Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Hur vet du att ingen känner till eller har känt till områden bortom Antarktis som gemene man inte känner till?
I det här fallet förlitar jag mig på dig. Det är du som har påstått att det finns okända områden bortom Antarktis. Men du har säkert fantiserat det. Så då är det inget att ta fasta på.
Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Där ett solklart bevis pga empiriskt experiment vem som helst kan utföra, till skillnad från era påhittade hypoteser som endast finns på papper.
Redovisa det experiment du gjorde då, så att vi andra kan se vad vi gjort för fel i våra experiment.
Citat:
Ursprungligen postat av
billigost
Du menar att du ser ett diffust ljussken från marken och är övertygad om att det är en satellit, för att någon påstår det? Du lever helt enkelt i en hypotetisk låtsasvärld.
...
Om man tittar i de tabeller och liknande som ger uppgift om att en sattellit kommer att passera över en viss position vid en viss tidpunkt så skulle jag nog tro att det är en sattellit om jag ser en ljusprick passera den positionen vid den tidpunkten.
vad skulle det annars kunna vara?
Det här inlägget blir säkert övermäktigt för dig att besvara. Eftersom det är så många som tre av dina inlägg citérade. Du brukar ju inte ens kunna besvara mer än hälften av ETT inlägg.