Citat:
Ursprungligen postat av
PeterPelikan66
Vad jag förstod från MGK:s IG så studerade hon på ett universitet i England innan hon kom hit. Det är väl väldigt dyrt. Förmodligen har hon förmögna föräldrar. Inget konstigt med det.
Hon kanske gifte sig med MGM för att få stanna i Europa och han kanske gifta sig med henne för att hennes familj var förmögen? På bilderna ser ingen av dem särskilt kär och lycklig ut så det var nog inte av kärlek de gifte sig.
Intrycket annars av henne man får generellt på IG är att hon verkar snäll, glad, bildad, positiv, öppen, har många vänner och är en nyfiken globetrotter. Hon verkar inte heller ha arbetat i de olika länder hon besökt. Hon har 750 följare!
Hon ser så ung och ”oskyldig” ut, det är ändå ett stort steg att gifta sig med en man från ett annat land, som man inte känt så länge, i den unga åldern…bara för att få stanna i Europa? Varför?!
Hoppas att hon har äktenskapsförord! Och lyckas skilja sig så fort som möjligt nu mitt i hela den här skiten, även om hon själv hamnar i fängelse.😬
Vore hon och hennes familj förmögna kunde de väl köpt en lägenhet åt henne nånstans i Europa som hon ville stanna på? Eller menar du att hon måste gifta sig för att lyckas med det? Numera är väl inte ett äktenskap någon garanti längre, för att få stanna i något land? Jag har förvisso noll koll på det hela hur det fungerar.
Ja hon ser verkligen oskyldig ut och man har svårt att tro att hon skulle planera eller utföra ett mord, inte utan att bli ett nervvrak på kuppen! Jag är förvånad att hon fortfarande är häktad men å andra sidan, hon hade kanske inget val än att lyda MGM men jag tror inte att hon visste om några planer på mord, om nu ens MGM hade några mordplaner vill säga?
Jag tror att hon var kär i MGM alla fall? Har ni läst gratulationskortet/brevet hon fotat, som hon fick av MGM när hon fyllde 21 år? Han var då alltså 27 år och jag blev förvånad att en vuxen kille skriver och uttrycker sig som han gjorde där. Och hon har själv roligt åt det eftersom han har skrivit på svenska. Det får mig att undra vad hon föll för hos honom? Han verkar så barnslig för sin ålder men han kanske bara var extremt sårbar för hon var så långt bort och han saknade henne? Jag känner inte honom men någon bör ju göra det och kan dementera eller bekräfta om han alltid upplevs barnslig för sin ålder? Det kan vara det hon föll för, att han är barnslig för sin ålder, att hon upplevde honom jämngammal med henne? Men hon kanske tom är mer vuxen i sättet än vad han är?
Om hon vet att MGM mördat sin mor, så bör hon ju vara livrädd för honom och må extremt dåligt, långt bort från sin familj dessutom. Då lär hon ju berätta för utredarna?
Eller hör det till vanligheterna i Indien att kvinnor mördas och inte har något värde där och männen alltid skyddas så påverkar det kanske vad hon vågar berätta? Om hon hindi eller muslim kanske spelar stor roll också? Hon är kanske livrädd att hon ska bli mördad själv?
Bäst att tillägga: Givetvis är allt bara spekulationer och ingenting ska tas som sanning, det jag skrivit.