2025-07-05, 22:35
Medlem
Offerviljas avatar
Här kan ni se dokumentärerna:

Stockholms Skinheads

Skinheads - 25 år senare. (Stockholm Skins)

Tänk vad de här äcklen har förstört med sin egoism. Kenta som bara tyckte att det var kul att misshandla oskyldiga människor och som senare i sitt liv blev anti-nationalist och började arbeta med att hjälpa "unga grabbar i förorten". Vilket svin! Fula Äckel-Göran som bara var nationalist för att han var efterbliven.

Hur mycket hatar ni de här Hollywoodnazisterna för allting som de har förstört för det vita folket?

Jag förstår ju varför ingen ville bli nationalist när det fanns sådana här snubbar.

Skinnskallerörelsen - det mest folkförädiska som någonsin funnits!
Citera
2025-07-05, 22:50
Avstängd
MrSwedeGliderRunts avatar
Ja, de är väl typ nationalismens variant av kommunismens AFA, mest hjärndöda vilsna idioter.
Citera
2025-07-05, 22:51
Medlem
Klas-Vegass avatar
1987 är väl inte 25 år sedan?

Hur har det gått för dessa?
Citera
2025-07-06, 00:10
Medlem
Offerviljas avatar
Svingrisarna Kenta och Göran är mycket värre i dokumentären om dem 25 år senare än vad de är i den första dokumentären. Att människor är dåliga när de är unga kan jag förstå och förlåta, men att de på en massa olika sätt är ännu sämre när de är gamla runkgubbar är oförlåtligt. Keira Walsh kommer från staden Rochdale. Där har hon växt upp. Skriv inte rakt ut något provocerande och lesbiskt nu. Samtidigt som Göran ägnar sig åt åt sitt folkförräderi så berättar han att han i valet röstar på Socialdemokraterna. Göran är dock inte psykopat som Kenta. Kenta är sämst. Också så typiskt att han ska ta avstånd och som vuxen arbeta med att hjälpa blattar.
Citera
2025-07-06, 07:22
Medlem
PederBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
1987 är väl inte 25 år sedan?

Hur har det gått för dessa?
Det var kanske 25 år sen när dokumentären gjordes? Sug på den karamellen!
Citera
2025-07-06, 18:52
Moderator
Nospheratus avatar
Det känns lite som att den kullen av skins inte var särskilt engagerade i nationalism alls. Ja, jo, de viftade lite med flaggor och hade sig. Men de verkade ju mest som strulputtar som ville dricka bärs och föra oljud. Men det där med politik och nationalism verkade ju mer bara som någon gimmick.

Nån gång på nittiotalet blev ju däremot hela skinheadrörelsen kapad av uttalade nynazister. Det var väl snarare den kullen som i så fall saboterade för nationalisterna tänker jag. Lyssnade man ens på Ultima Thule var man nazist. Men jag vet inte, känns som åttiotalets tidiga skinheads mest var bråkstakar med dåligt ölsinne. De kunde lika gärna ha blivit fotbollshuliganer och fått utlopp för aggressioner. Men de höll ju liksom inte på med demonstrationer och marscherade med flaggor liksom.
Citera
2025-08-13, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Här kan ni se dokumentärerna:

Stockholms Skinheads

Skinheads - 25 år senare. (Stockholm Skins)

Tänk vad de här äcklen har förstört med sin egoism. Kenta som bara tyckte att det var kul att misshandla oskyldiga människor och som senare i sitt liv blev anti-nationalist och började arbeta med att hjälpa "unga grabbar i förorten". Vilket svin! Fula Äckel-Göran som bara var nationalist för att han var efterbliven.

Hur mycket hatar ni de här Hollywoodnazisterna för allting som de har förstört för det vita folket?

Jag förstår ju varför ingen ville bli nationalist när det fanns sådana här snubbar.

Skinnskallerörelsen - det mest folkförädiska som någonsin funnits!

Kan säga att jag hatar dig mer.
Sitter och gråter här i trådarna att du vill ta livet av dig m.m.
Jävla psykfall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in