2025-06-30, 13:38
Medlem
Hej,
Jag undrar om någon har träffat nån som heter Valery här i Stockholm? Lite mörkare engelsk talande tjej. Hon var aktiv tidigare ialla fall och hade annonser på flera sidor.
Stort tack på förhand för er uppfattning om / recension av henne.
Citera
2025-06-30, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leffe-Sthlm
Hej,
Jag undrar om någon har träffat nån som heter Valery här i Stockholm? Lite mörkare engelsk talande tjej. Hon var aktiv tidigare ialla fall och hade annonser på flera sidor.
Stort tack på förhand för er uppfattning om / recension av henne.
Hej Leffe. Eftersom detta var ditt absoluta första inlägg här på flashback skall jag skola dig lite grann. Har du en fråga som detta. Bör du starta med att delge dig något innan du kräver ett svar. Ett exempel skulle kunna vara---Hej alla. Jag har precis träffat Lotta-Räv i Brandbergen. Hon var mycket trevlig och höll till på ett säkert ställe. Nu undrar jag om någon träffat Barbro-Blondin i Skarpnäck. Och om det var bra. Dvs, givande och tagande 1-1....
Citera
2025-06-30, 22:02
Medlem
Okej jag ska lägga till något om jag har det - jag är ny här som sagt - men just nu så undrade jag om någon har träffat nån som heter Valery här i Stockholm? Lite mörkare engelsk talande tjej. Hon var aktiv tidigare ialla fall och hade annonser på flera sidor.
Stort tack på förhand för er uppfattning om / recension av henne
Citera
2025-07-02, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag noterar att en svensk tjej som kallar sig Maja och är 27år på RE är i grossess. Finns det män som tänder på detta...

Inga av hennes bilder visar att hon är gravid. Varför använder du inte ordet gravid istället?

Svar ja; det finns män som tänder på detta. Jag har varit med två gravida brudar tidigare. Den ena var runt v 12 och inte mycket syntes medan den andra v 37 och skulle föda om 2-3 v. Inget märkvärdigt egentligen, utan det är som att påsätta en tjock tjej. Missionären kan dock bli lite svårt med tanke på att du inte kan ligga direkt på/mot hennes mage. Inget som jag tänder på utan det var de som inte hade nämnt att de var gravida. Det enda jag ångrar är att jag inte sög på den höggravida tjejens bröst för att få smaka hennes mjölk. Å andra sidan är jag också vegan så dricka människomjölk blir ju faktiskt också kontraindicerat, så det var kanske bra att jag inte gjorde det i allafall.

Jag har stämt träff med Maja svensk som annonserar på RE, men läser nu att hon är i kontakt med snuten? Stämmer detta? Någon som har mer info? Har gått med i någon form av witness protection program där hon samarbetar med law enforcement i utbyte mot att inte bli prosecuted?
Citera
2025-07-02, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittbrad
Jag har stämt träff med Maja svensk som annonserar på RE, men läser nu att hon är i kontakt med snuten? Stämmer detta? Någon som har mer info? Har gått med i någon form av witness protection program där hon samarbetar med law enforcement i utbyte mot att inte bli prosecuted?

Hon har inte blivit åtalad, eftersom hon inte har begått något brott. Polisen har varit i kontakt med henne i egenskap av vittne, inte som misstänkt.
Citera
2025-07-03, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theateistgod
Hur är de med norrortsdamerna kicki8076 och petraforfun som håller till där? någon som träffat dessa i närtid o vill dela med sig?

en annan fråga som rör lite annat, blir inte grannar osv misstänksamma om det springer 2-3 olika män per dag i trappuppgångarna? tänker framförallt på petra som annonserar mycket och gjort i flera år...

Tror jag nämnde petra för någon dag sedan som en av de jag inte rekommenderar. Egentligen inga större problem då hon sköter sitt jobb men dessa saker fick iaf mig att inte vilja ta ett återbesök.

- Var lite svår att boka. Krävde snabbt svar när jag körde bil och när detta inte funkade kom ett "nähä, du var en sån alltså" typ. Det redde ut sig men var en dålig start.

- Oengagerad i det som gjordes även om som sagt, tjänsten levererades.

