2025-07-08, 07:41
Medlem
Landsbygdens avatar
Kan det vara någon som använder steroider? Verkar ju inte ovanligt bland kvinnomisshandlare iaf.
Citera
2025-07-08, 07:45
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB
Vad är dropkicka?

Tyckte det där var anmärkningsvärt eftersom det ger mig en hint om att han är svensk, 45-50 år.

Att dropkicka är en hoppande dubbelspark från wrestling och var en grej för killar som var 8-14 under slutet av 80-talet. I vissa kretsar blev det jargong att innefatta dropkicken i samband med hot, som ett finishing move.
Citera
2025-07-08, 07:45
Medlem
En man som uppför sig så här.
Men ändå väljer kvinnorna att ha förhållande med honom.
Vad säger det om kvinnorna?
Citera
2025-07-08, 07:54
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
En man som uppför sig så här.
Men ändå väljer kvinnorna att ha förhållande med honom.
Vad säger det om kvinnorna?
Det är naturligtvis en gåta, kvinnofolket, men vi ska inte flytta fokus.

Denne man kan uppenbarligen inte vara lös i ett samhälle med andra människor. Men nu får han löpa. Är det inte då läge att outa honom så att kvinnor och barn iallafall kan undvika honom? Möjligen kanske några riktiga män kan sätta honom på plats?
Citera
Medlem
Mad monks avatar
Markus vem fan tror de de lurar. Ännu ett inavlat missfoster som borde hängas i närmsta lyktstolpe.
Citera
Medlem
Och vänsterfolk tror att vi lever i en "rättstat".

Samhällskontraktet är uppenbarligen brutet
Citera
2025-07-08, 07:56
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Tyckte det där var anmärkningsvärt eftersom det ger mig en hint om att han är svensk, 45-50 år.

Att dropkicka är en hoppande dubbelspark från wrestling och var en grej för killar som var 8-14 under slutet av 80-talet. I vissa kretsar blev det jargong att innefatta dropkicken i samband med hot, som ett finishing move.
Ja är inne på samma spår. Dropkicka hör man ju inte så ofta nu för tiden. Får lite ung Paulo Roberto vibbar av själva uttrycket (därmed inte sagt att P R skulle misshandla kvinnor).
Citera
2025-07-08, 07:56
Medlem
Någon som vet var i landet han bor? Vem han är? Ålder? Namn?
Citera
2025-07-08, 07:57
Medlem
TrueDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagFistar1.07
Älskar när dom ger svenska namn till sådana här uppenbara babbar

Du har inte läst artikeln va!?
Den här lilla horungen är svensk, varför skulle han annars anklaga en taxichaufför för att komma till Sverige och leva på bidrag.
Citera
2025-07-08, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Det är naturligtvis en gåta, kvinnofolket, men vi ska inte flytta fokus.

Denne man kan uppenbarligen inte vara lös i ett samhälle med andra människor. Men nu får han löpa. Är det inte då läge att outa honom så att kvinnor och barn iallafall kan undvika honom? Möjligen kanske några riktiga män kan sätta honom på plats?

Instämmer! Någon som vet vem han är? Var han bor?
Citera
2025-07-08, 08:00
Medlem
Ytterst märkligt, om jag inte missar det borde väl åklagaren i nån dom drivit det till hovrätten så kanske det gjort nån skillnad.
Citera
2025-07-08, 08:06
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueDevil
Du har inte läst artikeln va!?
Den här lilla horungen är svensk, varför skulle han annars anklaga en taxichaufför för att komma till Sverige och leva på bidrag.
Ja, och media skulle aldrig skriva en så lång (motvikts-)artikel om det inte handlar om en svensk.

"Lång", "charmig" och "företagare" lyckas jag utläsa efter att ha ögnat mig igenom artikeln. Lär ju få höga poäng på en psykopat-checklista också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in