2025-07-06, 23:57
Medlem
Så konstigt att inte lägga upp en enda bild på IG när man gifter sig.
Citera
2025-07-07, 00:16
Medlem
MGM ser inte så glad ut på någon bild. Väldigt nollställt ansiktsuttryck. Såg nu att det fanns en bild från bröllopsdagen. Ingen av dem ser jätteglad ut. Stackars flicka hur har hon hamnat i denna mardröm?💔
Citera
2025-07-07, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Många restaurangbesök och resor för detta par. Måste kostat en del. Sedan ser mamman inte ut att väga 80/90 kg. Någonstans på hennes IG stod det att det var deras andra nyår tillsammans.
Mamman och "grandfather" var med på resan till Polen, enligt IG
Citera
2025-07-07, 09:00
Medlem
Marielysts avatar
Det som förbryllar mig mest med MGK är hur hon kunde resa världen runt innan MGM:s mamma (BO) möjligen betalade en del av kostnaderna? Är den unga kvinnans familj förmögen eller har hon ett jobb där hon reser? Hon är ganska ung, men skulle hon kunna vara influencer, grafisk designer eller matrecensent? Hon verkar för ung för att ha ett jobb som involverar detta resande, och jag tror inte att hon är flygvärdinna. Kan någon förklara?
(Goggle Translate fra dansk til svensk)
Citera
2025-07-07, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielyst
Det som förbryllar mig mest med MGK är hur hon kunde resa världen runt innan MGM:s mamma (BO) möjligen betalade en del av kostnaderna? Är den unga kvinnans familj förmögen eller har hon ett jobb där hon reser? Hon är ganska ung, men skulle hon kunna vara influencer, grafisk designer eller matrecensent? Hon verkar för ung för att ha ett jobb som involverar detta resande, och jag tror inte att hon är flygvärdinna. Kan någon förklara?
Det finns månmga mycket rika familjer i Indien
Citera
2025-07-07, 09:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
MGM ser inte så glad ut på någon bild. Väldigt nollställt ansiktsuttryck. Såg nu att det fanns en bild från bröllopsdagen. Ingen av dem ser jätteglad ut. Stackars flicka hur har hon hamnat i denna mardröm?💔
Jag får känslan av att bröllopet mest var för att hon ska få stanna i Europa. Hon skrev redan för flera år sedan (innan hon träffat MGM) på sin insta att hennes dröm var att få bosätta sig i Europa. Tidigare har hon tvingats åka tillbaka till Indien med jämna mellanrum.

Citat:
Jag reagerade på att den indiska familjen hade en middagsbjudning på ett hotell för MGKs lillebror när han fyllde 4 år. Alltså hade abonnerat en festvåning på att hotell bara för detta. Och det var inget barnkalas, utan bara vuxna. Kan inte vara något gemene man gör i Indien.
Senast redigerad av Flor-Ida 2025-07-07 kl. 09:18.
Citera
2025-07-07, 09:20
Medlem
Citat:

Varför skulle MGM:s mamma betalat för MGK resor? Antingen är hennes familj rik, eller så har hon sparat pengar och kanske tågluffat på sommaren som så många andra ungdomar gör innan de bildar familj, för att de längtar ut att se världen?

Det som slår mig mest är att foton från lägenheten i Danderyd endast visar utsikten. Foton tas bara utomhus och inne på restauranger/hotell. Privata foton visas inte offentligt. Men någon skrev att på onlyfans var paret med, varför var det inte för privat för att visas upp? Det om något borde väl kännas privat? Är det flera som sett dom båda på onlyfans så det är bekräftat att det verkligen är dom två?
Är MGM möjligen arbetslös?
Citera
2025-07-07, 12:56
Medlem
Marielysts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Varför skulle MGM:s mamma betalat för MGK resor? Antingen är hennes familj rik, eller så har hon sparat pengar och kanske tågluffat på sommaren som så många andra ungdomar gör innan de bildar familj, för att de längtar ut att se världen?

