2025-07-10, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC

Jag orkar inte läsa loggarna. Då har jag läst i stort sett alla loggar hittills. Nu orkar jag inte. Till vardags jobbar jag dessutom med textanalys. Men vad i helvete är detta? Som AI på snedfyllan eller med långt gången demenssjukdom. Eller Translate som fått psykflipp. Jag fattar ingenting. Är det nån som kan förklara vad gäddan försöker säga?
Jag laddade ner en del av #640 chatt som en bild. Sen lät jag chatgpt sammanfatta texten som va i bilden och då blev det så här. Kanske något du kan göra för vi kommer verkligen sakna dina sammanfattningar.

”Texten du visar är ett långt meddelande från någon som presenterar sig som "Tobias Holknekt". Innehållet är starkt sexuellt, olämpligt och kan uppfattas som trakasserande. Här är en neutral sammanfattning av vad som sägs:
Sammanfattning:
Avsändaren frågar om mottagaren är singel och säger att han själv är det. Han uttrycker en önskan att lära känna mottagaren och går snabbt över till att skriva mycket explicita sexuella fantasier och handlingar han vill utföra. Texten innehåller detaljerade beskrivningar av sexuella handlingar och referenser till kroppsvätskor, vilket gör den mycket olämplig och potentiellt kränkande.”
Citera
2025-07-10, 23:33
Medlem
Rekas avatar
640 förekommer i Krimfup. Jag har ingen lust att lägga pengar på det, men man blir onekligen nyfiken.

Gissar att det handlar om ringa narkotikahav eller/och sexuellt ofredande.
Citera
2025-07-11, 00:09
Medlem
640 är ju Mongo av rang. Såndär megasmuts som ska iväg till Gulag där den blir tvångssodomerad av pederaster för amöban fyller verkligen 0 funktion i samhället förutom att vara rövhål åt nadingo penisar
Citera
2025-07-11, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Vilken j-a galning! Han vill alltså knarka ner en 12-årig tjej och våldta henne. Tur att en riktig tjej inte kommer i vägen för svinet, man har väl nästan förstått det som att många unga tjejers tunga missbruk introduceras av "pojkvänner". Tragiskt, uppenbart läge för nackskott eller PHS!

Man få lite vibbar av gubben som sprang runt i centralstationen i Malmö och skulle freebasea kokain.
https://dumpen.se/2023/06/16/cashanddrugz-fran-rosengard-napp-239-malmo/
Citera
2025-07-11, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomplexVandring
Än igen visar dumpen att dom har 0 moral och deras fokus är att tjäna pengar på reaktioner och pöbeltänkande, att hänga ut en person med mentala handikap är vidrigt. Tycker synd om den senaste gäddan och hoppas att han lyckas klara sig undan dumpenpubliken (dock så håller jag inte med om vad han säger självklart)

Som Nietzsche skrev betyder det någonting för en fiskare att veta att vattnen är H2O ? Om ditt barn blir utnyttjat skulle det kännas bättre om det var av någon med högskolepoäng eller i alla fall gått ut gymnasiet?
Citera
2025-07-11, 08:56
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Man få lite vibbar av gubben som sprang runt i centralstationen i Malmö och skulle freebasea kokain.
https://dumpen.se/2023/06/16/cashanddrugz-fran-rosengard-napp-239-malmo/

#239 var en stabil och trevlig kille, vilken dåre Sara fräste på bra och Patrik hånade honom
Citera
2025-07-11, 09:11
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Att han inte är normal gör honom extra farlig.
Blir lättare då att gå över gränsen.
Enligt Dr Rahm som forskar på pedofiler så är det vanligt att de även har andra diagnoser.
Det här är nån som det måste hållas koll på.
Tack Dumpen!

Internet och alla plattformar på sociala medier är verkligen ett smörgåsbord för alla perverterade människor. För 50år sedan var möjligheten för någon som tex #640 att smyga i buskarna runt lekparkerna med en godispåse i handen och löfte om att få klappa en katt för att försöka locka något barn att komma med dom in i skogen
Idag har vi snap och kik och resultatet av det kan ju beskådas i Hall of shame.
Citera
2025-07-11, 09:30
Medlem
Protonic75s avatar
Man behöver nästan vara kodknäckare för att kunna tyda #640s chattloggar. Han kanske har skrivit dom på en Enigma maskin och att det finns något hemligt meddelande mitt i allt Ritalin svammel.
Citera
2025-07-11, 09:54
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag laddade ner en del av #640 chatt som en bild. Sen lät jag chatgpt sammanfatta texten som va i bilden och då blev det så här. Kanske något du kan göra för vi kommer verkligen sakna dina sammanfattningar.

”Texten du visar är ett långt meddelande från någon som presenterar sig som "NN". Innehållet är starkt sexuellt, olämpligt och kan uppfattas som trakasserande. Här är en neutral sammanfattning av vad som sägs:
Sammanfattning:
Avsändaren frågar om mottagaren är singel och säger att han själv är det. Han uttrycker en önskan att lära känna mottagaren och går snabbt över till att skriva mycket explicita sexuella fantasier och handlingar han vill utföra. Texten innehåller detaljerade beskrivningar av sexuella handlingar och referenser till kroppsvätskor, vilket gör den mycket olämplig och potentiellt kränkande.”

Jag gillar att läsa loggarna. De säger ganska mycket om vilken gäddtyp vi har att göra med. Men i #640:s fall orkar jag fan inte. Den där smörjan kan inte vara skriven av en människa.

Vet vi att han hör till LSS? Några här verkar vara säkra på det. Eller bor han på nåt slags stödboende för personer med missbruksproblematik?
Senast redigerad av PROLIFIC 2025-07-11 kl. 09:57.
Citera
2025-07-11, 10:34
Medlem
Exakt noll fallhöjd på 640.. Ingen dålig överdrift att påstå att han satt på 20 centimeter där nere också
Citera
2025-07-11, 11:06
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag gillar att läsa loggarna. De säger ganska mycket om vilken gäddtyp vi har att göra med. Men i #640:s fall orkar jag fan inte. Den där smörjan kan inte vara skriven av en människa.

Vet vi att han hör till LSS? Några här verkar vara säkra på det. Eller bor han på nåt slags stödboende för personer med missbruksproblematik?

Bryggan är ett stödboende inom socialtjänsten. Verksamheten erbjuder stöd i olika former till män, 20 år och uppåt med missbruks- och beroendeproblematik. Vistelsen kombineras med behandling, studier eller någon form av sysselsättning. Bryggan ska erbjuda en trygg, drogfri miljö och strukturerad dygnet runt-verksamhet.
Citera
2025-07-11, 11:25
Medlem
#639 verkar hålla sig hemifrån, bilen var borta under natten men runt 10:00 var han hemma i ca 20 minuter för att sedan ge sig av igen. Han kanske packade lite kläder?
Men glassbilen han hade hemma kördes bort utav anhöriga i onsdags och då sågs gäddan inte till. Han gömde sig förmodligen bakom gardinen på övervåningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in