2025-07-12, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Det var därför jag frågade.😉
H*n kräver bevis på allt, Jocke ljuger och styr hela världen. Men den fantastiska Chrippa da oskyldig är en säker källa enligt Pallal.
Varför ljuger du om att jag säger att Jocke styr världen? Är det nåt din sektledare fått dig att tro på och som fu upprepar som en dönick innan du ens tagit reda på om det är sant?

Chrippa har inte hotat Anjos barn, det är information, inte spekulation.

Jocke och alla användare som ”har klippen” har ett guldläge att motbevisa mig här och nu.
Citera
2025-07-12, 23:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du menar att Anahit som ljugit hela livet och personer som är hela tiden blir ertappade med nya lögner har påstått att Linneas 4 ex påstår det. Anahit kan ni skriva av direkt, hon har ljugit hela sitt liv.

Vad heter hennes ex?

Varför skulle nån lita på Anjo? Han har blivit ertappad att ljuga ett flashbacktroll som dök upp som en skänk från ovan precis när han behövde en offerkofta, mordhot mot sina barn och när han svurit på sina barn att han inte ljuger.

De 4 exen kom ju fram frivilligt, iaf några av dem. Tidigt. Redan i Januari.

Nej jag tänker inte gå ut med namn. Ditt fiskande är väldigt uppenbart.

Anjo? Var kom han in ifrån?
Citera
2025-07-12, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag tror Pallal tror på Christopher till 100 %. Säger han himlen är grön är det så.
Du gav mig inget svar på ifall Jocke fått kallelse?

Det är en konstig slutsats du gör, jag har alltid sagt att han ljög när han var i sektens klor och jag hade ju helt rätt och sektens lögner krossas en efter en.

Next up Chrippas stämpling och våldtäktsryktet, men det hoppas jag få uppleva på bästa sändningstid tillsammans med en miljon andra. Det börjar närma sig nu.

2025 kan knappast bli bättre.

Tick
Senast redigerad av Pallal 2025-07-12 kl. 23:52.
Citera
2025-07-12, 23:41
Avstängd
https://ibb.co/p6M6bfSk

Vinslöv.

Om nån tvekar.

Antingen uppväxt där mellan 12-22 eller folkbokföringsbrott från sommaren 2018 och 4 år framåt.
Citera
2025-07-12, 23:50
Medlem
Citat:
Så fort en användare är emot dej styrs han av Jocke. Tröttsamt och hjärndött.

Hoppas klippet kommer ut så alla får höra. Men de hoppas fortfarande på att det ska bli rättsligt. Kommet klippet ut är det hemskt att lägga ut det på nätet.
Nu ljuger du igen. Du får stå för vad du skrivit privat till mina vänner. Du har avskytt Jocke i alla år men för ut desinformation du får av han i Chrippas tråd och skriver att du är rädd för vad han ska göra ifall du inte gör det han vill. Är du inte styrd?

När fick du ta del av klippet där ”Chrippa mordhotar Anjos barn”? Du har påstått det länge. Men det är ingen fara, du kan skicka klippet där ”Chrippa mordhotar Anjos barn” privat till mig. Jag kommer aldrig posta det. Vet du varför klippet aldrig hamnade hos polisen.

Citat:
Jocke är en psykopat. Han bryr sej bara om sej själv och har alltid gjort. Han har alltid lurats. Sätten har bara ändrats. Man ser det igenom honom, hans skådespeleri är för dåligt och bortförklaringarna för dåliga ibland.

Hans Reality Show var fejk, hans prank var fejk, dramat nu är till stor del fejk, överdrivet eller medvetet.

Har inget att göra med hans drickande eller levnadssätt som du tog upp helt från ingenstans.

Denna killen gör allt för kändisskap, tittare, pengar och publicitet. DJ karriären är ju ett skämt
Senast redigerad av Pallal 2025-07-12 kl. 23:58.
Citera
2025-07-12, 23:57
Medlem
Citat:

Chrippa har inte hotat Anjos barn, det är information, inte spekulation.

Jocke och alla användare som ”har klippen” har ett guldläge att motbevisa mig här och nu.

https://imgur.com/a/XGskfTQ

Här kan man se en bild från Anjos video där Chrippa är arg och hotar Anjos barn, det är ju dock bara en bild men han visar en röd pil och följer man den så ser man att det är en film.

I någon video hör man Anjo som snackar med Wempa i telefonen och han berättar att han var tvungen att gå därifrån för han blev så arg på det Chrippa sa dock hittar jag inte den.
Citera
2025-07-13, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Fel! CHRIPPA skrev detta i sina brev.
Det var fortfarande Jocke som spred det till allmänheten utan lov från Chrippa.
Citera
2025-07-13, 00:36
Medlem
Citat:
https://imgur.com/a/XGskfTQ

Här kan man se en bild från Anjos video där Chrippa är arg och hotar Anjos barn, det är ju dock bara en bild men han visar en röd pil och följer man den så ser man att det är en film.

I någon video hör man Anjo som snackar med Wempa i telefonen och han berättar att han var tvungen att gå därifrån för han blev så arg på det Chrippa sa dock hittar jag inte den.
I videon med Wempaboi säger Wempaboi att Chrippa har hotat andra personer och snackat skit om Anjo, inte hotat Anjos barn, men i samtal med andra säger han nåt helt annat, så inspelningar med Wempa kommer förmodligen användas i rätten ifall åklagare beslutar sig för att åtala för falsk tillvitelse.

