2025-06-28, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Jaha, så det var Emil och flickvännen som blev rånade. Kanske dags att chilla lite med skrytsamheten och flexandet.

https://www.expressen.se/noje/knivra...ar-influencer/

Man kan lyssna på rättegången i Prime Crime

Influencer och sambo knivrånades på Rolex-klocka
Citera
2025-06-28, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Wilma måste se igenom honom snart. Han får tydligen ut ca. 300 tusen per år. Han har inte råd med den här livsstilen.

Senast redigerad av ErikHae86 2025-06-28 kl. 14:28.
Citera
2025-06-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Han har ju en både rik trevlig och söt tjej till skillnad mot vad du lär ha iaf

*speltorsk. Host host *

Jag behöver inte måla upp en falsk fasad. Måste vara jättejobbigt att leva dagligen och veta att man måste bevisa för folk, som just Emil gör i detta fallet. Han måste bevisa dagligen att han är rik och har pengar när han egentligen har mindre pengar än en vanlig svensson.

Snygg tjej har han absolut, men detta kommer intr att hålla i längden.
Citera
2025-06-28, 14:08
Medlem
.,
Senast redigerad av ErikHae86 2025-06-28 kl. 14:28.
Citera
2025-07-07, 17:13
Medlem
Nu kom videon på RS6:an. Hur han återigen har fått dessa allokeringar är enligt mig helt jävla sjukt...

RS6 GT 1 av 5 i Sverige innan dess hade han en 911 Dakar samt en GT4 Rs dessa är alltså bilar som du endast får med mycket historik sedan tidigare hos både Porsche och Audi men han får alltså dessa bara sådär??

Visst han hade ju någon annan 718 samt en 911 innan han fick dakarern och gt4:an men båda dom bilarna hade han ju för fan i 3 månader på företagsleasingen tills han sålde dom att detta räknas som tillräckligt bra historik är enligt mig sjukt.

Får se hur många månader det tar för honom att sälja av denna då? 3 månader?
Citera
2025-07-07, 20:18
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av achoooklar
Nu kom videon på RS6:an. Hur han återigen har fått dessa allokeringar är enligt mig helt jävla sjukt...

RS6 GT 1 av 5 i Sverige innan dess hade han en 911 Dakar samt en GT4 Rs dessa är alltså bilar som du endast får med mycket historik sedan tidigare hos både Porsche och Audi men han får alltså dessa bara sådär??

Visst han hade ju någon annan 718 samt en 911 innan han fick dakarern och gt4:an men båda dom bilarna hade han ju för fan i 3 månader på företagsleasingen tills han sålde dom att detta räknas som tillräckligt bra historik är enligt mig sjukt.

Han verkar ju bo på diverse bilfirmor så har väl tjatat hål i huvudet på någon hos Audi.

Håller med om den där ytliga fasaden han är så mån om. Allt ska vara så dyrt och flashigt men alla lampor osv han lägger upp har ju diverse adlinks kopplade till sig som han försöker tjäna några kronor på. Väldigt viktigt att nämna alla sina märken på kläderna också. Snart har han väl övertalat Wilma att köpa en båt åt honom också.
Citera
2025-07-07, 20:58
Medlem
Är ingen person som är avundsjuk på folk med pengar. Det är bara kul at andra delar med sig av sitt liv. Men det finns inget som får mig att bli mer irriterad än Schmee150 och denna snubben.

Det är något med ansiktet som skriker douche bag.
Citera
2025-07-08, 12:54
Medlem
Citat:

Visade han reg numret eller dolde han det för tittarna så dom tror han har köpt den?
Citera
2025-07-08, 13:29
Medlem
Citat:

Ja fattar verkligen inte heller. Olika handlare dessutom för Audi och Porsche trots samma koncern.

Audi Sverige har tackat nej till kunder med bättre historik än Emil trots det får Emil Audin. Är de Sveriges fd demo Audi han fått leasa en kort period?

Eller är det bara marknadsföring från Audis sida att han fått köpa den? Dom vet han och hans tjej har följare och gör bra Contet så de blir pr för Audi Sverige ?
Fattar verkligen inte.
Citera
2025-07-08, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acethebest
Visade han reg numret eller dolde han det för tittarna så dom tror han har köpt den?

Han dolde.
Citera
2025-07-08, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Han verkar ju bo på diverse bilfirmor så har väl tjatat hål i huvudet på någon hos Audi.

Håller med om den där ytliga fasaden han är så mån om. Allt ska vara så dyrt och flashigt men alla lampor osv han lägger upp har ju diverse adlinks kopplade till sig som han försöker tjäna några kronor på. Väldigt viktigt att nämna alla sina märken på kläderna också. Snart har han väl övertalat Wilma att köpa en båt åt honom också.

Hahaha 😂😂
Citera
2025-07-08, 15:21
Medlem
Vilken fjant. ”Det är inte ofta jag dricker cola med socker.”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in