2025-07-01, 07:08
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Nej, det kan man inte.
Man kan definitivt ana att något är skumt.

Är covidvaccinet överrepresenterat?
Ja eller Nej!
Citera
2025-07-01, 08:23
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Nej, varför tror du det?

Ditt påstående ovan sammanfattar ju dock bra vad som ligger bakom ditt svamlande här. Du TROR något. Du har FÅTT FÖR DIG. Du INBILLAR dig. Du ANAR något. Du ANTAR. Du MISSTÄNKER.

Baserat på vad, exakt?

Citat:
Ja eller Nej!
Jag gissar att du inte vill svara på vad du menar med "överrepresenterat"? Vad exakt skulle "överrepresentationen" bestå av?
Citera
2025-07-01, 09:20
Medlem
Citat:

Ja eller Nej!

Ja... per miljon administrerade doser förekommer Covid19-"vaccin" 118 ggr fler gånger i VAERS än t.ex influensavaccin. Det blir (118-1)x100 = 11 700% fler gånger... per miljon administrerade doser som sagt.

Om jag hade en pistol tryckt mot tinningen och hade varit tvungen att välja mellan en dos influensavaccin eller Covid19-"vaccin" så är det nog 118 ggr större chans att jag hade valt det iofs värdelösa men inte lika farliga influensavaccinet till skillnad från de fullständigt livsfarliga mRNA-"vaccinen" vi redan vet är skadliga men vars långtidseffekter vi ännu inte vet vilka de kommer att bli.
Citera
2025-07-01, 10:11
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Nej, varför tror du det?

Ditt påstående ovan sammanfattar ju dock bra vad som ligger bakom ditt svamlande här. Du TROR något. Du har FÅTT FÖR DIG. Du INBILLAR dig. Du ANAR något. Du ANTAR. Du MISSTÄNKER.

Baserat på vad, exakt?

Jag gissar att du inte vill svara på vad du menar med "överrepresenterat"? Vad exakt skulle "överrepresentationen" bestå av?
Inrapporterade biverkningar förstås.
Citera
2025-07-01, 10:14
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Inrapporterade biverkningar förstås.
Det finns inga biverkningar rapporterade i VAERS.
Citera
2025-07-01, 10:20
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Det finns inga biverkningar rapporterade i VAERS.
Vad är det som rapporteras in då?
Siktade gröna gubbar?

Klart att det är biverkningar som diskuteras.
Citera
2025-07-01, 10:25
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Vad är det som rapporteras in då?
Siktade gröna gubbar?

Klart att det är biverkningar som diskuteras.
Nej, det är inte biverkningar som diskuteras. Och det är ju den lilla detaljen du inte har hjärnkapacitet att ta in.
Citera
2025-07-01, 10:29
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Nej, det är inte biverkningar som diskuteras. Och det är ju den lilla detaljen du inte har hjärnkapacitet att ta in.
Oj du tog dig tillfälle till att använda nedsättande ord. Det börjar bli uttjatat.
VAERS är ett slags varningssystem för vaccinbiverkningar.
Citera
2025-07-01, 10:36
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Oj du tog dig tillfälle till att använda nedsättande ord. Det börjar bli uttjatat.
VAERS är ett slags varningssystem för vaccinbiverkningar.
Nej.
Jag kommer kunna sitta här hela dagen och förklara för dig, det här handlar om att du inte vill erkänna att du har fel. Antivaxx-patrask style.
Citat:
Key considerations and limitations of VAERS data:
  • The number of reports alone cannot be interpreted as evidence of a causal association between a vaccine and an adverse event, or as evidence about the existence, severity, frequency, or rates of problems associated with vaccines.
  • Reports may include incomplete, inaccurate, coincidental and unverified information.
  • VAERS does not obtain follow up records on every report. If a report is classified as serious, VAERS requests additional information, such as health records, to further evaluate the report.
  • VAERS data are limited to vaccine adverse event reports received between 1990 and the most recent date for which data are available.
  • VAERS data do not represent all known safety information for a vaccine and should be interpreted in the context of other scientific information.
https://vaers.hhs.gov/data.html

Det står här i klartext, enkelt förklarat för att till och med en idiot skall kunna förstå. Men du fortsätter att stå där som en byfåne:

"ÖÖÖhhhhhh, öhöhöhöhhhh, det är en överpresentation av biverkningar....öööhhhööhöhhö"
Senast redigerad av korrektamund0 2025-07-01 kl. 10:41.
Citera
2025-07-01, 10:41
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Nej.
Din strategi är genomskinlig.
Nu ljuger du för att så tvivel.
Du är en manipulativ skamfläck.
Citera
2025-07-01, 10:45
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Din strategi är genomskinlig.
Nu ljuger du för att så tvivel.
Du är en manipulativ skamfläck.
Jag får ta det igen:
Citat:
Key considerations and limitations of VAERS data:
  • The number of reports alone cannot be interpreted as evidence of a causal association between a vaccine and an adverse event, or as evidence about the existence, severity, frequency, or rates of problems associated with vaccines.

Det borde ju till och men en treåring, en idiot, kundtjänsten och ett antivaxxar-patrask kunna förstå?

Vi är väl klara där, gissar jag?
Citera
2025-07-01, 10:57
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Jag får ta det igen:

Det borde ju till och men en treåring, en idiot, kundtjänsten och ett antivaxxar-patrask kunna förstå?

Vi är väl klara där, gissar jag?
Och?
VAERS (Vaccine Adverse Event Reporting System) är ett varningssystem för vaccinbiverkningar eftersom det samlar in rapporter om misstänkta biverkningar efter vaccination i syfte att upptäcka tidiga signaler på eventuella problem med vacciner. Systemet är öppet för allmänheten och vårdpersonal och används för att identifiera mönster som kan tyda på att ett visst vaccin orsakar oväntade eller allvarliga biverkningar. Det ger indikatorer, men bevisar inte orsakssamband.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in