2025-07-11, 19:38
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Han är inte homosexuell
Vem säger att det måste vara en homosexuell?
Citera
2025-07-11, 21:00
Medlem
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kotte456
Ungefär som Bingo Rimér, en pajas som är känd för, ehh ja vad var det nu igen?
Hursomhelst så gissar jag på Bingo .

För att satt på Natacha Peyre
Citera
2025-07-11, 21:14
Medlem
trident999s avatar
Detta lär vara bilder från en efterfest med homosex, med kända bögar som Törnblom, Dikmen, Groth och någon ytterligare som inte är offentlig person. Min källa säger att det är Groth som skall ha smygfilmat.
Citera
2025-07-11, 22:17
Medlem
Martensites avatar
Det är garanterat Edvin Törnblom det handlar om. En kollega till mig har blivit påsatt i avgasröret av Törnblom och tydligen filmades det. Hade ingen aning om att det blev en rättssak dock.
Citera
2025-07-11, 23:19
Medlem
loooser123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Det är garanterat Edvin Törnblom det handlar om. En kollega till mig har blivit påsatt i avgasröret av Törnblom och tydligen filmades det. Hade ingen aning om att det blev en rättssak dock.

Jag är inte förvånad över att det är en bög. Det gissade jag mig till ganska snabbt. MSM avslöjar sig själva så extremt enkelt.
Citera
2025-07-12, 07:19
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Vore hemskt om pk-media tar bort honom ur tablån, en så stor komiker🤔
Citera
2025-07-12, 07:31
Medlem
Förstår inte riktigt han är misstänkt ha filmat sex? Men egentligen var det bara fyra?
Citera
2025-07-12, 09:48
Medlem
Edwin Törnblom försöker ju ge sken av att vara en snäll och återhållsam bög men oftast är det bara en fasad vilket är ganska tydligt att se. Går varm i Grindr och sprider sina bögsjukdomar gör han.
Citera
2025-07-12, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Edwin Törnblom försöker ju ge sken av att vara en snäll och återhållsam bög men oftast är det bara en fasad vilket är ganska tydligt att se. Går varm i Grindr och sprider sina bögsjukdomar gör han.

Är det samma med floristbögen?
Citera
2025-07-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar
Idag bör man dokumentera sin sexakt om det sker med ONS.
Det är bättre att torska för smygfilmning än att åka dit för en påhittad våldtäkt.

Om det var för dokumentationssyfte för att skydda sig så lär han gå fri.
Men frågan är hur polisen fick nys om det hela. Filmerna tycks ha spridits och det är inte okej.

Exakt. Dagens brudar går inte att lita på tyvärr. Knullar man en som har pojkvän så får hon ångest och säger att hon var full och blev våldtagen. Då är en film mycket värdefull sen...
Citera
2025-07-12, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snairbox
Fyra pers typ nakna som inte upptäcker att den 5:e skulle filma?

Liten dold kamera i taket. Är du född igår? Finns även spionkameror som går att gömma i väckarklockan, lampan etc.
Citera
2025-07-12, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 191213
Liten dold kamera i taket. Är du född igår? Finns även spionkameror som går att gömma i väckarklockan, lampan etc.

Då begriper jag bättre och att det är så pass beräknat och därmed väldigt väldigt allvarligt i mycket negativ bemärkelse.

Vilket ohederligt svin!

Fängelse tamejfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in