Det är bara att citera om du anser att jag ljuger om nåt. Huruvida du tror att jag tycker att demonstrationsfrihet är bra eller inte skiter jag faktisk i.
Alla tycker väl att demonstsrationsfrihet är bra?! Vad vi diskuterar är varför det skulle vara ok att förstöra och tom. riskera folks liv på samma gång. Nu är ju klimatet din hjärtefråga och alla andra är nassar så vi kommer nog inte längre.
Ja, då måste det alltså till allvarliga komplikationer eller ett dödsfall i någon "strandsatt" ambulans, för att denna numera praxis kommer ändras. Helt sjukt! Gäller även detta då obstruktion vid exempelvis avvisningar medelst flyg? Flygsäkerheten tas rent allmänt mer allvarligt än vägbundna demonstrationer.
Nej, fram för att någon tar lagen i egna händer och slinter på gaspedalen...
Flygplatser är inte allmänna platser så där gäller andra/fler lagar.
Alla tycker väl att demonstsrationsfrihet är bra?! Vad vi diskuterar är varför det skulle vara ok att förstöra och tom. riskera folks liv på samma gång. Nu är ju klimatet din hjärtefråga och alla andra är nassar så vi kommer nog inte längre.
Jag förstår att du ser alla former av demonstrationer som sabotage, så fungerar ju ändå lagen i ditt hemland. Men i Västeuropa så har vi till skillnad mot ditt hemland demonstrationsrätt
Lite över och feltolkning där från din sida. Men du har rätt i att jag tycker domslutet är märkligt.
Det är ju ren fakta. Har du något motargument. MP var 2014 näst största parti bland lärare och det lär ju inte förändrats.
Glädjer mig att du förenklar din fakta till det. Visar en del om din kapacitet kring svåra tankegångar. Får jag fråga hur det gick för dig i skolan? Vad är det som gör att du tror att du kan tänka i större tankebanor än fem justitieråd i HD?