2025-07-07, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Det är ju bara bänghögern som drömmmer våta drömmar om att ragga upp en 60-årig kärring för att sen få känna den dolme under kjolen. Ni är sjuka

Vilket bra svar! Är inte höger för femte gången, ogillar "högern" lika mycket som vänstern men alla svenska regerings partier är vänster enligt mig.
Citera
2025-07-07, 10:36
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Eller så är det du som är en foliehatt som litar på mainstream media.
... som förutsätter den totalt hopplösa foilehattidén att alla "mainstream media" skulle samordna sig på något sätt, som OM det inte skulle vara världens scoop att avslöja konkurrenter som fuskar på något sätt. Sånt händer ju hela tiden.
Citera
2025-07-07, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
... som förutsätter den totalt hopplösa foilehattidén att alla "mainstream media" skulle samordna sig på något sätt, som OM det inte skulle vara världens scoop att avslöja konkurrenter som fuskar på något sätt. Sånt händer ju hela tiden.
Ingen som sett hela reportageserien tror att Brigitte är född som kvinna.
Och jag kunde inte bry mig mindre om just det, det som stör mig är gaslightingen.
Citera
2025-07-07, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Och jag kunde inte bry mig mindre om just det, det som stör mig är gaslightingen.

Precis. Jag förstår att det låter lite sjukt och att man kallar det en konspirationsteori utan att ens undersökt det själv förutom att kollat ett 3 min klipp från France 24 eller Euronews.
Citera
2025-07-07, 12:11
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Det där är ett självspelande piano för er foliehattar. Om alla istället hade gjort vågen för ert tok, så hade du ju istället börjat tvivla själv just därför.
Citera
2025-07-07, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Det där är ett självspelande piano för er foliehattar. Om alla istället hade gjort vågen för ert tok, så hade du ju istället börjat tvivla själv just därför.
Ingen som sett hela reportageserien om Brigitte tror längre på att hon föddes som kvinna. Så är det bara.
Och få bryr sig om det.
Citera
2025-07-07, 12:50
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ingen som sett hela reportageserien om Brigitte tror längre på att hon föddes som kvinna. Så är det bara.
Och få bryr sig om det.
Varför är könet så förbannat viktigt för dig? Hon älskar ju Emmanuel, är det inte nog?
Citera
2025-07-07, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Varför är könet så förbannat viktigt för dig? Hon älskar ju Emmanuel, är det inte nog?
Det är helt oviktigt för mig vad hon har för kön.

Det är gaslightingen som stör mig.
Citera
2025-07-07, 12:55
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Det är helt oviktigt för mig vad hon har för kön.

Det är gaslightingen som stör mig.
Okej!

Coolt om Brigitte har en kuk, då blir det ju lite kul för Emmanuel!! Han kanske är gay!
Citera
2025-07-07, 12:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Hur som, jag tycker att Brigitte ser lite transig ut, hon är ju sexig!
Men har hon inte barn- hur har hon(eller han) kunnat föda dem då?
Citera
2025-07-07, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Okej!

Coolt om Brigitte har en kuk, då blir det ju lite kul för Emmanuel!! Han kanske är gay!

Det är klart att han är gay. Han har haft flera bögrelationer, bland annat med chefen för Radio France.

Så här såg det ut när han besökte ST Martin och pratade med några ynglingar efter att en tornado passerat. Ser han hetero ut, den där typen?

https://www.huffingtonpost.fr/politique/article/saint-martin-l-un-des-hommes-presents-avec-macron-sur-la-photo-du-doigt-d-honneur-l-explique_131979. html

https://www.rd.nl/artikel/893470-foto-met-opgestoken-middelvinger-achtervolgt-macron
Citera
2025-07-07, 13:10
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankylosaurus
Det är klart att han är gay. Han har haft flera bögrelationer, bland annat med chefen för Radio France.

Så här såg det ut när han besökte ST Martin och pratade med några ynglingar efter att en tornado passerat. Ser han hetero ut, den där typen?

https://www.huffingtonpost.fr/politique/article/saint-martin-l-un-des-hommes-presents-avec-macron-sur-la-photo-du-doigt-d-honneur-l-explique_131979. html

https://www.rd.nl/artikel/893470-foto-met-opgestoken-middelvinger-achtervolgt-macron

Jag tycker inte att han ser speciellt gay ut, eller vaddå?
Alla misstänks vara gay idag, Ulf Kristersson tex och Nu Macron... Snart är väl Reinfeldt gay också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in