2025-07-13, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför tror du det? Varför säger du anmälan när Jocke sagt att nästan alla anmälningar han gjort lagts ned i åtalsunderlåtelse?

Varför ska Chrippa behöva utredas för falska anklagelser?

Chrippa har inte fått en enda åtalsunderlåtelse, kan du bara acceptera att Jocke och Anjo ljuger när dom säger det?

Sova gör jag på natten.

Och Chrippa & Linnea ljuger.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-07-13 kl. 01:21.
Citera
2025-07-13, 01:27
Medlem
Citat:
Linnea ljuger inte, men Anjo ljuger om Linnea och Chrippa .

Såg du hans kränkta video mot Simon, den tillnyktrade avhopparen?

Aha du menar denna?
Linnea Lundström min sanningen
Ja den har jag lyssnat på.

Gnatt när det blir dags för dig.
Citera
2025-07-13, 02:35
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Va?

Har jag klippet?
Du skrev
Citat:
Hoppas klippet kommer ut så alla får höra.
Det låter som du hört klippet? Då borde du ha tillgång till klippet?
Citera
2025-07-13, 03:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Du skrev

Det låter som du hört klippet? Då borde du ha tillgång till klippet?

Jag är väldig skeptisk till att jag har klippet någonstans i min ägo.
Citera
2025-07-13, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
det där är något han sa på socialkontoret där två socialsekreterare samt en väktare som närvarade vittnade om. jag har haft papperna på det. har dom dock inte kvar. sen om han sa det som ordbajseri som han gör med allt annat i affekt är väl en bra gissning. han har ju som tourettes med sin glappande käft.
Dina ”papper” du fått av nån säger bara att nån har angett väktarna som vittnen till händelsen, men uteslutit Jacke och Sofia som var på plats.

Han har inte mordhotat Anjos barn och det finns ingen inspelning. Motbevisa mig ifall du kan, jag kryper mer än gärna till korset för det börjar nästan bli uttjatat att jag och Chrippa får rätt och det visar sig att sekten har ljugit hela tiden.

Såg du att sekten ljugit om åtalsunderlåtelserna? Fruktansvärt att människor kan bete sig på det viset.

Jag börjar faktiskt ifrågasätta ”bevisen” i stämplingen på allvar, nu när det är bevisat att dom redan ljugit om så fruktansvärda saker som mordhot mot barn.
Citera
2025-07-13, 03:17
Medlem
Citat:
Jag är väldig skeptisk till att jag har klippet någonstans i min ägo.
Då ljög du när du sa att du har det.

Har nån berättat för dig vad han säger i klippet?

Är du rädd för att bli slängd?
Citat:
Trodde det var sen gammalt att Jocke utnyttjar folk och sedan när de är klara slänger han de.
Citera
2025-07-13, 03:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det var fortfarande Jocke som spred det till allmänheten utan lov från Chrippa.

Christopher sade väl aldrig att Jocke inte fick sprida det till allmänheten. Fan vad ni vrider på saker.
Citera
2025-07-13, 03:20
Medlem
Citat:
Christopher sade väl aldrig att Jocke inte fick sprida det till allmänheten. Fan vad ni vrider på saker.
Christofer sa väl aldrig att Jocke inte får sprida det till allmänheten? Hur vet du det? Har du fått deras konversation från Jocke?

Duger han tro på och försvara på heltid helt plötsligt?

Citat:
Det enda Jonna duger till är att göra porr så hade gärna sett en längre version av när hon blir påsatt. Brukar spela upp filmen ibland men den är alldeles för kort för att vara ett guldkorn.

Jocke duger bara till att bajsa på sig i tv och bli avsugen av dammsugaren.
Du pratade om Jonna på en ett mycket förminskande sätt vännen, det var nog därför Jocke blev så arg på dig.

