2025-07-05, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorsBjorn
Vad har han för typ av vänner? Högre samhällsklass eller vad? Bott i Luleå men kan inte namnen som har betydelse. Bor inte där längre. Behöver inte namn men vad det är för typ av människor är intressant.
Högre samhällsklass? I Luleå?
Den mäktiga norrlandsadeln? Ludvig von Jokkmokk med vänner?
Citera
2025-07-06, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyBalboa
Haha vafan, och VD gick ut i tidningen och sa att han inte var på den aktuella festen?
Njä, VD sa att festen inte hade officiell koppling som företagsevent. Men det gav sken av att han fördömde MGM för att han haft tillställningen överhuvudtaget officiellt som inofficiellt.
Haha riktigt roligt att höra att VD själv närvarat där nu.
Citera
2025-07-06, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Högre samhällsklass? I Luleå?
Den mäktiga norrlandsadeln? Ludvig von Jokkmokk med vänner?

Samhällsklasser finns faktiskt inte bara i större städer. Även medelstora städer som Luleå har sociala skikt. Dock har det mjukats upp, precis som överallt.
Om aktuell familj och företag vet jag nästan inget, jag flyttade från Luleå redan 1989. Har dock hört att Roger är en hyvens kille. K*m sägs vara dryg. Vad som förvånar är att K*ms hustru inte har dumpat maken efter händelsen i början av juni.
Citera
2025-07-06, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LindvidArman
Samhällsklasser finns faktiskt inte bara i större städer. Även medelstora städer som Luleå har sociala skikt. Dock har det mjukats upp, precis som överallt.
Om aktuell familj och företag vet jag nästan inget, jag flyttade från Luleå redan 1989. Har dock hört att Roger är en hyvens kille. K*m sägs vara dryg. Vad som förvånar är att K*ms hustru inte har dumpat maken efter händelsen i början av juni.

Han har varit en gris mot hon i en herrans massa år, så varför hon överhuvudtaget är med han är en bra fråga även före denna händelse,
Bara de att han har De*nise (Flickan som dog) intatuerad hade avskräckt de flesta damer.
Citera
2025-07-06, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dedededevetdu
En kompis kompis jobbade där tidigare. Fått höra att kompisen fått frågan om att ligga med K's fru, medans K skulle titta på.

Lagomt sjukt ställe.

Och en kille fick plötsligt sluta efter att ha nekat till att ligga med frugan.
Citera
2025-07-06, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdmonster
Han har varit en gris mot hon i en herrans massa år, så varför hon överhuvudtaget är med han är en bra fråga även före denna händelse,
Bara de att han har De*nise (Flickan som dog) intatuerad hade avskräckt de flesta damer.

Han låter inte som nån gentleman…
Bilföretaget har lite att göra, bäst att snabbt lösa ut honom från företaget.
Citera
2025-07-06, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillvaranonym

Är detta korrekt så är det både sjukt och sanslöst…
Citera
2025-07-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LindvidArman

R är verkligen inte någon hyvens kille, däremot är det bilden många utomstående har och det är den de lever på
Genom åren har det slutat många just pga R, vissa har kommit tillbaka när de fått löfte om att de inte behöver ha med R att göra
Han har också en förmåga att fuska med reparationer där det inte syns och upptäcks så lätt, vilket han också uppmanat de anställda att göra
Citera
2025-07-06, 22:06
Medlem
Citat:

Varför låter man som anställd sådant passera obemärkt kan man undra
Citera
2025-07-06, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananfobi
Jag skulle också vara konstant otrogen om jag var brud och gift med den där fule. När jag läste toppchef i Luleå kom tankarna på nån lite svettig backslick i peak performance kanske med prilla under läppen. Inte en efterbliven köttbulle. Men norrländska brudar kanske står ut med vad som helst om det finns lite cash men killen är fan bland det fulaste jag sett. Att nån brud ens går på fest hos han är ett jävla under.

Men vilken jävla nivå.... Jag fördömer allt som K har gjort, det är en oberäknelig och obehaglig jävel, och att frun stannat kvar under alla år är ett mysterium - men håll lite jävla nivå. Diskutera hans utseende känns väl högst irrelevant, han hade kunnat vara skitsnygg i dina ögon och lika vidrig för det.

Cash fanns det inte speciellt mycket av när de träffades så du kan stryka golddigger.
Citera
2025-07-06, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetmerandutror
Varför låter man som anställd sådant passera obemärkt kan man undra

av det som står i denna tråd senaste dagarna så är inte det samma person som fick frågan och som fick sluta plötsligt

han blandar nog ihop inläggen
Citera
2025-07-06, 23:56
Medlem
Citat:

av det som står i denna tråd senaste dagarna så är inte det samma person som fick frågan och som fick sluta plötsligt

du blandar nog ihop inläggen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in