• 1
  • 2
2025-06-13, 12:16
Medlem
Magictrixs avatar
Fanns det inte någon svensk porrskådis som hette Thomsgård?
Citera
2025-06-13, 13:42
Medlem
JamesFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Thomson
Citera
2025-06-18, 15:28
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Det var väl att hon klängde på alla hennes manliga partners i Alla Mot Alla som till slut blev för mycket för Alex. Hon har ju podden Dumma Människor där det hittills varit mycket snack om ”jag och Alex” och ”Alex hit” och ”Alex dit”. Jag antar att det nu kommer att bli annat ljud i skällan och skilsmässor och depressioner som teman i kommande avsnitt.
Inte oväntat tog Lina upp att hon var nyskiljd i senaste avsnittet av podden som handlade om vad man skall göra när man hamnar i kris och de känslor man då får.
Citera
2025-07-04, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Inte oväntat tog Lina upp att hon var nyskiljd i senaste avsnittet av podden som handlade om vad man skall göra när man hamnar i kris och de känslor man då får.
Sa hon något mer om det?
Jag är lite förvånad över att de gått skilda vägar. Jag fick intrycket att de hade ett stabilt och roligt liv tillsammans. Deras yngsta är väl inte så gammal heller, tre år typ?
Citera
2025-07-04, 06:59
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Sa hon något mer om det?
Jag är lite förvånad över att de gått skilda vägar. Jag fick intrycket att de hade ett stabilt och roligt liv tillsammans. Deras yngsta är väl inte så gammal heller, tre år typ?
Nej inget särskilt om anledningen till skilsmässan.
Citera
2025-07-04, 14:06
Medlem
vackertsvin...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix

Jo, Lina kör porr vid sidan av sitt debatterande och modererande...
Citera
2025-07-04, 17:06
Medlem
Hon har ett snällt utseende, lite som carey mullighan
Citera
2025-07-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjärtansfröjd
Jag vet inte varför de har separerat men jag är helt chockad över hur smal hon har blivit? Bilden på hennes insta när hon står på bordet är ju helt vansinnig. Jag snokade runt på Alex insta och fick känslan av att han träffat någon ny. Kanske det som gjort att kilona rasat på Lina?
Har hon tagit bort den bilden? Hittar den inte på hennes instagram, har sett den tidigare.
Citera
2025-07-04, 22:11
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menskonst
Har hon tagit bort den bilden? Hittar den inte på hennes instagram, har sett den tidigare.

Jag hittar den inte heller längre så hon måste ha plockat ner den. Inte så konstigt kanske, den var verkligen obehaglig.
Citera
2025-07-15, 22:29
Medlem
Ja nog måste hon tappat otroligt mycket i vikt? Hon har väl alltid varit slank, men inte såhär? Hoppas det är något tillfälligt och att hon inte är sjuk.
Jag tycker för övrigt hon har en sympatisk framtoning och tycker hon skulle passa i folkbildande public service-program, kanske något populärvetenskapligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in