Det har skrivits mycket i tråden tidigare om hur MGM bad BO om pengar och att hon gav honom pengar. Om BO kanske hade dåligt samvete gentemot sin son över hans uppväxt med hennes alkoholmissbruk (detta har också skrivits om), så kan hon ha betalat för den blivande svärdottern. BO var läkare och är även gift med en läkare, så hon kunde ha finansierat en del av resorna.
(Google Translate fra dansk til svensk)
Citera
2025-07-07, 15:10
Medlem
Vad jag förstod från MGK:s IG så studerade hon på ett universitet i England innan hon kom hit. Det är väl väldigt dyrt. Förmodligen har hon förmögna föräldrar. Inget konstigt med det.

Hon kanske gifte sig med MGM för att få stanna i Europa och han kanske gifta sig med henne för att hennes familj var förmögen? På bilderna ser ingen av dem särskilt kär och lycklig ut så det var nog inte av kärlek de gifte sig.

Intrycket annars av henne man får generellt på IG är att hon verkar snäll, glad, bildad, positiv, öppen, har många vänner och är en nyfiken globetrotter. Hon verkar inte heller ha arbetat i de olika länder hon besökt. Hon har 750 följare!

Hon ser så ung och ”oskyldig” ut, det är ändå ett stort steg att gifta sig med en man från ett annat land, som man inte känt så länge, i den unga åldern…bara för att få stanna i Europa? Varför?!
Hoppas att hon har äktenskapsförord! Och lyckas skilja sig så fort som möjligt nu mitt i hela den här skiten, även om hon själv hamnar i fängelse.😬
Citera
2025-07-07, 16:35
Medlem
Citat:
Det har skrivits mycket i tråden tidigare om hur MGM bad BO om pengar och att hon gav honom pengar. Om BO kanske hade dåligt samvete gentemot sin son över hans uppväxt med hennes alkoholmissbruk (detta har också skrivits om), så kan hon ha betalat för den blivande svärdottern. BO var läkare och är även gift med en läkare, så hon kunde ha finansierat en del av resorna.
(Google Translate fra dansk til svensk)

Hon började ju resa innan hon träffade MGM, så känns långsökt att hon skulle sluta betala för sina egna resor bara för att hon träffat MGM. Om hon däremot gav MGM pengar tidigare så lär nog BO ha slutat med det eftersom MGM gnällt och beklagar sig till sina vänner. Dessutom tänker jag att om nu MGM fortsatt tigga pengar av sin mor, så lär hon ju påtalat att han som äkta make ska försörja åtminstone sig själv, och särskilt om han och frugan tänkt skaffa barn i framtiden! Eller skulle modern varit så flat att hon försörjer ett vuxet barn och sen även hans fru? Skulle hon varit så svag och lättmanipulerad? Hon som arbetade med unga människor, borde hon inte varit införstådd med hur fel det skulle varit?

Men visst finns möjligheten att MGM låtsats vara rikare än han är…ingen verkar ju veta om han ens har något arbete, eller om hans enda inkomstkälla är mammas pengar och onlyfans?

Följdfrågan blir ju hur MGM kan bo i en bostadsrätt om han inte har inkomst och försörjer sig själv? Eller hyrde han den i andrahand? Vi vet ingenting om hans ekonomi alls. Vi kan spekulera men vi har ändå ingen fakta.
Citera
2025-07-07, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Hon började ju resa innan hon träffade MGM, så känns långsökt att hon skulle sluta betala för sina egna resor bara för att hon träffat MGM. Om hon däremot gav MGM pengar tidigare så lär nog BO ha slutat med det eftersom MGM gnällt och beklagar sig till sina vänner. Dessutom tänker jag att om nu MGM fortsatt tigga pengar av sin mor, så lär hon ju påtalat att han som äkta make ska försörja åtminstone sig själv, och särskilt om han och frugan tänkt skaffa barn i framtiden! Eller skulle modern varit så flat att hon försörjer ett vuxet barn och sen även hans fru? Skulle hon varit så svag och lättmanipulerad? Hon som arbetade med unga människor, borde hon inte varit införstådd med hur fel det skulle varit?

