Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Varför ska någon som kör nyktert och har bra kognitiva och kroppsliga förmågor förlora körkortet över huvud taget?
Uppenbart är många av dessa vi läst om för sjuka för att jobba, man går sjukskriven, kan inte göra som jag o skjuta på blodprov en månad utan att förlora sjukpenningen o få nytt sjukintyg. Men dom uppvisar förhöjda peth värden så supa kan dom.
Är man såpas sjuk att man inte ens kan jobb är det inte heller säker man kan köra bil ordentligt.
Men som jag berätta använder jag mig lika mycket av systemet nu förtiden, har andra rätt o göra det gör även jag det, min moral försvann för 5 år sedan, insåg jag är dum som har en moral ang systemet, då systemet själv kan göra som dom vill, ungefär som med PEth tester o TS plocka körkortet har jag stött på från andra myndigheter o rätten.
Hädanefter använder jag allt jag har rätt till, även om det är moraliskt fel använder jag det ändå, man ska inte tänka moraliskt, man ska tänka gör det medans det ännu går. Som sist skulle ändå vara ledig, kom på men vänta jag har dåliga värden lika o passa på o sjukskriva mig istället för det har jag rätt till.