2025-07-11, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nu brjar det bli rtt tydligt vem killarna kommer att vlja. Min kristallkula visar att:

Christoffer vljer Julia.

Gabriel vljer Kamila.

Vad tror ni om det?

Jag tror ocks att Christopher vljer Julia. Han sa att det gagnat dem att inte ha haft s mycket kontakt senaste tiden och man anar att han kanske tnkte p Julia nr han var p dejter med Filippa (skriver jag fel namn nu? Den blonda nyare som tog fr sig).

Gabriel vljer nog Kamila eller s den sta lilla mrkhriga som han var p bttur med.

Edit: frvxlar namnen p Filippa och Louise.
Gabriel vljer allts Kamila eller Filippa.
Christopher vljer Julia och inte Louise.
Senast redigerad av honn 2025-07-11 kl. 13:49.
Citera
2025-07-11, 14:18
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milfen88
Ngon som har Aftonbladet plus och han se listan p vem som tjnar mest?

IT- Melody
Citera
2025-07-11, 14:28
Medlem
Jag tycker att ni skall sluta upp med att mobba Camilla fr att hon r dyslektiker genom att insistera p att stava hennes namn som hon sjlv skriver det (ungen hette ju fr fan Ines och inte Inse till exempel).
Vad ni borde gra er lustiga ver r hennes Ludmilla-aktiga accent i synnerhet eller hennes polska ursprung i allmnhet (vilket inte vore "rasism" utan mer ett humoristiskt inslag av xenofobi, ni vet, s som det brukar ta sig uttryck i flickornas omkldningsrum efter gympan).
Anser jag allts.
Citera
2025-07-11, 14:34
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Det r fr litet alkohol!
Tnk dig scenariot att Gaby fyllekr med Camilla (sluta upp med att mobba henne fr att hon har dyslexi!) i en Porsche lngs οδός Κουίνσταουν (Drottninggatan p grekiska) och mejar ner kretensare till hger och vnster (inga ddsoffer eller allvarligt skadade som tur r) krockar med en get (som tyvrr fr stta livet till) och raglar in p en bar dr de stter p varandra p ett av borden till alla herdars och stallknektars frvnade frtjusning. Tittarsiffrorna skjuter i hjden vrre n "Irondome" och ryktet om den svenska synden tar ytterligare ett varv kring Medelhavet.
Skrpning TV 1000!

Har Kamila dyslexi?
Citera
2025-07-11, 15:44
Medlem
Citat:
Jag tycker att ni skall sluta upp med att mobba Camilla fr att hon r dyslektiker genom att insistera p att stava hennes namn som hon sjlv skriver det (ungen hette ju fr fan Ines och inte Inse till exempel).
Vad ni borde gra er lustiga ver r hennes Ludmilla-aktiga accent i synnerhet eller hennes polska ursprung i allmnhet (vilket inte vore "rasism" utan mer ett humoristiskt inslag av xenofobi, ni vet, s som det brukar ta sig uttryck i flickornas omkldningsrum efter gympan).
Anser jag allts.

Hon heter Kamila som r ett polskt namn
Citera
2025-07-11, 19:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Natalia ( tjatmajja / gnllfia
Diskussionsbengna NamnlosBarn kommer precis som alla f 1000! nya chanser av mig till stor nytta
Nr har Natalia varit tjatit? om du syftar gnlla ver sin stllning hos killarna s blir tjejerna intervjuade dr produktionen vill ha tjat)

jag vet inte med er andra i trden, men fr mig r det inte tjatigt att hra i Bnderna avsljar allt avsnitt 10 att Natalia blir rolig nr hon r spik nykter! d hon avsljar att hon badat naken i Kroatien, och det r vl mer n vad du har gjort misstnker jag?

