2022-12-07, 09:18
Medlem
snooper123s avatar
Hej!

Det kan vara najs att BLI slickad i röven och runka samtidigt eftersom det är så förnedrande så blir man kåt av det.

Men att slicka en tjej i röven, vad är grejen med det?
Är det ens någon tjej som gillar det och varför gillar dom då det?

Ser det i porrfilmer ibland och tjejen verkar ju njuta asmycket. Det är såklart fake men går det att slicka röv så att det är njutbart?
Citera
2022-12-07, 09:26
Avstängd
Ibland räcker inte fittan till när man är dunderkåt
Citera
2022-12-07, 09:32
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smileyfejs
Ibland räcker inte fittan till när man är dunderkåt
Ja det är sant. Det är ju såklart sexigt att slicka en tjej i röven men är de ens skönt för tjejen?
Blir tjejen kåt på att bli slickad i röven?
Citera
2022-12-07, 09:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Ja det är sant. Det är ju såklart sexigt att slicka en tjej i röven men är de ens skönt för tjejen?
Blir tjejen kåt på att bli slickad i röven?
Det finns många som blir det ja. Och det finns många som blir kåta av att slicka röv.
Citera
2022-12-07, 09:37
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Jag är tjej och personligen är det inget jag föredrar. Tycker inte det är speciellt skönt möjligtvis sexigt men enligt mig är det mer nice att slicka någon annans röv, precis som du säger att det är förnedrande.
Citera
2022-12-07, 09:41
Avstängd
Lacerdas avatar
En Thailändska som jag brukade knulla i Eskilstuna fingrade jag i röven samtidigt som när hon red. Enligt henne så fick hon ibland orgasm i arslet av det, vet inte om jag har ett häftigare pekfinger än ET? Råkade även slicka henne i röven på fyllan och då var det som om hon förvandlades till en slags tiger-apa, lät det som i varje fall.
Citera
2022-12-07, 09:44
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
En Thailändska som jag brukade knulla i Eskilstuna fingrade jag i röven samtidigt som när hon red. Enligt henne så fick hon ibland orgasm i arslet av det, vet inte om jag har ett häftigare pekfinger än ET? Råkade även slicka henne i röven på fyllan och då var det som om hon förvandlades till en slags tiger-apa, lät det som i varje fall.
Najs ju
Men vadå så hon liksom ''gillade'' verkligen när du slickade henne i röven då? Fast du bara gjorde det på fyllan?
Citera
2022-12-07, 09:44
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda

Ett finger eller tunga är stor skillnad. Fingret stimulerar ju inuti medans tungan endast är utanför.
Citera
2022-12-07, 09:46
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Det finns många som blir det ja. Och det finns många som blir kåta av att slicka röv.
Kan du ge exempel?
Citera
2022-12-07, 09:47
Avslutad
Citat:
Kan du ge exempel?
Hur menar du? Tror du jag tänker rada upp namn eller vadå?
Citera
2022-12-07, 09:49
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Hur menar du? Tror du jag tänker rada upp namn eller vadå?
Nej. Har du varit med om tjejer som gillar det?
Citera
2022-12-07, 09:50
Avslutad
Citat:
Nej. Har du varit med om tjejer som gillar det?
Ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in