Men visst finns möjligheten att MGM låtsats vara rikare än han är…ingen verkar ju veta om han ens har något arbete, eller om hans enda inkomstkälla är mammas pengar och onlyfans?

Följdfrågan blir ju hur MGM kan bo i en bostadsrätt om han inte har inkomst och försörjer sig själv? Eller hyrde han den i andrahand? Vi vet ingenting om hans ekonomi alls. Vi kan spekulera men vi har ändå ingen fakta.
Och för att få en utländsk fru att kunna stanna i Sverige så måste mannen uppvisa att han har en inkomst som gör att han kan försörja sin fru. Annars är det väl 3 månader och sen hem igen o sen efter x antal månader kan hon komma hit på ytterligare 3 månader. Om detta regelverk nu kvarstår efter senaste årens förändringar i migrationspolitik. Och om det har ändrats så är nog kraven högre än tidigare snarare än tvärtom.
Citera
2025-07-07, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Vad jag förstod från MGK:s IG så studerade hon på ett universitet i England innan hon kom hit. Det är väl väldigt dyrt. Förmodligen har hon förmögna föräldrar. Inget konstigt med det.

Hon kanske gifte sig med MGM för att få stanna i Europa och han kanske gifta sig med henne för att hennes familj var förmögen? På bilderna ser ingen av dem särskilt kär och lycklig ut så det var nog inte av kärlek de gifte sig.

Intrycket annars av henne man får generellt på IG är att hon verkar snäll, glad, bildad, positiv, öppen, har många vänner och är en nyfiken globetrotter. Hon verkar inte heller ha arbetat i de olika länder hon besökt. Hon har 750 följare!

Hon ser så ung och ”oskyldig” ut, det är ändå ett stort steg att gifta sig med en man från ett annat land, som man inte känt så länge, i den unga åldern…bara för att få stanna i Europa? Varför?!
Hoppas att hon har äktenskapsförord! Och lyckas skilja sig så fort som möjligt nu mitt i hela den här skiten, även om hon själv hamnar i fängelse.😬

Vore hon och hennes familj förmögna kunde de väl köpt en lägenhet åt henne nånstans i Europa som hon ville stanna på? Eller menar du att hon måste gifta sig för att lyckas med det? Numera är väl inte ett äktenskap någon garanti längre, för att få stanna i något land? Jag har förvisso noll koll på det hela hur det fungerar.

Ja hon ser verkligen oskyldig ut och man har svårt att tro att hon skulle planera eller utföra ett mord, inte utan att bli ett nervvrak på kuppen! Jag är förvånad att hon fortfarande är häktad men å andra sidan, hon hade kanske inget val än att lyda MGM men jag tror inte att hon visste om några planer på mord, om nu ens MGM hade några mordplaner vill säga?

Jag tror att hon var kär i MGM alla fall? Har ni läst gratulationskortet/brevet hon fotat, som hon fick av MGM när hon fyllde 21 år? Han var då alltså 27 år och jag blev förvånad att en vuxen kille skriver och uttrycker sig som han gjorde där. Och hon har själv roligt åt det eftersom han har skrivit på svenska. Det får mig att undra vad hon föll för hos honom? Han verkar så barnslig för sin ålder men han kanske bara var extremt sårbar för hon var så långt bort och han saknade henne? Jag känner inte honom men någon bör ju göra det och kan dementera eller bekräfta om han alltid upplevs barnslig för sin ålder? Det kan vara det hon föll för, att han är barnslig för sin ålder, att hon upplevde honom jämngammal med henne? Men hon kanske tom är mer vuxen i sättet än vad han är?

Om hon vet att MGM mördat sin mor, så bör hon ju vara livrädd för honom och må extremt dåligt, långt bort från sin familj dessutom. Då lär hon ju berätta för utredarna?
Eller hör det till vanligheterna i Indien att kvinnor mördas och inte har något värde där och männen alltid skyddas så påverkar det kanske vad hon vågar berätta? Om hon hindi eller muslim kanske spelar stor roll också? Hon är kanske livrädd att hon ska bli mördad själv?

Bäst att tillägga: Givetvis är allt bara spekulationer och ingenting ska tas som sanning, det jag skrivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in