2025-07-15, 12:58
Bannlyst
Det är bara vidriga människor som håller på med sådana här bögfasoner. Knull i fittan ska det vara.
Citera
2025-07-15, 19:35
Medlem
PervoMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havoc-hound
Förmodligen för att det är skönt?! Min fru har slickat mig några gånger, och det är riktigt skönt. Inget jag begär eller frågar henne om att göra, dock slickar jag hennes rövhål varje gång vi har sex. Hon älskar det, jag älskar det också, lukten och smaken av hennes röv är upphetsande som fan. Hon står på alla fyra med rövhålet rakt i vädret, börjar med alla dra tungan längs hela stjärtskåran och snudda till över hålet innan jag bokstavligen suger av ringmuskeln samtidigt som jag kör in tungan så djupt det går. Hon blir så kåt så det bara rinner ur fittan, sen kör jag in kuken i henne bakifrån i samma position medans hon oftast själv kör in fingrar i rövhålet, oftast 2-3, är hon riktigt kåt så kör hon in 4. När röven är öppen så är det dags att köra in kuken..sen knullar jag tills jag sprutar i henne. Ibland händer det att hon suger av kuken efter

Gillade hon anala lekar innan ni träffades eller utforskat det tillsammans?
slicka röv i relationer är vanligare än man tror, dock är det väldigt tabu för vanliga "svenssons" så tror många går igång på det i smyg.
Citera
2025-07-16, 12:31
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falsk-moderator
Det är bara vidriga människor som håller på med sådana här bögfasoner. Knull i fittan ska det vara.
Fantasilöst
Citera
2025-07-24, 17:52
Medlem
Citat:
Finns oralsex också fast det har kanske din pastor sagt att det också är förbjudet?
Citera
2025-08-04, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PervoMan
Gillade hon anala lekar innan ni träffades eller utforskat det tillsammans?
slicka röv i relationer är vanligare än man tror, dock är det väldigt tabu för vanliga "svenssons" så tror många går igång på det i smyg.

Ja, jag var inte den första som stoppade in den i hennes stjärt. Faktum är att min fru var väldigt löstsläppt när hon var i övre tonåren. Sökte uppmärksamhet hos killar så hon har haft väldigt mycket kuk i sina hål. Det var så vi träffades, hon var otrogen och vi började knulla dagligen sen blev vi kära i varandra.
Citera
2025-08-05, 10:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hej!

Det kan vara najs att BLI slickad i röven och runka samtidigt eftersom det är så förnedrande så blir man kåt av det.

Men att slicka en tjej i röven, vad är grejen med det?
Är det ens någon tjej som gillar det och varför gillar dom då det?

Ser det i porrfilmer ibland och tjejen verkar ju njuta asmycket. Det är såklart fake men går det att slicka röv så att det är njutbart?
Det är ju enbart äckligt alltså.
Citera
2025-09-30, 21:35
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:

Oralsex är väldigt nice med. Men skicka röv går helt bort. Jag fattar verkligen inte grejen med att skicka röv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in