En sån lägenhet måste ju vara riktigt riskabel. Jag hade undvikt att besöka en lägenhet som jag märkt används av flera eskorter i följd.
När jag frågat eskorterna om ställen att undvika är det just den typen av ställen de varnat för.
Polisen brukar väl för övrigt utge sig för att kund och därmed få reda adresserna - de har nog inga problem att spana var de vill. De prioriterar antagligen såna lägenheter du nämner.
Jag tror dock det är svårare för polisen att få utländska tjejer att samarbeta i utredningar än svenska.
Det heter latina om det är kvinna :-) (latino är en man). Då fattar jag åldersvalet. Jag har ungefär samma intervall mot min egen ålder.
Angående risker vill jag ännu lyfta faran med att lämna spår i mobiltelefon efter sig. Jag fick ett kontantkort bränt pga att polisen hittat det i telefon i någon lur jag skrivit och frågat till (tippar Maja - ingen jag träffat). Inte lett vidare men blev ett uppvaknande.
Citat:
Ursprungligen postat av
2.3
Jag är själv 60+, vet inte om jag har en fetisch för gamla bara för att jag gillar tjejer mellan 40 år och 65, dvs tjejer som kan vara typ 25 år yngre än vad jag är. 😂
P.S. Monika skriver att hon är 41 tror jag. Gissar på 51.
Vad gäller risker så tror jag att den största risken är i lägenheter som den jag träffade Monika i. När jag kom dit kom jag ju på att jag varit där tidigare, även då träffade jag en latino. Lägenheten har 2 rum och det knullas i bägge. Alla persienner är nerdragna och en blipp till porten kastas ut från ett fönster till oss hugade sexköpare. Jag vet 3 tjejer som jobbat där och det lär ju vara fler. Grannarna måste vara blinda eller mutade för att inte fatta vad som sker i lägenheten eller låta bli att ringa farbror blå.
Jämför det med svenska tjejer som tar emot hemma, jobbar ensamma, inte har 4-10 kunder per dag osv. Vad jag vet är det ju ofta utanför de hitresta tjejerna man plockar torskat.