Citat:
Ursprungligen postat av
ibastet
Det är väl inte bara Ciaras beslut när och hur ofta Måns får träffa sina barn? Såvitt vi vet har de fortfarande delad vårdnad. Så han har absolut rätt att träffa sina barn regelbundet.
Hur ser det egentligen ut, det vet ju ingen? Skulle hon verkligen tillåta honom att komma in i huset efter allt hon har anklagat honom för? Kanske vill han det, men får inte? Vi har läst att han ringer varje vecka för att prata med barnen. I princip kan det också vara tvärtom, men får barnen också ringa honom? Eller erbjuds möjligheten att träffa barnen, till exempel via vänner? Utan att de två vuxna behöver träffas eller prata med varandra? För ärligt talat skulle jag inte vara särskilt glad över att behöva ha något som helst med min ex att göra efter det som har hänt... Och det kan i princip gälla för båda sidor.
För du har uttryckt det mycket träffande: ”Som utomstående har jag ingen insikt i det här fallet.” Och ingen vet egentligen vad som konkret har hänt mellan de två...
Han har redan enligt polisanmälan och att han är misstänkt för misshandel, visat att han använder våld om hon försöker hindra honom från saker, tror knappast han respekterar ett nej om hon ställer sig i dörröppningen och säger ”du är inte välkommen”.
Hon har garderat med ”han är välkommen om han är drogfri” och det lär ju aldrig hända.
Han har inte rest till England för att vara med barnen utan fokuserar på att jobba, precis som han gjort under hela äktenskapet.
Till något annat… en fågel har viskat till mig att Ciara borde akta sig för fame-hungriga svenskor som fjäskar för henne.
Hon har det bättre med engelska väninnor som inte vet vem ”Måns Zelmerlöw” är.
Finns riktiga psykopater som vill komma nära henne med svensk bakgrund, bara att läsa här i tråden och på Facebook hur svenska kvinnor hatar henne på ett besatt sätt.
Och de visar det inte alltid face2face.
Se bara på Lazydell som ägnat 10 år till att stalka henne och hennes mamma och skriver massa hat på Flashback men inte ett ljud på Instagram (enligt egen utsago här i tråden).