Citat:
Ursprungligen postat av
honn
Jag tippar på att Christopher väljer Louise och Gabriel väljer Filippa. Louise tycker jag inte var snäll som kraschade en annan tjejs dejt med Christopher men han uppskattade det konstigt nog. Jag tycker det var fult gjort. Sen verkade det lite stelt mellan dem på morgonen och mycket kan hända ännu. Jag tycker det är konstigt hur tjejerna kan hoppas så mycket på dessa två killar när det finns massor av killar därute för dem. Det blir en konstig konkurrens och vänskapen däremellan borde väga tyngre, därför ogillar jag Louise lite nu även om hon säkert är jättesöt.
Varför skiljer du inte på lek och spel?

dvs det här är ett program där produktionen vill ge innehåll till tittarna genom att någon måste crasha dejter, och när någon tjej spelar med i regelboken (ungefär som att du skulle göra valet att äta din mannagrynsgröt med konventionell sked istället för att använda en vinnarpokal i brons)
då anser du att det är fult gjort av henne som att det skulle säga nånting om Louise, är det fult gjort av produktionen att införa momentet & att uppmuntra till detta också? återkom när dom slänger in möjligheten till lustmord.
Du tycker att det är fult gjort att istället för att krascha dejten så frågar hon bara Christoffer underdånigt & demokratiskt
"jag undrar om jag kan få ta över dejten"
(inget allvarligare än när man som tärna frågar samma sak till bruden när man går baklänges ut ur kyrkan under ett bröllop det vet väl du själv?

)
Alltså börjar ju det fula hos Christoffer
ifall han tackar ja till att byta upp sig, det börjar alltså inte hos henne.
Hon uppmuntras dessutom av hela tjejgänget som vill att det ska hända någonting utöver att ligga i string på divanerna som det aldrig sker några olyckor med så att dom kläms ihop, så ingen av tjejerna bör går fri här enligt dig kan man tycka
Citat:
Ursprungligen postat av
honn
kraschade en annan tjejs dejt med Christopher men han uppskattade det konstigt nog
Är det verkligen konstigt att han gillar den komplimangen att 2 lika bystiga blondiner med likartad BMI vill ligga och snarka bredvid honom en hel natt, det är ju synd om karln som måste välja, och han valde Louise eftersom han har mer än halva inne genom att ha hånglat med henne redan, hade Carla kontrat med att hoppa upp på alla fyra och vifta på röven (tvi-rka) i länstolen så hade han kanske gjort ett annat val.