killens röv. Jag har haft en tjej som har slickat mig i röven och runkade av mig samtidigt. Fan vad upphetsad jag blev av det. Speciellt när tjejen verkligen brinner för det så är det en himmelsk upplevelse!!!! Om tjejen är määää, osäker och vågar inte inte slicka på riktigt eller bara nuddar med tungan så är det värdelöst...
Citera
2024-03-30, 17:55
Medlem
MarcDorcels avatar
Vem vill inte slicka en fräsch tjej i rumphålet?

Briana Banks är ju en som säkert fått mycket slick i rumpan.

NSFW
https://ibb.co/z8SQLqb
https://ibb.co/kQ60yQr
https://ibb.co/pbjSdC5
https://ibb.co/K5bqmyD
Citera
2024-03-31, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Tjejer verkar mest gilla att få röven slickad men ställer sällan upp på att slicka killens röv. Jag har haft en tjej som har slickat mig i röven och runkade av mig samtidigt. Fan vad upphetsad jag blev av det. Speciellt när tjejen verkligen brinner för det så är det en himmelsk upplevelse!!!! Om tjejen är määää, osäker och vågar inte inte slicka på riktigt eller bara nuddar med tungan så är det värdelöst...
Mmm, älskar att bli slickad i 2:an, det är dock inget man förväntar sig av någon man precis träffat
Citera
2024-03-31, 20:51
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonna92
Mmm, älskar att bli slickad i 2:an, det är dock inget man förväntar sig av någon man precis träffat

Se till att ha en skvätt vodka hemma, för att åtminstone hjälpligt desinficera (Alsolsprit både äckligt och osexigt). Brukar vara väldigt uppskattat att slicka där bak, gärna med simultan klitorisstimulans med fingrarna. Tror dock jag aldrig gjort det utan spritrengöringen - ok, det svider på er Q, men en varm len tunga avhjälper det på några sekunder!
Citera
2024-03-31, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Se till att ha en skvätt vodka hemma, för att åtminstone hjälpligt desinficera (Alsolsprit både äckligt och osexigt). Brukar vara väldigt uppskattat att slicka där bak, gärna med simultan klitorisstimulans med fingrarna. Tror dock jag aldrig gjort det utan spritrengöringen - ok, det svider på er Q, men en varm len tunga avhjälper det på några sekunder!
Ok, räcker det inte med att du är full då?
Citera
2024-03-31, 21:23
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonna92
Ok, räcker det inte med att du är full då?

Ha ha - snarare tvärtom, ser jag tillbaka på mitt uschliga liv har det nog slickats en del i baken när man just är packad - otvättade bakar. Det är ju inte så att jag ska sörpla vodka ur rektum s a s - ska bara bli rent!
Citera
2025-07-13, 12:55
Medlem
Förmodligen för att det är skönt?! Min fru har slickat mig några gånger, och det är riktigt skönt. Inget jag begär eller frågar henne om att göra, dock slickar jag hennes rövhål varje gång vi har sex. Hon älskar det, jag älskar det också, lukten och smaken av hennes röv är upphetsande som fan. Hon står på alla fyra med rövhålet rakt i vädret, börjar med alla dra tungan längs hela stjärtskåran och snudda till över hålet innan jag bokstavligen suger av ringmuskeln samtidigt som jag kör in tungan så djupt det går. Hon blir så kåt så det bara rinner ur fittan, sen kör jag in kuken i henne bakifrån i samma position medans hon oftast själv kör in fingrar i rövhålet, oftast 2-3, är hon riktigt kåt så kör hon in 4. När röven är öppen så är det dags att köra in kuken..sen knullar jag tills jag sprutar i henne. Ibland händer det att hon suger av kuken efter
Citera
2025-07-15, 11:16
Medlem
Min dam älskar att få baken slickad och blir störtkåt av det. Självklart hjälper jag henne med det 😃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in