Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-30, 11:10
Medlem
Han muckade i lördags, 28/6
Citera
2025-07-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmenStefan
Han muckade i lördags, 28/6

Tiden gick fort tycker jag, är han tillbaka i stan eller?
Citera
2025-07-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Tiden gick fort tycker jag, är han tillbaka i stan eller?

Bor väl i ruda hos hans vän men ja han är i stan titt som tätt.
Förändra livet verkar inte vara något han prioriterar, ber folk om hjälp att fixa diverse olika substanser 🥱

Anser att folk snackat för mycket i förhör, Lenn*s ”ingen kommentar” kontrade han med ”hade inte jag erkänt hade han också dömts. Jag räddade honom, inte tvärtom”
Citera
2025-07-05, 12:47
Medlem
Citat:
Förändra livet verkar inte vara något han prioriterar, ber folk om hjälp att fixa diverse olika substanser 🥱

Anser att folk snackat för mycket i förhör, Lenn*s ”ingen kommentar” kontrade han med ”hade inte jag erkänt hade han också dömts. Jag räddade honom, inte tvärtom”

Där ser man, han verkar mer dum i huvudet än jag trodde, hade inte Lenn* varit tyst hade TL suttit ännu på lång tid, hovrättens dom förbryllar mig fortfarande i detta fall.

Trodde han skulle bo hos damen i södertorn? Eller som någon skrev tjuståsa med alkisarna
Citera
2025-07-09, 16:09
Medlem
Vem bor han hos i ruda
Citera
2025-07-10, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vingen72
Vem bor han hos i ruda

Bör väl vara an*ers Sig*rdsson *d*u* såvida det inte är målgan som han uppgav i fup , dvs han bodde hos nån annan än An*ers*

För att vara ny ute som han är så begår han redan brott via folkbokföringen eftersom han är skriven hos sin mamma på stengatan i oskarshamn, hoppas han åker på den med
Citera
2025-07-10, 20:01
Medlem
Fy vill inte har den skiten nära mig blää
Citera
2025-07-12, 20:32
Medlem
Citat:
Bör väl vara an*ers Sig*rdsson *d*u* såvida det inte är målgan som han uppgav i fup , dvs han bodde hos nån annan än An*ers*

För att vara ny ute som han är så begår han redan brott via folkbokföringen eftersom han är skriven hos sin mamma på stengatan i oskarshamn, hoppas han åker på den med

Vad jag önskar att det gick att sätta dit bägge idioterna för folkbokföring brott o bidragsfusk...
Citera
2025-07-25, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RKE
Vad jag önskar att det gick att sätta dit bägge idioterna för folkbokföring brott o bidragsfusk...

är bara att ringa skatteverket eller maila lite anonymt , tänkte på denna Ljung som kan lite om dynamit som bergsprängare nu boende i Ruda och sen har man Lindvall strax utanför ruda som är ganska förtjust i att få saker sprängda på diverse sätt, lite mer spektakulärt visserligen,

Hänger dessa ihop på något sätt? Pundar ihop?
Citera
2025-07-26, 18:47
Medlem
Citat:
är bara att ringa skatteverket eller maila lite anonymt , tänkte på denna Ljung som kan lite om dynamit som bergsprängare nu boende i Ruda och sen har man Lindvall strax utanför ruda som är ganska förtjust i att få saker sprängda på diverse sätt, lite mer spektakulärt visserligen,

Hänger dessa ihop på något sätt? Pundar ihop?

Har gjort anmälningar angående AS både anonymt och mitt egna namn o fick då en utskällning av vederbörande och i övrigt hände inte mer...
När det gäller Ljung & Lindwall vet jag inte om de hänger med varann eller inte men är ju inget bra ifall de gör det..
Citera
2025-08-01, 14:27
Medlem
Citat:

Det kan faktiskt finnas ett sådant scenario då efterkonstruktionen som gjordes på brottsplatsen knappast hänger ihop med vad TL återgav.

Lenn* kanske var inblandad, höll i brottsoffret samtidigt som TL knivhögg ? Eller bråkade alla tre i rummet TL och Lenn* mot Martin?

Det skulle kunna förklara TL uttalande ”hade inte jag erkänt hade han också dömts. Jag räddade honom, inte tvärtom”
Citera
2025-08-15, 18:54
Medlem
[quote=Ladyjo|91422178]
Citat:
kopllat upp saken? För jag tror nämligen jag såg dom själv ihop häromdagen men är inte säker då spetan dök upp på trottoaren efter en buss passerat

Jaa fan sorry, har kollat upp de och hon verkar inte vilja "visa det för närmaste" att dom fortfarande hänger men de gör de.

jodå, dom kom vid coop flanaden ihop häromhelgen, jag mötte dom nämligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in