2025-07-08, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Fler har märkt detta hur homosexuella och lesbiska, transor ska hela tiden trotsa samhället med att visa för andra vilka dom är, det är tröttsamt, jag skiter vsd två vuxna sysslar med men när de börjar tvinga andra att uppmärksamma dom har det gått för långt.

Ett exempel är när en anställd börjat på mitt företag där man presenterar sig med bild och kort om sig själv på intranätet.

Kvinnor har en tendens att alltid skriva om.sin familj som det skulle vara intressant, dom flesta vill veta var och vad hon jobbat med och presterat.

Sen kommer då dessa lesbiska par, dom är lika sjuka som bögarna är och ska berätta om.sin familj, i detta fall så skriver kvinnan att hon bor på Kingsholmen och har två barn tillsammans med sin fru.

Jag var tvungen kolla om det var en kvinna på bilden, ser bra ut i övrigt, men eftersom hon skrev sin "fru" så är hon alltså hennes "man"

Det är verkligen sjukt och visar väl på hur snett Sverige utvecklats jämfört med andra länder, en man är en man och en fru är en kvinna, punkt slut!

Att man ska förvränga saker som dessa grupper gör är sjukt på alla sätt, hade hon varit smidig så hade hon skrivit sin "partner" istället för "fru"

Nej dessa skriver så medvetet för att provocera vi andra normala, jag tänker vidare vad synd det måste vara om hennes söner som växer upp utan sin far och blir feminiserade av två lesbianer.

Oftast bottnar det i att deras föräldrar är bedrövade över att deras barn inte är normala och även om många försöker dölja det för sina barn så lyser det igenom. Det gör att dessa sexuellt onormala människor söker bekräftelse hos precis ALLA andra. Lite är det samhällets fel som lurat i dom att deras avvikande sexualitet är normal. Tidigare sköttes avvikande sexualitet lite i smyg vilket var betydligt mer smakfullt egentligen.
Citera
2025-07-08, 19:07
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Oftast bottnar det i att deras föräldrar är bedrövade över att deras barn inte är normala och även om många försöker dölja det för sina barn så lyser det igenom. Det gör att dessa sexuellt onormala människor söker bekräftelse hos precis ALLA andra. Lite är det samhällets fel som lurat i dom att deras avvikande sexualitet är normal. Tidigare sköttes avvikande sexualitet lite i smyg vilket var betydligt mer smakfullt egentligen.

Bra skrivet, antar du jobbar inom psykologi?
Citera
2025-07-08, 19:19
Medlem
Citat:
Är det att söka bekräftelse när en tjej säger "fru" istället för "partner" om sin tjej?
Citera
2025-07-08, 20:04
Medlem
Citat:
Fler har märkt detta hur homosexuella och lesbiska, transor ska hela tiden trotsa samhället med att visa för andra vilka dom är, det är tröttsamt, jag skiter vsd två vuxna sysslar med men när de börjar tvinga andra att uppmärksamma dom har det gått för långt.

Ett exempel är när en anställd börjat på mitt företag där man presenterar sig med bild och kort om sig själv på intranätet.

Kvinnor har en tendens att alltid skriva om.sin familj som det skulle vara intressant, dom flesta vill veta var och vad hon jobbat med och presterat.

Sen kommer då dessa lesbiska par, dom är lika sjuka som bögarna är och ska berätta om.sin familj, i detta fall så skriver kvinnan att hon bor på Kingsholmen och har två barn tillsammans med sin fru.

Jag var tvungen kolla om det var en kvinna på bilden, ser bra ut i övrigt, men eftersom hon skrev sin "fru" så är hon alltså hennes "man"

Det är verkligen sjukt och visar väl på hur snett Sverige utvecklats jämfört med andra länder, en man är en man och en fru är en kvinna, punkt slut!

Att man ska förvränga saker som dessa grupper gör är sjukt på alla sätt, hade hon varit smidig så hade hon skrivit sin "partner" istället för "fru"

Nej dessa skriver så medvetet för att provocera vi andra normala, jag tänker vidare vad synd det måste vara om hennes söner som växer upp utan sin far och blir feminiserade av två lesbianer.

Det undrar faktiskt jag oxå. Alla får väl göra precis vad dom vill med vem dom vill så länge det är frivilligt o vederbörande är vuxen. Förstår inte varför man måste utmärka sig o berätta om det precis hela tiden. Å klä sig som freaks i pridetåget? Det som ska ses som normalt blir lätt sett som onormalt
Citera
2025-07-08, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Är det att söka bekräftelse när en tjej säger "fru" istället för "partner" om sin tjej?

Ja dom söker acceptans och bekräftelse på att dom är normala.
Citera
2025-07-08, 20:40
Medlem
Citat:
Ja dom söker acceptans och bekräftelse på att dom är normala.
Men det är inte bekräftelsesökande när heterosexuella gör exakt samma sak?
Citera
2025-07-08, 20:44
Medlem
Citat:
Men det är inte bekräftelsesökande när heterosexuella gör exakt samma sak?

Nej precis!
Citera
2025-07-08, 20:47
Medlem
Citat:
Nej precis!
Det var fan bland det dummaste jag hört
Citera
2025-07-08, 20:48
Medlem
Citat:
Det var fan bland det dummaste jag hört

Då har du inte hört mycket.

Sexuellt avvikande vill gärna att den stora massan ska tycka att dom är normala. Vad dom än säger så vet dom att dom inte är riktigt riktiga och söker därför hela tiden ny bekräftelse på att dom är normala. Det är som ett självdränerande hål som ständigt måste fyllas på.
Senast redigerad av buzzerbuzzer 2025-07-08 kl. 20:54.
Citera
2025-07-08, 20:57
Avslutad
Skulle vi heterosexuella börja med årliga heterotåg så skulle det bli ett jävla liv.
Vi skulle anklagas för att vara homofober och vår hyllning till livet som heterosexuell skulle vändas till hets mot folkgrupp och förmodligen riskerade vi både böter och fängelsestraff.
Citera
2025-07-08, 21:13
Medlem
SwizzerNöts avatar
Citat:

Jag håller delvis med dig. Har inget emot vad folk gör med andra som är med på det, men tyvärr blir det viktigaste med dem deras identitet. Samtidigt är det viktigt att veta detta som skiljer dem från det vanliga, så jag har ingen lösning. Gå all in och berätta om allt direkt och sen är det klart. Behöver aldrig nämnas igen för alla vet det.
Citera
2025-07-08, 21:36
Medlem
Prodelins avatar
Citat:

Du har missuppfattat, det är att hon benämner sig själv som "man"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in