Natalia visar p den hr bilden https://imgbox.com/dscEqagf (Miranda ses relatera)
att hon frsttt att varandet p naturiststrnder handlar inte om sex
utan om att f bli 1-1000 (skdare) med naturen

(Ett ick! r mjligen att hon inte har strumpor p sig i hgklackade skorna, annars var hennes manspreading helt okay)

Nr jag dr kommer jag terfdas som en osympatisk tng som vxer i Kroatiska vatten vid nudiststrnder som kommer att svepas ivg av vgorna precis Nr Natalia springer ut i vattnet emot mig

Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Fanny : hon r to much vet inte det r
Ngot jag str mig hos henne.
Blir hon mindre to much i dina gon nr jag berttar att Funny sger sig ha njutit i en sexuell trekant (dr inga mn ska ha kommit till skada) enligt avsnitt 10 av Bnderna avsljar allt, frhoppningsvis var det bara tjejer det dr sanning eller konkurs leken r ju bara skryt, fr den som stller frgan har ju alltid gjort det som frgan gr ut p, som jag frstod det helt rtt s ska man dricka vatten ur glaset nr man svarar nej, och frnhlla sig frn att dricka nr man svarar ja p en frga
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-11 kl. 19:53.
Citera
2025-07-11, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag tror ocks att Christopher vljer Julia. Han sa att det gagnat dem att inte ha haft s mycket kontakt senaste tiden och man anar att han kanske tnkte p Julia nr han var p dejter med Filippa (skriver jag fel namn nu? Den blonda nyare som tog fr sig).

Gabriel vljer nog Kamila eller s den sta lilla mrkhriga som han var p bttur med.

Edit: frvxlar namnen p Filippa och Louise.
Gabriel vljer allts Kamila eller Filippa.
Christopher vljer Julia och inte Louise.

Jag gissar ocks att Gabriel vljer Filippa. Han vljer nog inte Kamilla.
Christopher vljer nog Julia inte Louise.
Citera
2025-07-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hon heter Kamila som r ett polskt namn
Jaha, och knug r stkklmska fr kung. Det r sedan gammalt.
Citera
2025-07-11, 23:50
Medlem
Citat:
Jaha, och knug r stkklmska fr kung. Det r sedan gammalt.
Ok vad nu det har med ngot att gra
Citera
2025-07-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Jag tippar p att Christopher vljer Louise och Gabriel vljer Filippa. Louise tycker jag inte var snll som kraschade en annan tjejs dejt med Christopher men han uppskattade det konstigt nog. Jag tycker det var fult gjort.
Javisst.
Tydligen tnkte han 10 minuter innan han bestmde sig.
Rtt svar hade varit: Jag knner mig jttehedrad av att du vill ha en dejt med mig. Men som du ser har jag en dejt med en fantastisk kvinna, och vi har fortfarande mycket att prata om. Men nr jag kommer tillbaka till huset vill jag vldigt grna se till att du och jag fr en singeldejt,
Citera
2025-07-12, 14:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Javisst.
Rtt svar hade varit: Jag knner mig jttehedrad av att du vill ha en dejt med mig. Men som du ser har jag en dejt med en fantastisk kvinna, och vi har fortfarande mycket att prata om. Men nr jag kommer tillbaka till huset vill jag vldigt grna se till att du och jag fr en singeldejt,
Fast nu verhoppar du ju den frestande vernattnings-koefficienten som produktionen slngt in fr att det ska vara svrare att vlja n vid vanlig snicke-snacki dejt

Rtt svar hade varit:
Som du se Louise s har jag en vernattningsdejt hr med en lite mindre fantastisk kvinna eftersom jag inte knner henne lika vl i munnen som dig, s Carla Ferrari jag vill jttegrna fortstta vr vernattningsdejt hemma i Stockholm istllet
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-12 kl. 14:50.
Citera
2025-07-12, 14:50
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Javisst.
Helt rligt hade Christopher ocks kunnat sagt fljande: Tack Louise, jag byter grna ut den hr tjejen som varit med en kompis till mig och verkar helt ointresserad av mig, mot ngon som r tydlig med sitt intresse och vill tillbringa natten med mig. Allt annat vore slseri med min och ven hennes dyrbara tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in