2025-01-10, 07:03
Medlem
Måste säga att Hedman fascinerar mig. Han är en pank föredetting och har inget märkvärdigt utseende. Ändå oerhört eftertraktad av damerna.
Citera
2025-04-21, 23:40
Medlem
Otroligt Mycket Gnäll O Skit Om Personen ifråga! Hoppas Mange & Familj & Anhöriga Mår Bäst Istället! Och Kom Ihåg............................Alla Kan Trilla Ned I Avgrunden!
Citera
2025-04-22, 00:15
Medlem
karlolof89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilove-Q
Otroligt Mycket Gnäll O Skit Om Personen ifråga! Hoppas Mange & Familj & Anhöriga Mår Bäst Istället! Och Kom Ihåg............................Alla Kan Trilla Ned I Avgrunden!
Bra att du svarade så att alla andra kan se tråden om honom. Ingen är perfekt, och om du känner honom så hoppas jag att du kan hjälpa han på något sätt
Citera
2025-07-02, 13:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanders
Måste säga att Hedman fascinerar mig. Han är en pank föredetting och har inget märkvärdigt utseende. Ändå oerhört eftertraktad av damerna.
Nja, om han betalar för sig får han ligga. Tydligen ska han för en tid sedan ha varit hemma hos... Dulee Johnson, som fram tills nyligen spelade i Brage. Nu får han antagligen spela med Kumla FK. Dulee fick sju månader i finkan för att spöat upp och våldtagit en hora. Det är väl bara han som kan lyckas med det? Men med i sovrummet var en annan hora samt herr Hedman. Dulee betalade och bjöd på kalaset. Hedman var tidigare friad, eftersom Dulee betalade? Jag vet inte hur det gick med hans dom. Sorglig historia ändå.
Citera
2025-11-04, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Inte han agent nu

Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hans namn lyser nog lite och att han har och drar in lite pengar.

Citat:
Ursprungligen postat av Ilove-Q

Citat:
Ursprungligen postat av karlolof89
Bra att du svarade så att alla andra kan se tråden om honom. Ingen är perfekt, och om du känner honom så hoppas jag att du kan hjälpa han på något sätt
Han verkar ha bytt karriär till mental coach/träning. Han har ju onekligen en del erfarenheter som Han fått bearbeta.

https://www.expressen.se/sport/magnu...tta-losningen/

Intervju i pod.
https://pca.st/episode/3dd9ea30-3405...a-3ff09f149699
Citera
2025-11-20, 21:59
Medlem
Rätt mycket med och om MH och hans 'inflytande' på sonen...
Citat:
Lancelot Hedman Graaf – beroendeproblematik

Första gången Lance drack alkohol var han 16 år. Han beskriver det som den absolut härligaste känslan han upplevt, allt det jobbiga försvann. Efter det var steget inte långt till andra droger och bara tre år senare hamnade han på sitt första behandlingshem. Idag kämpar Lance fortfarande med sin nykterhet.
https://www.svtplay.se/video/jb336R7...ndeproblematik
"Produktionsår 2025
Publicerades Tor 13 nov
Kan ses till. 12 maj 2026
Rättigheter. Kan ses i hela världen"
Citera
2025-11-21, 04:08
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nja, om han betalar för sig får han ligga. Tydligen ska han för en tid sedan ha varit hemma hos... Dulee Johnson, som fram tills nyligen spelade i Brage. Nu får han antagligen spela med Kumla FK. Dulee fick sju månader i finkan för att spöat upp och våldtagit en hora. Det är väl bara han som kan lyckas med det? Men med i sovrummet var en annan hora samt herr Hedman. Dulee betalade och bjöd på kalaset. Hedman var tidigare friad, eftersom Dulee betalade? Jag vet inte hur det gick med hans dom. Sorglig historia ändå.

När, vilket år, skedde detta?
Citera
2025-11-25, 16:41
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Det har genomförts nåt slags TV-projekt som ska heta Livet och Lance. I centrum av det är Lancelot Hedman Graaf som ska tala ut om sitt struliga liv, om jag fattat det rätt. Där säger pappa Magnus Hedman att hans knark-år var från 2007 till 2011, fritt citerat. Det kanske stämmer?
Efter teveserien Livet och Lance finns nu ett nytt program om Lancelot Graafs missbruk: Min ångest och jag, UR/SVT.

Där berättar sonen Lance att orsaken till åren med ångest och självmedicineringsmissbruk berodde på att hans pappa gick hemma och var hög. Sonen försökte gömma pappas tabletter för pappa.

Magnus medverkar också, lika grötmyndig som alltid. Han berättar istället om hur många nätter han åkte runt i bil och letade efter Lance, som var försvunnen ute på tripper/fyllor.

EDIT: Ser att iconicatab redan tagit upp programmet i tråden.
Citera
2025-11-25, 20:16
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Efter teveserien Livet och Lance finns nu ett nytt program om Lancelot Graafs missbruk: Min ångest och jag, UR/SVT.

Där berättar sonen Lance att orsaken till åren med ångest och självmedicineringsmissbruk berodde på att hans pappa gick hemma och var hög. Sonen försökte gömma pappas tabletter för pappa.

Magnus medverkar också, lika grötmyndig som alltid. Han berättar istället om hur många nätter han åkte runt i bil och letade efter Lance, som var försvunnen ute på tripper/fyllor.

EDIT: Ser att iconicatab redan tagit upp programmet i tråden.

Spot on, grötmyndig var ordet. Har alltid tyckt det klingat falskt när Magnus gått någon skitkurs och ska lära oss andra hur livet ska levas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in