Citat:
Ursprungligen postat av
Prodelin
Fler har märkt detta hur homosexuella och lesbiska, transor ska hela tiden trotsa samhället med att visa för andra vilka dom är, det är tröttsamt, jag skiter vsd två vuxna sysslar med men när de börjar tvinga andra att uppmärksamma dom har det gått för långt.
Jag tror att det har att göra med att 95 % av allt i media är vanliga heteromänniskor. Ta t.ex. filmen Gladiator, där Russell Crowe blir förrådd och den nye kejsaren mördar hans sexiga smala fru och hans grabb som han har tänkt uppfostra till samma heterosexuella bonde och krigare.
Vad har homon? Det enda jag kommer på är Mad Max: The Road Warrior där The Golden Youth blir dödad av en boomerang, vilket gör Wez så förtvivlad att han vill döda alla i Pappagallos stam. Det finns ett fåtal filmer och serier som specifikt handlar om homon, men då är hela historian centrerad kring deras homosexualitet.
Om du t.ex. hade satt i en DVD-skiva innehållande Härskarringentrilogin, och Gimli förför Boromir och knullar honom i röven samtidigt som filmen fortsätter som ingenting hänt, då kanske det inte hade funnits så mycket anledning för homosexuella att visa upp sin livsstil.