Citat:
Ursprungligen postat av
PeterPelikan66
Man ska inte döma någon efter utseendet som vi sagt så många gånger här, men nu säger jag det som jag tänker varje gång jag ser MGM: Jag tycker faktiskt att han ser ut som en psykopat. Det finns fler psykopater än man tror, det är inte en normal, frisk person, som mördar sin egen mor, för att man blir av med sin lägenhet eller för att man har haft en svår barndom. Jag tror att MGM har varit en tickande bomb länge och nu har han exploderat. Jag tror inte vi kommer hitta några konkreta yttre förklaringar eller händelser till att han mördade sin mamma. Jag tror hans problem finns inom honom.
Det var nog ungefär det som tant-tuttar försökte få fram..ilskan och hatet mot hans mor, hur han tiggde pengar av BO, att han var psykiskt sjuk och hotade med att ta livet av sig, sålde videos på only fans..ja det var nog mer och allt verkade så sjukt att man tog allt med en nypa salt?
Andra hittade vad han gillade på fb, då borde man kanske förstått varåt det barkade men fler än mig tänkte nog att man kan gilla sidor man bara är nyfiken på också och behöver inte betyda något? Man friar hellre än fäller i första taget? Är han udda? Förmodligen?
Men som det verkar nu…han sitter på högre misstankegraden för mord på sin egen mor? MGK var den man trodde skulle bli frisläppt, hoppet fanns men nej? Jo verkligen hon sitter i skiten? Hur försörjde hon sig vågar jag inte spekulera i ens? Man ska inte döma utifrån hur någon ser ut sa vi? Nä hon ser ut som en tanig skolflicka som inte kan slå ihjäl en fluga, ja skenet kan fullkomligt bedra?
En sak vi inte spekulerat om är morfar? Vet vi något om honom? Får MGM ärva honom när han dör? Hur är polska lagar kring arvsrätt? Är de likadana som de svenska när det gäller mord? Och vem får ärva MGM om han också dör? Vem är ute efter vem i slutändan?
Bara spekulationer och ingen fakta