2025-05-25, 18:48
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venson
fattar inte hur det kan vara så stor skillnad på de tramadolen som faktist är äkta, t.ex just nu sandoz och dem här t3 contramal. tog 400mg av svenska tram för inte länge sen och blev helt kickad, men de här känner jag inte ens i närheten av det även på 800 mg +.

blir tramadol gamalt till slut eller? man tänker ju att är det samma verksamma ämne så borde det väl vara samma grej? är det verkligen 200mg tramadol i de här tabletterna?

sandoz och contramal verkar vara de ända äkta här i stockholm, iaf just nu. märkte att när jag tog paus så va de skit lätt att sluta också, ingen at alls typ?
0et är kanske svagare tramadol i de 200 mg. Jag är inte någon kemist dock.
Contramal är keffa, ja. Sandoz är svaga.
Citera
2025-05-26, 21:36
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venson
fattar inte hur det kan vara så stor skillnad på de tramadolen som faktist är äkta, t.ex just nu sandoz och dem här t3 contramal. tog 400mg av svenska tram för inte länge sen och blev helt kickad, men de här känner jag inte ens i närheten av det även på 800 mg +.

blir tramadol gamalt till slut eller? man tänker ju att är det samma verksamma ämne så borde det väl vara samma grej? är det verkligen 200mg tramadol i de här tabletterna?

sandoz och contramal verkar vara de ända äkta här i stockholm, iaf just nu. märkte att när jag tog paus så va de skit lätt att sluta också, ingen at alls typ?

Det kan ju vara hemmapressade varianter som säljs och då kanske dom bara har i 100mg aktivt ämne men säljs som 200mg på gatan. Då upplever man dom såklart svagare än apotektsvaror. Så är nog inte att dom säljer tram som blivit gammalt. Det är nog rätt låg sannolikhet.
Citera
2025-05-28, 21:08
Medlem
Tjenare gruppen! Någon go gubbe som har koll på om ”Santeria” är safe? Använt det några gånger typ 200-800mg. Men känns mer som tjack än tramadol, så borde vara fent eller något liknande i?

Tack på förhand /Charlie
Citera
2025-05-28, 21:18
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie995
Tjenare gruppen! Någon go gubbe som har koll på om ”Santeria” är safe? Använt det några gånger typ 200-800mg. Men känns mer som tjack än tramadol, så borde vara fent eller något liknande i?

Tack på förhand /Charlie
Var försiktig med dom där, läs i denna tråd: (FB) Hjälp! Vad är detta för gift? (Tramadol "Santeria")
Citera
2025-05-28, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Var försiktig med dom där, läs i denna tråd: (FB) Hjälp! Vad är detta för gift? (Tramadol "Santeria")

Tack broder!
Citera
2025-05-30, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Det kan ju vara hemmapressade varianter som säljs och då kanske dom bara har i 100mg aktivt ämne men säljs som 200mg på gatan. Då upplever man dom såklart svagare än apotektsvaror. Så är nog inte att dom säljer tram som blivit gammalt. Det är nog rätt låg sannolikhet.

Nu hämtar jag inte tram som när man var en snorunge men har vänner som tar dagligen, vad jag härt så är dessa äkta då även testade för fent. De svenska var också i kapsel som förmodligen påverkat en del, vill minnas att för flera år sedan när de fanns de gulgröna UK 100mg och gulgröna 100mg indiska tror jag det var? De blev man ju helt annorlunda på än dessa depå.

Men egentligen va fan vet jag, har inte jobbat på Sandoz eller Contramal så skulle inte kunna kolla på de och säga med 100 procent att ja de här är äkta. Tack för svar min vän.
Citera
2025-05-30, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PentiumAllan
Vad för slags anfall är det du snackar om man kan få om man tar amfetamin och sen tar tramadol? Lite nyfiken, äre bara kramper vi snackar om eller är det nått hårdare typ av anfall typ ala epilepsi klass eller hjärtattack.

Tog typ 50 mg tramadol ovanpå en stor dos tjack typ 1.2g för några månader sen och fick inte nått anfall men jag antar att det rör sig om när man tar större doser 400-1000mg eller så.

Hade gärna velat veta hur anfallet ter sig om det är livshotande etc. Kan man överleva det, härda ut det så att säga. Så det kan vara värt att ta tramadol ovanpå ett amfetamin rus eller vid slutet av ett

Anledningen för att jag skulle vilja spetsa ett amfetamin rus med tramadol är att höja den euroforiska aspekten. Sen förlänga det euroforiska tillståndet och välbehaget. Och fasas över till ett tramadol rus när amfetaminet börjat gå ut. Sitter på lite tramadol jag kommit över 50mg tabletter. Det hade varit jävligt nice om man kunde gå över i ett tramadol rus från ett amfetamin rus typ 6-8 timmar efter senaste intag av amfetamin utan allt för stora risker.

Exempelvis drar i mig en 0.6 tjack vid senaste intag och känner hur det börjar gå ur efter en några timmar och stoppar sen i mig 400mg tramadol. Hade fan gjort det nu men vågar fan inte när du snackar om anfall. Mycket tacksam för svar.

Vet inte exakt hur mycket risken är. Tog själv 200mg efter att tjackat och tänkte att tillräckligt många timmar gått och behövde något att komma ner. Var försiktig bara för det brukar varnas online. Såklart kan det ju handla om större doser. Simma lugnt!
Citera
2025-05-31, 17:54
Medlem
Någon som testat dom nya ”santeria” små runda. Minns att det dök upp santeria som var platta men omkretsen var likadan. Doch är dessa mindre.
Citera
2025-06-06, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace33
Någon som testat dom nya ”santeria” små runda. Minns att det dök upp santeria som var platta men omkretsen var likadan. Doch är dessa mindre.
Nej det är fake. Finns ingen tillverkare som ens heter Santeria. Det där är bara pressat med annan skit
Citera
2025-06-07, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Båda sänker kramptröskeln så jag skulle vara försiktig med den blandningen även om det inte är några monsterdoser.

Båda sänker kramptröskeln? Lyrica är förebyggande mot kramp?
Citera
2025-06-07, 09:22
Medlem
Jag är helt ny på tradd, gått på Subutex tidigare men valde att köpa en karta nu pga min artros gör förjävliga ont. Jag har ätit tradolan alt tramadol ett par gånger när jag var ung och varje gång krampade jag, minns tyvärr inte styrka eller andra substanser som jag garanterat hade i mig.

Jag äter 900mg gabapentin vid 3 tillfällen. Kan man blanda det med denna tradolan utan risk? Har sett att många har en opioid och gabapentin i olika smörtgrupper, men som sagt. Detta är nytt för mig

Kartan jag har fått tag på heter: contramal retard 200mg och tabletterna är orange ish

Help a friend ouf.
Citera
2025-06-07, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billybilsson
Jag är helt ny på tradd, gått på Subutex tidigare men valde att köpa en karta nu pga min artros gör förjävliga ont. Jag har ätit tradolan alt tramadol ett par gånger när jag var ung och varje gång krampade jag, minns tyvärr inte styrka eller andra substanser som jag garanterat hade i mig.

Jag äter 900mg gabapentin vid 3 tillfällen. Kan man blanda det med denna tradolan utan risk? Har sett att många har en opioid och gabapentin i olika smörtgrupper, men som sagt. Detta är nytt för mig

Kartan jag har fått tag på heter: contramal retard 200mg och tabletterna är orange ish

Help a friend ouf.

Jag gissar bara nu men med tanke på att Tramadol och Lyrica ihop ofta resulterar i krampanfall skulle jag väl kunna tänka mig att samma risk föreligger med gabapentin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in