2025-07-07, 20:07
Medlem
Sayokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
För att hon benämner sig som man vilket är fel.

Fatta, dessa dårar kan inte ens sköta det snyggt, de ska provocera istället för att istället snyggt säga min partner, nej de ska minsann också vara man och fru, en man är ingen kvinna, det är ett hån mot gamla bibliska termer

Så det är alltså en transman? Och hur vet du att det är en hon då?

Det du har sagt är att hon säger att hon har en fru. Det är inte att provocera, det är fakta. Om hon ör gift med en kvinna så har hon en fru. Sen om du inte tycker att två kvinnor ska få gifta sig så är det en annan sak, men det finns många bibliska termer vi inte följer längre.
Citera
2025-07-07, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Fråga din chef istället för att sitta på Flashback och undra..

Jag undrar hur du lyckas med att komma gående varenda gång ett pridetåg kommer på gatan, jag har inte deltagit i några pridetåg och jag har heller inte sett ett enda, inte ens av en slump. Hur stor är sannolikheten egentligen att du tvingas se ett pridetåg då du är ute på en promenad? Samma sak med media, det är ganska sällan jag ser en regnbågsflagga el liknande på TV men en rebell som du kollar väl inte ens på PK-media så vad fan gnäller du om va? Vilka filmer du ser avgör du ju själv. Nej, det där lever inne i din hjärna... Upp och hoppa ur internetfåtöljen och upplev livet istället för att bygga upp en pseudoverklighet på internet.
Nej jag undviker Pride tåg som pesten, men läser om skiten i media, ser Allsvensk fotboll och Häcken har en regnbågsflagga som kaptensbindel såg det senast under match igår.

"Totalt flaggar cirka 113 av 290 svenska kommuner med prideflaggan varje år (ungefär 39 %).

Flaggningen sker oftast i samband med Pride-festivaler och hbtq-evenemang."
Citera
2025-07-07, 20:10
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Nej jag undviker Pride tåg som pesten, men läser om skiten i media, ser Allsvensk fotboll och Häcken har en regnbågsflagga som kaptensbindel såg det senast under match igår.

"Totalt flaggar cirka 113 av 290 svenska kommuner med prideflaggan varje år (ungefär 39 %).

Flaggningen sker oftast i samband med Pride-festivaler och hbtq-evenemang."
Har du varit på ett Pride-tåg någon gång då, mannen?
Citera
2025-07-07, 20:12
Medlem
Prodelins avatar
Vi kan alla vara rörande överens om att många sjuka människor finns där ute idag som egentligen borde vara inspärrade
Citera
2025-07-07, 20:12
Avslutad
Citat:
Fler har märkt detta hur homosexuella och lesbiska, transor ska hela tiden trotsa samhället med att visa för andra vilka dom är, det är tröttsamt, jag skiter vsd två vuxna sysslar med men när de börjar tvinga andra att uppmärksamma dom har det gått för långt.

Ett exempel är när en anställd börjat på mitt företag där man presenterar sig med bild och kort om sig själv på intranätet.

Kvinnor har en tendens att alltid skriva om.sin familj som det skulle vara intressant, dom flesta vill veta var och vad hon jobbat med och presterat.

Sen kommer då dessa lesbiska par, dom är lika sjuka som bögarna är och ska berätta om.sin familj, i detta fall så skriver kvinnan att hon bor på Kingsholmen och har två barn tillsammans med sin fru.

Jag var tvungen kolla om det var en kvinna på bilden, ser bra ut i övrigt, men eftersom hon skrev sin "fru" så är hon alltså hennes "man"

Det är verkligen sjukt och visar väl på hur snett Sverige utvecklats jämfört med andra länder, en man är en man och en fru är en kvinna, punkt slut!

Att man ska förvränga saker som dessa grupper gör är sjukt på alla sätt, hade hon varit smidig så hade hon skrivit sin "partner" istället för "fru"

Nej dessa skriver så medvetet för att provocera vi andra normala, jag tänker vidare vad synd det måste vara om hennes söner som växer upp utan sin far och blir feminiserade av två lesbianer.

De försöker normalisera genom att ständigt ta upp sin läggning.
Citera
2025-07-07, 20:15
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Vi kan alla vara rörande överens om att många sjuka människor finns där ute idag som egentligen borde vara inspärrade

Det har du rätt i, så jag skriver under på det- men du kan dock inte lura mig med detta fulknep som du försöker med nu. Dessa sjuka är knappast några i egenskapen av bögar, transor eller lesbianer. Snarare gravt psykiskt sjuka, våldsmän, islamister och vissa aggressiva invandrare och andra livsstils- och gängkriminella.
Citera
2025-07-07, 20:16
Avslutad
Citat:
Har du varit på ett Pride-tåg någon gång då, mannen?
Nej, som jag skrev, undviker som pesten, ser dock bilder i från media, som hyllar detta som något religiös händelse varje år..
Citera
2025-07-07, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
De försöker normalisera genom att ständigt ta upp sin läggning.
Precis så, en sjukdom som de försöker sprida och som det verkar lyckas rätt bra med..
Citera
2025-07-07, 20:18
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Nej, som jag skrev, undviker som pesten, ser dock bilder i från media.
Jag har sett bilder från media, det ser ut som ett vanligt jävla karnelavståg. Om du inte klarar av det så måste du ju vara en lättkränkt fjant alternativt en islamist eller taliban. Du kanske har mer gemensamt med Ayatollah Komeini än du själv anar.
Citera
2025-07-07, 20:23
Avslutad
Citat:
Jag har sett bilder från media, det ser ut som ett vanligt jävla karnelavståg. Om du inte klarar av det så måste du ju vara en lättkränkt fjant alternativt en islamist eller taliban. Du kanske har mer gemensamt med Ayatollah Komeini än du själv anar.
I just detta ämne så är jag mer åt den Islamska hållningen, men jag är inte muslim
Citera
2025-07-07, 20:28
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
I just detta ämne så är jag mer åt den Islamska hållningen, men jag är inte muslim
Jasså, du är inte muslim! En varning är på sin plats- akta så ni inte går samma väg som vänstern under 1970-talet i Iran, det finns tendenser hos ultrahögern att samma sak kan hända här och att ni sedan själva blir avrättade tilllsammans med kristna och bögarna den dag som mullorna tar över här i Sverige. Vi har enorma problem i landet med våld och kriminalitet samt en framrusande religiös fanatism från islamhållet- och det enda ni oroar er för som ni känner är ett akut och största hot är några fjollbögar och transor.. Kom igen nu för helvete, skärpning!!!!
Citera
2025-07-07, 20:30
Medlem
NegernsDofts avatar
Ja tjejer och bögar gillar o babbla. Roliga är att jag sket fullständigt i dom innan dom började kräva parader o att deras fula flagga ska hissas osvosv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in