2025-07-08, 18:15
Medlem
Hej

Vet inte om detta hamlade i rätt kategori ber om ursäkt om det blir fel

Ni män som tar hand om er vad tar ni så att ni mår bra? Går ni till doktorn för test prov om det fattas något i kroppen?

Jag tar vitamin c, zink och vitamin D3 varannan dag, kan jag ta något annat som är bra för män?

Tränar inte men har bytt diet som jag kallar "IKEA metoden" är 185 cm lång har tappat ca 40kg och ligger idag på 94kg under 2 års tid

Är tacksam för svar
Citera
2025-07-08, 18:17
Medlem
Vad är det för metod?

Jag tar inga tillskott överhuvudtaget, räcker gott och väl med en nyttig och balanserad diet.
Citera
2025-07-08, 18:21
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Hej

Ni män som tar hand om er vad tar ni så att ni mår bra? Går ni till doktorn för test prov om det fattas något i kroppen?

Jag tar vitamin c, zink och vitamin D3 varannan dag, kan jag ta något annat som är bra för män?

Tränar inte men har bytt diet som jag kallar "IKEA metoden" är 185 cm lång har tappat ca 40kg och ligger idag på 94kg under 2 års tid

Är tacksam för svar

Potatis, grönsaker, kött
Citera
2025-07-08, 18:22
Medlem
pn222jws avatar
Omega-3 & vitlök.
Citera
2025-07-08, 18:23
Medlem
MarcoStars avatar
På morgonen tar jag vitamin D3, vitamin B-komplex, Omega 3, nyponpulver, Hårkontroll Man, NAD+ och sköljer ner med ett glas vatten med collagenpulver. Och en Activia-shot.

På kvällen: Zink och magnesium.
Citera
2025-07-08, 18:27
Medlem
Mansingens avatar
Ketamin. Hellre 1000kr till en knarklangare än 3000kr till blufföretag.
Citera
2025-07-08, 18:30
Medlem
Clint.Ruins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Vad är det för metod?

Jag tar inga tillskott överhuvudtaget, räcker gott och väl med en nyttig och balanserad diet.

Exakt.
Citera
2025-07-08, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Hej

Är tacksam för svar

Äter man en varierad kost behöver man inga tilskott.
Citera
2025-07-08, 18:31
Avstängd
Snusfris avatar
Alkohol. Annars kött, fisk, potatis. Inget godis eller kakor mm. Tränar mycket.
Citera
2025-07-08, 18:33
Medlem
Mat och alkohol räcker bra!
Citera
2025-07-08, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Vad är det för metod?

Du vet såna kvadrat lunch lådor dom säljer på Ikea?

fylla den med mat men man får bara äta den 2 gånger lunch och middag plus en massa vatten vid tidsatta måltider

Min teori är att man gör så att kroppen anpassar sig så att den vet när han ska få föda, så att han kan sätta igång processen för att hantera mat mer effektivt och introducera mindre stress, då om man äter oregelbundna mönster så tar man energi som skulle behövas någonstans i kroppen så som energi förbränning från fett depåer.

Portion kontroll fast enklare

Funkat smidigt behöver inte ens träna och inga saker man tar ifrån som är gott plus att man gör hemlagat oftare

Lördags godis och kanske 2 läsk i veckan när man vill lyxa till det eller inget alls

Skit enkelt blev själv överraskad hur enkelt det är
Citera
2025-07-08, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Mat och alkohol räcker bra!
Dricker ingen alkohol har aldrig fastnat för sånt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto