Jag är tjej och personligen är det inget jag föredrar. Tycker inte det är speciellt skönt möjligtvis sexigt men enligt mig är det mer nice att slicka någon annans röv, precis som du säger att det är förnedrande.
En Thailändska som jag brukade knulla i Eskilstuna fingrade jag i röven samtidigt som när hon red. Enligt henne så fick hon ibland orgasm i arslet av det, vet inte om jag har ett häftigare pekfinger än ET? Råkade även slicka henne i röven på fyllan och då var det som om hon förvandlades till en slags tiger-apa, lät det som i varje fall.
En Thailändska som jag brukade knulla i Eskilstuna fingrade jag i röven samtidigt som när hon red. Enligt henne så fick hon ibland orgasm i arslet av det, vet inte om jag har ett häftigare pekfinger än ET? Råkade även slicka henne i röven på fyllan och då var det som om hon förvandlades till en slags tiger-apa, lät det som i varje fall.
Najs ju
Men vadå så hon liksom ''gillade'' verkligen när du slickade henne i röven då? Fast du bara gjorde det på fyllan?
Ett finger eller tunga är stor skillnad. Fingret stimulerar ju inuti medans tungan endast är utanför.