2025-07-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keeepindryplace
Cash fanns det inte speciellt mycket av när de träffades så du kan stryka golddigger.

precis vad jag skrivit också men folk fattar ju inte nåt
Citera
2025-07-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betonggalge
av det som står i denna tråd senaste dagarna så är inte det samma person som fick frågan och som fick sluta plötsligt

han blandar nog ihop inläggen

Tolkar det som att "jagvillvaraanonym" vet av en som blivit uppsagd pga inte gick med på att ligga med E
Citera
2025-07-07, 00:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dedededevetdu
Tolkar det som att "jagvillvaraanonym" vet av en som blivit uppsagd pga inte gick med på att ligga med E

Korrekt, har ingenting att göra med vad som skrivits i tråden.
Citera
2025-07-07, 10:33
Avstängd
Jag vet att han hotade med våld mot andra killar som hade kontakt med tjejen som han knivhögg.
Citera
2025-07-07, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Jag vet att han hotade med våld mot andra killar som hade kontakt med tjejen som han knivhögg.

Stabil kille det där… Undrar hur VD tänkte när han gav honom chefsjobb. Dessutom säger många att K*m är en dryg person. Och samtidigt skryter Nimi Bil om hur seriösa och mänskliga de är… Nu vill jag inte misskreditera ett företag. Men nog har VD och ägare en del att göra…

Är K*m Rogers biologiske son eller styvson? Vet att jag hört att det inte är hans son. Fast han har ju Roger som andranamn.

En salig röra är det i alla fall…
Har hört av släkt uppe i Luleå att detta är det som det snackas om just nu.
Citera
2025-07-07, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LindvidArman
Stabil kille det där… Undrar hur VD tänkte när han gav honom chefsjobb. Dessutom säger många att K*m är en dryg person. Och samtidigt skryter Nimi Bil om hur seriösa och mänskliga de är… Nu vill jag inte misskreditera ett företag. Men nog har VD och ägare en del att göra…

Är K*m Rogers biologiske son eller styvson? Vet att jag hört att det inte är hans son. Fast han har ju Roger som andranamn.

K var redan i bolaget när VD anställdes
Citera
2025-07-07, 14:37
Medlem
Citat:

Okey. Är både K och frugan bortplockade från sina tjänster i företaget?
Citera
2025-07-07, 17:44
Avslutad
Citat:

VD tillsattes ju av KN. Det är KN som har styrt exakt allt i bolaget sedan dom startade upp bilförsäljningen. Han har styrt alla kompisrekryteringar och fulknep.
Citera
2025-07-07, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillvaranonym
VD tillsattes ju av KN. Det är KN som har styrt exakt allt i bolaget sedan dom startade upp bilförsäljningen. Han har styrt alla kompisrekryteringar och fulknep.

Inte konstigt VD försöker tona ner det hela då. Tar ju K's parti bakom kulisserna till 100%.
Citera
2025-07-08, 11:14
Medlem
Citat:
Inte konstigt VD försöker tona ner det hela då. Tar ju K's parti bakom kulisserna till 100%.

förmodligen så är han så pass smart att står han bakom den eller de som äger majoriteten av aktierna

roger?

VD har ju ett visst innehav själv oxå
Citera
2025-07-08, 17:16
Medlem
Citat:

Är K*m Rogers biologiske son eller styvson?

Roger är inte biologisk far till Kim, han kan således svära sig fri att hans gener är orsaken till kortslutningen mellan plus och minus i Kims skalle
Citera
2025-07-08, 17:20
Medlem
Citat:

Yes, kim var redan både ägare och hög chef på firman när E.W investerade i Niemi bil,,
E.W köpte in sig och är störst ägare av dom alla - han äger 50% E.W tillträdde direkt som VD..
Fakta är att det lika gärna hade kunnat heta Wallin bil men men..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in