2025-07-09, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Alltså är Filippa socialt handikappad ?
Hon pratar för fort och avbryter hela tiden, eller är det jag som
Inbilla mig ?
Menar du Fanny?
Citera
2025-07-09, 21:13
Medlem
Citat:
Inbilla mig ?

Ja hon pratar omoget.
Citera
2025-07-09, 21:30
Medlem
Crapmagics avatar
"Filippa ta inte med badkläder - Gabriel"

Miranda är såklart den enda som vågar tala klarspråk i tjejgruppen vad som grämer alla, hon är rädd att Louise har hoppat i galen tunna med Chris under natten, starkt!

Det börjar bli larvigt den här tydliga dikotomin, med att dejta blond vs brunett,
det är Gabbe som vill träffa Filippan medans hon trotsar alla konventioner & vill dejta
blonde Christoffer, att hon ens tror att hon har en chans till långsiktigt förhållande
med en blond karl
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-09 kl. 22:26.
Citera
2025-07-09, 23:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Menar du Fanny?

Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja hon pratar omoget.
stekpannas villfarelse att Funny åsyftades varför det där braiga påståendet kom, men jag inser tillslut att det var Filippa du talade om trots allt efter att ha sätt klart avsnittet (snart dvs) där hon tangerar fjortis ba när hon pratar liksom förstår du vad jag menar?. Filippan ser även ut som Elaf Ali också därav mitt problem med nunan, hon och Gabriel verkar ligga på samma nivå i pratet så vi får nog dras med henne mer.

Det är inte en fjäder i hatten att Gabriel begår hångeldebut med just henne efter 86 veckor av återhållsamhet i Bachelor i jakten på den rätte att pussa, och strax innan dess har han klappat Camilla i rövgrytet, den mest omdömeslösa kvinnosmaken jag sätt i Bachelors historia (det här är min första säsong)

För säkerhets skull en till bild på Funny när hon ser ut som Gösta återigen https://imgbox.com/7RRojVYx (samt Sandra kommer ut som en silikonfylld Reine Nyberg på fd TV3)

Jag gillar att Miranda kallar sig själv för kärringen, hon är medveten om att hon framstår brädmögen
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-09 kl. 23:59.
Citera
2025-07-09, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Jag håller med de borde lugna ned sig med drickandet.
Ska de bli högfunktionella alkoholister när de kommer tillbaka til Sverige?
De har knappast druckit mer än vad en genomsnittlig svensk på greklandssemester spiller.
Citera
2025-07-09, 23:57
Medlem
Fanny ser ut o beter sig som en 40 åring!! Hon ser typ äldst ut?
Den blonda tjejen som kom in Josefin har inte fin klädstil och hennes hår kan vara de värsta jag sett på tv!
Sandra som kom in är så vacker och har fin personlighet. Sandra känns dock yngre än 27, hade trott 20-22 år högst
Citera
2025-07-09, 23:57
Medlem
När jag hör Kamila prata så känns de som en 50 åring …
Citera
2025-07-09, 23:58
Medlem
Filippa verkar sjukt osöker o säker därför hon blir hackkycklingen. Tycker de är synd
Citera
2025-07-10, 00:07
Medlem
Crapmagics avatar
Är det ditt slutgiltiga svar att Funny ser äldst ut mens Camilla beter sig äldst? och det rör sig om en stregrande differens om 10 år, det betyder ju att fortfarande finns utrymme för att det kommer in någon som beter sig och ser ut som en 60 åring?

Hur beter sig en 40 årig respektive 50 åring är jag nyfiken på
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Fanny ser ut o beter sig som en 40 åring!! Hon ser typ äldst ut?

Citat:
När jag hör Kamila prata så känns de som en 50 åring …

Citat:
Filippa verkar sjukt osöker o säker därför hon blir hackkycklingen. Tycker de är synd
Okay? som Harald Treutiger skulle ha sagt

Vem är det som hackar på min dörr? Here's Johnny
Jag ser fram emot det här hackandet, för det har inte hänt i dagens tv episod iaf.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-10 kl. 00:18.
Citera
2025-07-10, 00:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Sandra som kom in är så vacker och har fin personlighet. Sandra känns dock yngre än 27, hade trott 20-22 år högst
Är Sandra den söndertatuerade blondinen med giraffkroppen?
men väldigt coolt ansikte med ett näsben som lovar gott, som bar upp dom åtråvärda depraverade trötta dragen jag gillar
https://imgbox.com/d06afRHI
https://imgbox.com/2HZkRoRd här sitter ev hon utklädd till sikh och är potentiell motvallskärring med armarna i kors. Jag tror att hon kan bli utsedd till nya Utter (titel) på bygget om vi har tur som tränger sig i liftkön före fina flickor
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-10 kl. 00:38.
Citera
2025-07-10, 08:40
Medlem
Citat:
Inbilla mig ?

Bara typisk extrovert.
Citera
2025-07-10, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Är hennes lår lösa, du skrev löslår löslår är när man bresar på dom lätt?

Nog för att jag sätt att hon är brunett vid luggens hårfäste men det är väl inge bevis, man kan väl vara blandfärgad?
Ta gärna en skärmbild där vi kan se löshåret, det är otroligt att du kan notera när en kvinna har extensions, så nu vill jag ha bevis jag vet att svarta kvinnor gärna bär helperuk och att det är lika omöjligt för ett normalt öga att notera

När det blåser och det täckande hår lyfts upp så ser man tydligt dom blonda löshårsremsorna högt upp på hennes huvud. Hon har remsor högt upp på huvudet, inte bara på naken. Man måste ha väldigt tunt hår för att kunna ha så mycket löshår. Hennes hår ser dött ut, det finns inte mycket levande hår där.

Det syns på hårfästet om man har peruk, svårare att se om man har lugg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in