- Lägenheten var jävligt osexig och jag luktade cigaretter i 2 dagar efter besöket.
Citera
2025-07-03, 07:43
Medlem
I min måhända fåfänga kamp att få folk att tipsa/varna om sina erfarenheter istället för att bara fråga "hur e X?" kommer här ytterligare en liten recension eller vad man ska säga.

Solen (tror jag hon kallar sig) på RS - Håller till i Sollentuna och är väldigt trevlig. Notera att det är en väldigt kort tjej så har man problem med det så ska man leta andra tjejer. Och det är som de flesta jag tipsar om, en mogen tjej vi pratar om. Kroppen är välbehållen och hon lägger lite energi på att man ska känna sig utvald. T ex önskade jag att hon hade en viss klädsel när jag dök upp och det hade hon såklart, plus att hon levde sig in i rollen... :-)
Citera
2025-07-03, 17:32
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hypnoosi
Hon har inte blivit åtalad, eftersom hon inte har begått något brott. Polisen har varit i kontakt med henne i egenskap av vittne, inte som misstänkt.

Att hon vittnar?

Vad är det som hon i sådana fall har bevittnat?

Vad är det som har hänt?

Kan du utveckla lite och berätta mer?
Senast redigerad av Tor-Odensson 2025-07-03 kl. 18:00.
Citera
2025-07-03, 18:16
Medlem
Citat:
Inga av hennes bilder visar att hon är gravid. Varför använder du inte ordet gravid istället?

Svar ja; det finns män som tänder på detta. Jag har varit med två gravida brudar tidigare. Den ena var runt v 12 och inte mycket syntes medan den andra v 37 och skulle föda om 2-3 v. Inget märkvärdigt egentligen, utan det är som att påsätta en tjock tjej. Missionären kan dock bli lite svårt med tanke på att du inte kan ligga direkt på/mot hennes mage. Inget som jag tänder på utan det var de som inte hade nämnt att de var gravida. Det enda jag ångrar är att jag inte sög på den höggravida tjejens bröst för att få smaka hennes mjölk. Å andra sidan är jag också vegan så dricka människomjölk blir ju faktiskt också kontraindicerat, så det var kanske bra att jag inte gjorde det i allafall.

Inga bilder som visade hennes graviditet?
Själv så såg jag på 7 av hennes 14 bilder en stor gravid mage nyss.
Men som nån skrev tidigare, hon lär inte vara gravid längre.
Citera
2025-07-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Tror jag nämnde petra för någon dag sedan som en av de jag inte rekommenderar. Egentligen inga större problem då hon sköter sitt jobb men dessa saker fick iaf mig att inte vilja ta ett återbesök.

- Var lite svår att boka. Krävde snabbt svar när jag körde bil och när detta inte funkade kom ett "nähä, du var en sån alltså" typ. Det redde ut sig men var en dålig start.

- Oengagerad i det som gjordes även om som sagt, tjänsten levererades.

- Lägenheten var jävligt osexig och jag luktade cigaretter i 2 dagar efter besöket.
Petra är en otrevlig idiot i min värld.
Tänkte hälsa på henne för ett par år sen. När inte tiden HON föreslog passade mig överöste hon mig med skit.
Hört detta beteende av en annan också.
Finns mycket bättre alternativ att fika med.
Senast redigerad av Sexet 2025-07-03 kl. 18:28.
Citera
2025-07-03, 19:13
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Sexet
Inga bilder som visade hennes graviditet?
Själv så såg jag på 7 av hennes 14 bilder en stor gravid mage nyss.
Men som nån skrev tidigare, hon lär inte vara gravid längre.

När är "nyss"? För hennes annons på RE är ju borttagen.
Citera
2025-07-04, 01:15
Medlem
Sexköp är ett brott. Hon vittnar mot sina kunder. Polisen har åtminstone haft tillgång till hennes telefon. Strikt taget är hon målsägande (brottsoffer) och inte vittne. Men hon vittnar mot sina kunder.

Citat:
Ursprungligen postat av Tor-Odensson
Att hon vittnar?

Vad är det som hon i sådana fall har bevittnat?

Vad är det som har hänt?

Kan du utveckla lite och berätta mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in