2025-01-19, 20:29
Medlem
Skywalker33s avatar
Mitt tips: Köp inte alls. Skit i skiten. Ska du röka, köp ditt gräs eller hash och rök det eller inget alls. All jävla mix och trix med hhc, thcp,thcm,thcb bla bla bla... Ovärt pengarna! Blir du för absad, ja gå ut och spring eller gå till gymmet.

Personligen har jag alltid haft så skum känsla av dessa nya skit mix grejer. Till slut fick jag reverse effect av det. Jag kan legit äta 10 thcb gummies på 10mg st på en gång och inte ETT SKIT händer.
Citera
2025-02-03, 16:58
Medlem
THP funkade iaf.
Citera
2025-06-29, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Bra sagt. Rök 2-3 bloss sen vänta. Gjorde det misstaget och det var nice. Men onödigt. Går att få ut mycket av det om man inte slösar.
Kör CBD charts samtidigt så kan du röka utan att förstöra din tolerans

Citat:
Ursprungligen postat av Ringmigsen
Angående rustiden för THCP: Vänjer man sig?

Jag är en fd. "van" rökare - inrökt så att säga. Jag testade HHC när det var lagligt och blev rejält påverkad. Första gångerna jag testade THCP så var jag nog stenad i ca 24 h när väl effekten fått fäste. Jag blev så påverkad då att jag skrattade åt vad som helst. Sådär som jag gjorde för 15 år sedan. Var förvirrad när jag vaknade då jag räknat med att inte vakna annat än helt klar och pigg.

Jag köpte både vape och blommor nu senast men kan inte riktigt hitta den upplevelsen jag hade tidigare. Är det så att man blir initialt "chockad" av effekten? Vanlig THC blev jag alltid lika påverkad av när toleransen varit OK. De senaste dagarna så har jag mest känt mig väldigt opåverkad av THCP. Jag märker att jag blir påverkad, men det känns ganska långt ifrån de första gångerna. Funderar mest över om det är något med substansen i sig och dess påverkan. Känner fler igen sig?

Det känns åtminstone som om effekten avtar/trubbas av väldigt fort. Inte på samma sätt som THC. Åtminstone inte enligt vad jag minns. Det känns som toleransökningen går fort och hänger kvar. Jag tyckte även jag fick utsättningssymptom väldigt mycket snabbare än av "vanligt röka". Svettades efter väldigt kortvarigt bruk. Något jag känner väl igen från äldre dar och sömnlösa nätter.

Jag tog 2 bloss från en hybrid i fredags kl23. Jag är fortfarande påverkad. Vete fan vad dom har i sina grejer…
Citera
2025-06-30, 07:36
Medlem
Lifestealers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsally
Jag tog 2 bloss från en hybrid i fredags kl23. Jag är fortfarande påverkad. Vete fan vad dom har i sina grejer…

thcp sitter i sjukt länge, inget konstigt.
Citera
2025-06-30, 07:55
Medlem
Testade både THCH och THCP när det var lagligt och det är något jag aldrig kommer röra igen. Skiten sitter i DAGAR och man är efterbäng typ en vecka. Riktig skit!
Citera
2025-07-06, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draggenharald
Testade både THCH och THCP när det var lagligt och det är något jag aldrig kommer röra igen. Skiten sitter i DAGAR och man är efterbäng typ en vecka. Riktig skit!
Mjo det är inget vanliga människor kan bruka.
Citera
2025-09-24, 21:20
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Kan man göra en Lean med thc-p edibles?
Borde funka tycker man.
Nej för lean är kodein och promethazine punkt.
Citera
2025-09-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opiater
Nej för lean är kodein och promethazine punkt.

Döp den till något annat då? Phean?
Citera
2025-09-27, 17:28
Medlem
NyfikenMenErfarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skywalker33
Mitt tips: Köp inte alls. Skit i skiten. Ska du röka, köp ditt gräs eller hash och rök det eller inget alls. All jävla mix och trix med hhc, thcp,thcm,thcb bla bla bla... Ovärt pengarna! Blir du för absad, ja gå ut och spring eller gå till gymmet.

Personligen har jag alltid haft så skum känsla av dessa nya skit mix grejer. Till slut fick jag reverse effect av det. Jag kan legit äta 10 thcb gummies på 10mg st på en gång och inte ETT SKIT händer.

Men allt röka på gatan är ju besprutat/bakat på altnoids. Så känner du ingen som odlar är du fucked oavsett.
Citera
2025-09-30, 19:20
Medlem
Opiaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Döp den till något annat då? Phean?
Citera
2025-10-01, 13:35
Medlem
Denna THCP gav mig kramper, så jag blev sövd i 2 fulla dagar!!
Citera
2025-10-05, 19:44
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CBisAjavisst420
Denna THCP gav mig kramper, så jag blev sövd i 2 fulla dagar!!

Riktigt jävla rävgift. Jag hade snedtändning i typ 48h, värsta jag varit med om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in