Citat:
Ursprungligen postat av
Carl.Apiarie
Jag noterar att en svensk tjej som kallar sig Maja och är 27år på RE är i grossess. Finns det män som tänder på detta...

Inga av hennes bilder visar att hon är gravid. Varför använder du inte ordet gravid istället?
Svar ja; det finns män som tänder på detta. Jag har varit med två gravida brudar tidigare. Den ena var runt v 12 och inte mycket syntes medan den andra v 37 och skulle föda om 2-3 v. Inget märkvärdigt egentligen, utan det är som att påsätta en tjock tjej. Missionären kan dock bli lite svårt med tanke på att du inte kan ligga direkt på/mot hennes mage. Inget som jag tänder på utan det var de som inte hade nämnt att de var gravida. Det enda jag ångrar är att jag inte sög på den höggravida tjejens bröst för att få smaka hennes mjölk. Å andra sidan är jag också vegan så dricka människomjölk blir ju faktiskt också kontraindicerat, så det var kanske bra att jag inte gjorde det i allafall.
Jag har stämt träff med Maja svensk som annonserar på RE, men läser nu att hon är i kontakt med snuten? Stämmer detta? Någon som har mer info? Har gått med i någon form av witness protection program där hon samarbetar med law enforcement i utbyte mot att inte bli prosecuted?