2025-07-06, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Vad heter kontot där du ser bilderna?

__mayuri__25 heter hon på IG.

Under kategorin 2025, sista bilden, är mycket riktigt en bild tagen från midsommar. Då är ju BO redan anmäld försvunnen?

Edit: Både BO finns med på flertalet bilder, precis som mgm(G)
Senast redigerad av hotellkudde 2025-07-06 kl. 00:42.
Citera
2025-07-06, 08:45
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hotellkudde

Under kategorin 2025, sista bilden, är mycket riktigt en bild tagen från midsommar. Då är ju BO redan anmäld försvunnen?

Många restaurangbesök och resor för detta par. Måste kostat en del. Sedan ser mamman inte ut att väga 80/90 kg. Någonstans på hennes IG stod det att det var deras andra nyår tillsammans.
Citera
2025-07-06, 11:08
Medlem
TaxenSixtens avatar
Undrar hur mordet gick till. De övermannade henne på promenad och Gustaf ströp sin mamma? Alltså vilken känsla när hon förstod. Tacken för allt hon antagligen bekostat. Hans IG är privat. Undrar om den varit det innan.
Citera
2025-07-06, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Tror inte de använt bil, inte någon av de ger intryck av att ha körkort men det är min personliga bedömning. M*a*y*u*rr*i R*a*k*s*h*i*t, ta bort *.
De har nog inte burit henne heller, de se ser inte så starka ut, särskilt inte hon. Och han klarar nog inte att bära sin mor själv?
Hur troligt är det att hon varit med och planerat ett mord på sin svärmor?
Skulle hon vilja ha en öppen Insta i det läget? Och skulle GLE vilja visa henne hur mord planeras och tom utförs?
Jag tror hon blivit indragen i en härva av lögner, hinner gifta sig och sitter häktad och önskar nog att hon aldrig satt en ring på fingret eller fot innanför hans tröskel i Danderyd. Hon är nog mycket förvirrad kring vem hon gift sig med, det är vad jag tror. Men vi får se vad utredningen kommer fram till
Citera
2025-07-06, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Många restaurangbesök och resor för detta par. Måste kostat en del. Sedan ser mamman inte ut att väga 80/90 kg. Någonstans på hennes IG stod det att det var deras andra nyår tillsammans.
Ja hennes insta visar att GM skickat gratulationskort skrivet på svenska när hon fyller 21 år, då definierar hon honom som sin svenska bästa vän. Ett år senare i oktober fyller hon 22 och då firar han hennes födelsedag med henne, ihop med möjligtvis hennes föräldrar? Så de bör ju träffats första gången för mer än 18 månader sedan alla fall.
Citera
2025-07-06, 19:50
Medlem
Phil.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onemisstake
Å så bra, mycket intressant att veta om det finns belysning där.
Finns belysning kring promenadvägen som går igenom träsket.
Citera
2025-07-06, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phil.H
Vad kan du säga om träbron. Är den fullt iordningsställd. Inga problem med framkomlighet den vägen eller hur ser det ut?.
Citera
2025-07-06, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phil.H
Tack för informationen! Då innebär det att det kan promeneras där, dygnet runt.
Citera
2025-07-06, 21:15
Medlem
Den bron var stängd under den aktuella tiden, bron öppnades bara för någon vecka sedan
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Vad kan du säga om träbron. Är den fullt iordningsställd. Inga problem med framkomlighet den vägen eller hur ser det ut?.
Citera
2025-07-06, 21:19
Medlem
Jag skulle gissa att hon blev mördad runt veckorna 20 - 22, jag kan sätta min vänsterhand på att liklukten fanns där under slutet vecka 23.

Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Jag såg även även ett tips om att någon hade observerat teknikerna när dom hade varit och undersökt vid bron. Så ja det är något på den östra sidan verkar det som. Enligt signalementet vägde BO 80-90 kg så ett visst besvär måste det ha varit om nu inte BO bragts om livet alldeles vid sjön.

Kort sammanfattning:

Den 16 juni anmäldes BO försvunnen.

MGM 1 hade suttit anhållen en tid.

BO hittades avliden 26 juni.

MGM1 häktas 27 juni. (Sannolika skäl mord).

MGM2 häktas 28 juni. (Sannolika skäl mord).
Citera
2025-07-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OmarFil
Den bron var stängd under den aktuella tiden, bron öppnades bara för någon vecka sedan
Tack, Var tycker du att man kan placera bild nr 2 i länken. Är detta strax efter bron på väg mot rastplatsen?.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/RzMO0O/uppgifter-par-anhallet-misstankt-for-mord-pa-anhorig
Citera
2025-07-06, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hotellkudde

Tack! Tragisk utgång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in