2025-06-27, 17:57
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zopifanta1
en som har tramadol sandoz 200mg snabbverkande?
allt googlande "depå" etcetc ,finns dom i snabbverkande format?

.....50kr per 200mg dessutom.'
fått veta att det är tabletter dock....

Nej Tramadol Sandoz 200mg finns inte som "snabbverkande" Sandoz 200mg finns som depottablett som är långverkande. Men om du krossar/tuggar dom så har du gått runt depå effekten och dom slår på snabbare.

Redan där har du fått en lögn från din kran eller vem du nu köper utav så se till att du inte blir lurad på en massa skit, riktiga Sandoz 200mg är vit gröna med texten T R över & 200 R under brytskåran på den gröna sidan av tabletten. Sandoz 200mg ska ha en fasad kant hela vägen runt tabletten på båda sidor med brytskåran hela vägen över tabletten.
Citera
2025-06-27, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Nej Tramadol Sandoz 200mg finns inte som "snabbverkande" Sandoz 200mg finns som depottablett som är långverkande. Men om du krossar/tuggar dom så har du gått runt depå effekten och dom slår på snabbare.

Redan där har du fått en lögn från din kran eller vem du nu köper utav så se till att du inte blir lurad på en massa skit, riktiga Sandoz 200mg är vit gröna med texten T R över & 200 R under brytskåran på den gröna sidan av tabletten. Sandoz 200mg ska ha en fasad kant hela vägen runt tabletten på båda sidor med brytskåran hela vägen över tabletten.

jag tänkte väl, depå etcetc bla bla googla ,men den som jag har så står det T R och under 200R som du skrev brytskåra
grön/vitt om jag nu ej missförstod dig 100% med allting hehe
50kr st = 40st
så jag antar att det är korrekt? om ej 2k = sjön haha...........

UPPSKATTAR DIN OMTÄNKSAMHET, OJ CAPS, sorry^
Senast redigerad av zopifanta1 2025-06-27 kl. 18:10.
Citera
2025-06-27, 18:08
Medlem
EDIT: btw om det är rätt grejjer? så bryter jag ju sönder dem = förstöra depå effekten
Citera
2025-06-27, 18:19
Medlem
Citat:
EDIT: btw om det är rätt grejjer? så bryter jag ju sönder dem = förstöra depå effekten

okej slänge i mig 400mg tramadol sandoz, bröt sönder dem med 0 tollerans
Citera
2025-06-27, 18:42
Medlem
vet inte om det är jag? 20min sedan jag krossade dem 400mg
känner "ngt"

måste jag spetsa till det med nån av mina recept, ikto 3mg, xanor,1nmg gabapentin 1800mg nu, stilnoct10mg, = dags ordinationer från tidiga 2000talet
elvanse senare 70mg

eller så är jag för otålig......

levomepromazine som tillägg kanske
Senast redigerad av zopifanta1 2025-06-27 kl. 18:44.
Citera
2025-06-27, 18:48
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
jag tänkte väl, depå etcetc bla bla googla ,men den som jag har så står det T R och under 200R som du skrev brytskåra
grön/vitt om jag nu ej missförstod dig 100% med allting hehe
50kr st = 40st
så jag antar att det är korrekt? om ej 2k = sjön haha...........

UPPSKATTAR DIN OMTÄNKSAMHET, OJ CAPS, sorry^

Då låter det som du har fått legitima Sandoz 200mg, alla gånger jag köpt Sandoz genom åren så har jag aldrig råkat ut för att dom ska varit förfalskade, men man vet aldrig och alltid bättre vara på den säkra sidan. Inga problem klart man hjälper till, vill ju ingen ska råka illa ut för dom inte visste bättre ^^

Sandoz är lätt en av mina favoriter när det kommer till Tramadol, dom är riktigt sköna och jag hoppas du kommer njuta gött, simma lugnt
Citera
2025-06-27, 18:49
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
vet inte om det är jag? 20min sedan jag krossade dem 400mg
känner "ngt"

måste jag spetsa till det med nån av mina recept, ikto 3mg, xanor,1nmg gabapentin 1800mg nu, stilnoct10mg, = dags ordinationer från tidiga 2000talet
elvanse senare 70mg

eller så är jag för otålig......

levomepromazine som tillägg kanske

Nej lugna ner dig lite och invänta effekten även om du krossade dom så tar det en stund jag lovar dom kommer kicka in ge det lite tid :P Speciellt om du har noll tolerans som du sa så kommer garanterat 400mg ge dig en ett skönt rus med en härlig eufori lita på mig.
Citera
2025-06-27, 19:51
Medlem
Citat:
Nej lugna ner dig lite och invänta effekten även om du krossade dom så tar det en stund jag lovar dom kommer kicka in ge det lite tid :P Speciellt om du har noll tolerans som du sa så kommer garanterat 400mg ge dig en ett skönt rus med en härlig eufori lita på mig.
tack för att du grönade det=) jo jag vet, otålig, = krossade en till 200mg, 600mg
klart som fan nu att man känner av det men det känns ändå "söligt" påslag eller ja, eller om mina receptbelagda meds kanske ?knasar till det, visst målet är ju att inte bli bäng som fan å få krampanfall haha
men sweetpoint, inte för intensivt men inte det som de känns nu? haha...sorry
kräsen finsmakare skratt,
Citera
2025-06-27, 20:20
Medlem
jag spetsa till med utöver 600mg sandoz/2stkodein/ +1mg xanor extra(recepten)/gabapentin 300mg/3mg ikto intaget redan under dagen,.,,.kände nog cocktail = i början(trammet)?
, än ett ensidigt rus. så imorrn = enbart tramadol å elvanse
downers får vänta hela dagen.
Citera
2025-06-28, 04:17
Medlem
moshans avatar
Jag tuggade nyss två stycken 200mg SANDOZ. Har poppat dessa förr men blev besviken och fick ta typ fem stycken 200mg för att softa då.
Senast redigerad av moshan 2025-06-28 kl. 04:19.
Citera
2025-06-28, 07:18
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshan
Jag tuggade nyss två stycken 200mg SANDOZ. Har poppat dessa förr men blev besviken och fick ta typ fem stycken 200mg för att softa då.

Har du någon tolerans sedan innan eller? För 1000mg rakt av på Sandoz låter alldeles för mycket, jag menar Sandoz är ju ändå riktiga apoteksvaror & ingen Santeria skit. Sist jag tog Sandoz så räckte 400mg utan tolerans gott & väl för att jag skulle känna mig skön mer eller mindre hela dagen.
Citera
2025-06-28, 11:39
Medlem
moshans avatar
Citat:
Har du någon tolerans sedan innan eller? För 1000mg rakt av på Sandoz låter alldeles för mycket, jag menar Sandoz är ju ändå riktiga apoteksvaror & ingen Santeria skit. Sist jag tog Sandoz så räckte 400mg utan tolerans gott & väl för att jag skulle känna mig skön mer eller mindre hela dagen.

Nej jag har ingen tolerans. Tog 600mg nu utan att tugga dem. Känner mig rätt besviken. Har tagit tram förr och mått jävligt bra men just dessa Sandoz verkar inte funka på mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in