Jag kan inte förstå hur han är vän med dig helt plötsligt, med tanke på hur du pratar om andra kvinnor. Är han kanske olyckligt kär i Linnea och älskar när du försöker förminska henne för att han aldrig kommer kunna få en kvinna som henne?
Senast redigerad av Pallal 2025-07-13 kl. 03:24.
Citera
2025-07-13, 03:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Haha, fråga användaren "Heliga Birgitta" om det får du se!

Det är märkligt att

Christopher säger och skriver till Jocke flera gånger hösten 2023 hon har borderline

Christopher skriver det i häktet

Christopher säger det hos Anjo

Vi är flera stycken som tycks se att hon har borderline

28/8 baby.
Citera
2025-07-13, 03:25
Medlem
Citat:
Det är märkligt att

Christopher säger och skriver till Jocke flera gånger hösten 2023 hon har borderline

Christopher skriver det i häktet

Christopher säger det hos Anjo

Vi är flera stycken som tycks se att hon har borderline

28/8 baby.
Du menar att Jocke skriver till dig att det har hänt. Du tycker väl att fjanten Jocke som du kallar honom och Chrippa är mytomaner? Det duger inte, sorry. Du får hosta upp dom där meddelandena.

Detta skriver du om Jocke
Citat:
Fjanten går inte att lita på. Han är mytoman och full med lögner.
Senast redigerad av Pallal 2025-07-13 kl. 03:56.
Citera
2025-07-13, 03:28
Avstängd
Citat:
Du menar att Jocke skriver till dig att det har hänt. Du tycker väl att Jocke och Chrippa är mytomaner? Det duger inte, sorry. Du får hosta upp dom där meddelandena.

Visa att jag har skrivit att jag har klippet istället!

Och sluta redigera dina inlägg 128 gånger per inlägg.

Edit: Ja även detta inlägg jag svarade på ska redigeras. Det redigeras inte stavfel utan ändras nåt enormt i redigeringen. Banal har vart inne på detta tidigare. Detta borde vara nåt sorts missbruk och regelbrott. Det går inte diskutera med dig och svara på dina inlägg för ens efter en timme när det inte går att redigera de längre.

Jag ser ironin i att jag redigerar detta inlägg 5 min senare men jag lägger till en Edit och raderar inte massor.

Edit 2: Jag saknar verkligen en regel för diskussionförstörelse. Det är nåt enormt I denna tråd från vissa användare. Det påtalas att man bor i tråden, borde gå ut i solen, sova på nätterna, tas upp gamla inlägg från andra trådar i diskussioner, kommer med lögner om vad man skrivit här, lögner om än irl osv.
Senast redigerad av 400Ben 2025-07-13 kl. 03:55.
Citera
2025-07-13, 03:55
Medlem
Citat:
Visa att jag har skrivit att jag har klippet istället!

Och sluta redigera dina inlägg 128 gånger per inlägg.

Edit: Ja även detta inlägg jag svarade på ska redigeras. Det redigeras inte stavfel utan ändras nåt enormt i redigeringen. Banal har vart inne på detta tidigare. Detta borde vara nåt sorts missbruk och regelbrott. Det går inte diskutera med dig och svara på dina inlägg för ens efter en timme när det inte går att redigera de längre.

Jag ser ironin i att jag redigeras detta inlägg 5 min senare men jag lägger till en Edit.

Edit 2: Jag saknar verkligen en regel för diskussionförstörelse.
Hur menar du annars att du vet att ett mordhot har begåtts ifall du inte har sett videon eller hört ljudklippet? Du har kallat Joakim mytoman i flera inlägg, så du har väl fått ta del av bevisen?

Det verkar som att människor påstår att det är ett ljudklippp men du har visat en bild från filmen. Det är svårt att få det att gå ihop.

Min stavning är det sista jag behöver oroa mig för. Jag brukar redigera in stycken eftersom jag får så många klagomål på att jag skriver för långa stycken.
Senast redigerad av Pallal 2025-07-13 kl. 03:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in