2025-07-13, 12:21
Medlem
Jag är lite orolig för att 639 inte kommer få in sin bokföring i tid i år. Inget ska få komma emellan hans rätt för att få sälja glass till barnen, inte ens skatteverket
Citera
2025-07-13, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Jag är lite orolig för att 639 inte kommer få in sin bokföring i tid i år. Inget ska få komma emellan hans rätt för att få sälja glass till barnen, inte ens skatteverket
Tror inte hans bekymmer är att få in sin bokföring i tid. Han sitter nog och skriver sin egen konkursansökan. Finns inte en chans att det här företaget överlever den här självförvållades krisen.
Citera
2025-07-13, 12:25
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Det förklarar ju en del men det är samtidigt ingen ursäkt för #640 att jag små tjejer och bestämma träff med dom.

Plågade mig igenom en del av hans chattande och det är ju ingen trevlig läsning.
Även att han är efterbliven på flera sätt så förstår han ju säkert att det här fan inte är okej. Han har ju lärt sig att cykla och sexchatta så…

Ska Dumpen tråla på alla särboenden och kåta upp samt hänga ut efterblivna ?
Citera
2025-07-13, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Tror inte hans bekymmer är att få in sin bokföring i tid. Han sitter nog och skriver sin egen konkursansökan. Finns inte en chans att det här företaget överlever den här självförvållades krisen.

Troligen så startade han eget efter svårigheterna med att få jobb efter den första domen mot minderåriga. Nu har han inte många broar kvar att bränna, vilket kan ses som positivt
Citera
2025-07-13, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Troligen så startade han eget efter svårigheterna med att få jobb efter den första domen mot minderåriga. Nu har han inte många broar kvar att bränna, vilket kan ses som positivt
Tror du gör en korrekt analys av läget.
Citera
2025-07-13, 12:59
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Ska Dumpen tråla på alla särboenden och kåta upp samt hänga ut efterblivna ?

Nej så menar jag verkligen inte.
Läs hans jävla chattlogg om du orkar. Det är ju han själv som kåtar upp sig med hans sexnoveller och kärleksförklaringar. Särboende eller ej, den här människan (#640) har ju garanterat drog problem. Ena stunden skriver han helt obegripliga texter utan punkt, mellanrum och allt möjligt för i andra stund skriva ”helt” normalt.
Men han kanske är en varannan dag retard?
Citera
2025-07-13, 13:17
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Nej så menar jag verkligen inte.
Läs hans jävla chattlogg om du orkar. Det är ju han själv som kåtar upp sig med hans sexnoveller och kärleksförklaringar. Särboende eller ej, den här människan (#640) har ju garanterat drog problem. Ena stunden skriver han helt obegripliga texter utan punkt, mellanrum och allt möjligt för i andra stund skriva ”helt” normalt.
Men han kanske är en varannan dag retard?

Nästan ingen orkar läsa hans chattloggar. Om hans eventuella drogproblem vill jag inte uttala mig. Vad menar du med varannan dag retard.
Citera
2025-07-13, 13:31
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Nästan ingen orkar läsa hans chattloggar. Om hans eventuella drogproblem vill jag inte uttala mig. Vad menar du med varannan dag retard.

Han skriver normalt en dag och nästa helt obegripligt. Skriker droger om du frågar mig. Annars kanske han haft en partner in crime som skrivit åt honom, vad vet jag?
Hursomhelst tycker jag inte synd om honom alls, vissa dom hängt ut däremot kan jag tycka var i värsta laget. Kommer ihåg det där paret t.ex som inte hade alla hästar hemma som blev konfronterade på någon tågstation (kommer inte ihåg numret).
Och som sagt så tycker jag inte att Dumpen ska fiska upp alla på boenden som ligger på ett barns nivå mentalt. Verkligen inte.
Citera
2025-07-13, 13:37
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Han skriver normalt en dag och nästa helt obegripligt. Skriker droger om du frågar mig. Annars kanske han haft en partner in crime som skrivit åt honom, vad vet jag?
Hursomhelst tycker jag inte synd om honom alls, vissa dom hängt ut däremot kan jag tycka var i värsta laget. Kommer ihåg det där paret t.ex som inte hade alla hästar hemma som blev konfronterade på någon tågstation (kommer inte ihåg numret).
Och som sagt så tycker jag inte att Dumpen ska fiska upp alla på boenden som ligger på ett barns nivå mentalt. Verkligen inte.

Ok. Men Dumpen måste tråla djupare och djupare då defen måste in. Så är det tyvärr.
Citera
2025-07-13, 13:41
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ok. Men Dumpen måste tråla djupare och djupare då defen måste in. Så är det tyvärr.

Det håller jag med om. Som sagt, vissa dom hängt ut har varit i värsta laget. Snart börjar dom säkert hänga på Tinder (om dom inte redan gör det?)
Citera
2025-07-13, 14:06
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Det håller jag med om. Som sagt, vissa dom hängt ut har varit i värsta laget. Snart börjar dom säkert hänga på Tinder (om dom inte redan gör det?)

Dom är nog överallt och trålar.
Citera
2025-07-13, 17:05
Medlem
Crankyshake2s avatar
Det var då ett jäkla tjat om att #640 bor på ett stödhem. Han bor på ett stödhem för missbrukare. Inget lss hem.

Från Umeå kommuns hemsida

Stödboende, Bryggan
Bryggan är ett stödboende inom socialtjänsten. Verksamheten erbjuder stöd i olika former till män, 20 år och uppåt med missbruks- och beroendeproblematik. Vistelsen kombineras med behandling, studier eller någon form av sysselsättning. Bryggan ska erbjuda en trygg, drogfri miljö och strukturerad dygnet runt-verksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in