Du sa väl för en månad sen att inspelningen av händelsen är ett ljudklipp det det enda du framför med bilden är tvivel och att Anjo har fått en suddig bild från som Jocke påstår är en video när Chrippa som mordhotade Anjos barn. Jocke hade aldrig nån video.

Det ska istället vara ett ljudklipp som ”Jocke fick senare” så varför ljög Jocke om att han har en video på det, varför ger Wempa helt olika versioner om vad som hände beroende på vem han pratar med, varför har inte Jacke och Sofia vittnat när dom enligt SMSen Chrippa visat var med på mötet och varför gav Jocke inte inspelningen till polisen?

Varför har det inte inletts utredningar om dom påstådda mordhoten mot Jonna, barnen och alla andra på mötet?
Citera
2025-07-13, 00:45
Medlem
Citat:
Ljuger?! Det är så jag tolkar ditt maniska ältande, Jocke sa si, Jocke gjorde så, Jocke hotar…

Det är mina åsikter och varken du eller någon annan kan påverka dom.
Om någon upprepar sig som en dönick så är det du.

Vi kan väl ta upp diskussionen igen när FUPen kommer ut.
Du kan inte ha en åsikt om vad du tror att jag tror. Det är en gissning, en dålig sådan och inget annat.

Att jag påpekar vad som är sant och inte och kallar er som tror på Jockes desperata lögner om sin bror gör inte att jag tror att Jocke styr världen. Han kanske kan lura nån med iq lägre än 85, men ingen som är högre upp i näringskedjan än så.

Det är bevisat att Jocke ljög om att han hade en video med mordhot mot Anjos barn och att dom flesta av hans anmälningar lagts ned i åtalsunderlåtelse och om att åtalsunderlåtelsen beror på att Chrippa väntar bra mycket värre straff än han skulle få för det Jocke anmält.

Ifall Jocke bara kunde sluta ljuga om Chrippa och Linnea och ni maniska dönickar bara kunde sluta lita på honom skulle jag inte behöva dementera alla hans lögner.
Senast redigerad av Pallal 2025-07-13 kl. 00:51.
Citera
2025-07-13, 01:01
Medlem
Citat:
Nu ljuger du igen. Du får stå för vad du skrivit privat till mina vänner. Du har avskytt Jocke i alla år men för ut desinformation du får av han i Chrippas tråd och skriver att du är rädd för vad han ska göra ifall du inte gör det han vill. Är du inte styrd?

När fick du ta del av klippet där ”Chrippa mordhotar Anjos barn”? Du har påstått det länge. Men det är ingen fara, du kan skicka klippet där ”Chrippa mordhotar Anjos barn” privat till mig. Jag kommer aldrig posta det. Vet du varför klippet aldrig hamnade hos polisen.

det där är något han sa på socialkontoret där två socialsekreterare samt en väktare som närvarade vittnade om. jag har haft papperna på det. har dom dock inte kvar. sen om han sa det som ordbajseri som han gör med allt annat i affekt är väl en bra gissning. han har ju som tourettes med sin glappande käft.
Citera
2025-07-13, 01:02
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Du kan inte ha en åsikt om vad du tror att jag tror. Det är en gissning, en dålig sådan och inget annat.

Att jag påpekar vad som är sant och inte och kallar er som tror på Jockes desperata lögner om sin bror gör inte att jag tror att Jocke styr världen. Han kanske kan lura nån med iq lägre än 85, men ingen som är högre upp i näringskedjan än så.

Det är bevisat att Jocke ljög om att han hade en video med mordhot mot Anjos barn och att dom flesta av hans anmälningar lagts ned i åtalsunderlåtelse och om att åtalsunderlåtelsen beror på att Chrippa väntar bra mycket värre straff än han skulle få för det Jocke anmält.

Ifall Jocke bara kunde sluta ljuga om Chrippa och Linnea och ni maniska dönickar bara kunde sluta lita på honom skulle jag inte behöva dementera alla hans lögner.

Det stämmer inte att åtalsunderlåtelser gällande anmälan från Jocke Lundell beror på att Chrippa väntar värre straff för andra brott. Utredningen om stämpling till grov misshandel mot Jocke Lundell har lagts ner på grund av brist på bevis, inte på grund av att han väntar på ett hårdare straff för andra brott. Chrippa Berg är dock fortfarande misstänkt för en rad ekobrott, men dessa är separata från anklagelserna om våldsdåd mot sin bror.

Kan du sova nu?
Citera
2025-07-13, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det stämmer inte att åtalsunderlåtelser gällande anmälan från Jocke Lundell beror på att Chrippa väntar värre straff för andra brott. Utredningen om stämpling till grov misshandel mot Jocke Lundell har lagts ner på grund av brist på bevis, inte på grund av att han väntar på ett hårdare straff för andra brott. Chrippa Berg är dock fortfarande misstänkt för en rad ekobrott, men dessa är separata från anklagelserna om våldsdåd mot sin bror.

Kan du sova nu?
Varför tror du det? Varför säger du anmälan när Jocke sagt att nästan alla anmälningar han gjort lagts ned i åtalsunderlåtelse?

Varför ska Chrippa behöva utredas för falska anklagelser?

Chrippa har inte fått en enda åtalsunderlåtelse, kan du bara acceptera att Jocke och Anjo ljuger när dom säger det?

Sova gör jag på natten.
Senast redigerad av Pallal 2025-07-13 kl. 01:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in