2025-07-04, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerexiz
Ahmet Portakalcı (Cinkitaş).

https://nyheterdygnetrunt.se/gangled...efterlyst.html
Var inte han skjuten fr ngot r sedan?
Vad hnde fresten med Tomas?
Citera
2025-07-04, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Varfr skulle det vara annorlunda? Turkiet skyddar kriminella och det rcker att jordgubben ger en slant till Turkiet s slpps han skert.

De har redan ftt vad de vill ha av honom. Han fr krypa in i finkan i frhoppningsvis balkan.
Citera
2025-07-04, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
De har redan ftt vad de vill ha av honom. Han fr krypa in i finkan i frhoppningsvis balkan.
Ger mig fan p att Sverige vill ha hit honom..
Citera
2025-07-04, 13:57
Medlem
NirvanAs avatar
Jordgubben r vl inte hktad i sin utevaro fr ngra brott med livstid i straffskalan s vitt jag vet och nr man lst vad klagare vill gra

S ven om han utelmnas och dms hr i Sverige snackar vi typ 8-10 r frihetsbervad (tv tredjedelar) av tex synnerligen grovt narkotika
Citera
2025-07-04, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Ger mig fan p att Sverige vill ha hit honom..

Det r nog lika bra, utomlands r det s mycket lttare att muta till sig allt mjligt och han ges mjlighet att fortstta beg brott. I Sverige kommer han sitta p Fenix mnga r och kommer inte kommunicera med annan n kriminalvrdare och ngon enstaka fnge.
Citera
2025-07-04, 14:01
Medlem
Han kommer 100% bli slppt igen. Han har ju investerat i Turkiet och r turkisk medborgare s dom kommer inte lmna ut honom.
Citera
2025-07-04, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jordgubben r vl inte hktad i sin utevaro fr ngra brott med livstid i straffskalan s vitt jag vet och nr man lst vad klagare vill gra

S ven om han utelmnas och dms hr i Sverige snackar vi typ 8-10 r frihetsbervad (tv tredjedelar) av tex synnerligen grovt narkotika
Han har rd notis? D ska vl livstid vara p straffskalan.

Citat:
Attempted gross narcotics offence, Exceptionally gross narcotics offence and exceptionally gross narcotics smuggling, Gross narcotics offence, or, in the alternative, aiding the offence, EXCEPTIONALLY GROSS NARCOTICS SMUGGLING and EXCEPTIONALLY GROSS NARCOTICS OFFENCE, and, in the alternative, AIDDING THE OFFENCES. INSTIGATING ATTEMPTED MURDER and, in the alternative, INSTIGATING THE AIDING OF THE OFFENCE., Exceptionally gross narcotics offence, exceptionally gross narcotics smuggling and attempted exceptionally gross narcotics smuggling.
https://www.interpol.int/How-we-work...ces#2022-63179
Citera
2025-07-04, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splashing
Han kommer 100% bli slppt igen. Han har ju investerat i Turkiet och r turkisk medborgare s dom kommer inte lmna ut honom.
Turkiet tackar nu fr dessa investeringarna om han dms/flls i Turkiet.
Citera
2025-07-04, 14:09
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Han ses vl som hjlte av Erdogan? Nr inte ens Denho Acar gtt att f utvisad s varfr ska ngon tro att Jordgubben kommer utlmnas? I s fall vill nog Erdogan ha hela EU, alla svenska vapen inkl JAS som finns samt en massa andra omjliga krav uppfyllda.

Inte ens Denho Acar. Den snubben r en korgosse jmfrt med de hr nya lirarna.
Citera
2025-07-04, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Turkiet tackar nu fr dessa investeringarna om han dms/flls i Turkiet.
Det kan vara s att Sverige har betalat en summa fr att f hit honom.

Turkiska krftor har jag smakat men inte turkiska jordgubbar
Citera
2025-07-04, 14:11
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matsqq
Min gissning : Det kan vara Israel/Mossad som fixat detta.

De brukar ju lyckas med vad helst de fretar sig hur svrt det n r.

Svenskt rttsvsende och polis r ju tvrtom och misslyckas med allt.

Israel kan ha velat frhindra att hans barnsoldater anvnds fr iranska terrordd mot Israelika ambassader och liknande , kontakter utnyttjas och d ker han dit p nolltid.

Sluta veranalysera, Interpol/Svensk och turkisk polis har gjort detta inte Mossad.
Citera
2025-07-04, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splashing
Nu verkar det som om inrikesministern personligen lagt sig och tar t sig ran, d blir det lite svrare att bara tappa bort Abdo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in