2025-06-25, 06:22
Medlem
Panzeradlers avatar
Jag är tacksam över att jag är så gammal att jag fick växa upp på 80-talet och slapp den här typen av dumheter.

Måste träna mma eller annan kampsport, jag måste träna på gym, jag är rädd för världen, jag får inte knulla osv ... Alltid en massa gnäll och ursäkter.
Citera
2025-06-25, 07:53
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
Erfarenhet av ämnet är att det är oftast en åsikt när någon snackar om "berättigande" och det ska handla om "ingen rättighet till sex".
Kvinnor kan klaga och få hjälp av samhället på olika sätt utan att det kallas berättigande till sex.

Intressant reflektion... Sex är en grundläggande sak för män. Vi är biologiskt programmerade att vilja ha det och vår kropp behöver det för att må bra, för att kunna rekalibrera sig. Ändå sägs ofta mantrat att "Sex är ingen rättighet", vilket är mycket lätt att säga för kvinnor. En stor del av vårt samhälle är dock utformat för att fördela resurser från män till kvinnor, inte så konstigt i.o.f.s. då en gravid kvinna eller en kvinna med barn är ganska hjälplös utan stöd. Samhället är således till stor del skapad utifrån perspektivet att kvinnor behöver och har rätt till stöd medan män ska klara sig själva. Därav blir kvinnors behov en rättighet medan mäns behov inte blir det. Kvinnor blir offer medan män får skylla sig själv om han saknar något. Denna syn har både män och kvinnor så det är inte bara kvinnor som tycker så. En hjälplös kvinna kan vara attraktiv, en hjälplös man är inte det.

// CC
Citera
2025-06-29, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beenzoankan
”1. Att du skyller på ditt utseende: Om du kämpar för en fysik i något år eller två kan vem som helst få en bra fysik som kommer attrahera kvinnor. "Men jag har en stor näsa!" - Det är inte synd om dig! "Jag har fula tänder" - Tyst snälla. Är så trött på dagens unga grabbar som är så fruktansvärt feminina. Har du ens testat att kötta lite?! Har du aldrig tänt på en tjej som har 1/2 defekter om hon har kroppen och allt annat?”

Svar: eftersom jag är en person från mellanöstern dock hatar jag religion så kan jag säga att det inte är någon skillnad alls på att vara muskulös eller fet !MEN!:
att vara vältränad och högutbildad tillsammans kan hjälpa.

Kvinnor rankar oss mellanösterfolk och mörkare asiater som Indier som absolut lägst i rangordningen av attraktiva män och tyvärr är det där problemet ligger.

Vita män kommer längst upp i attraktionslistan. Jag har sett hur kortväxta vita män med putmage få mer flirts än minoriteter under yrkesliv och universitet.

Jag är inte en incel dock men kvinnor är de mest rasistiska som finns. Har du märkt universitetet, hur vita kvinnor grupperar sig själva, blir kompis med enbart vita och totalt ignorerar invandrare? Det var mycket lättare för mig att få ligg innan 2015. Efter 2015 så stormade mellanösternfolk in och jag har knappt fått någon flirt alls efter den tiden och nu har det gått tio år av dry days..

Även kvinnofolk som tillhör minoriteter späder på problemet då kvinnor som inte är religiösa eller tvingas gifta sig kulturellt med män de inte gillar föredrar blåögda män över oss.

Är man däremot vit eller kanske svart så hjälper det en del att vara vältränad

”2. Självförtroende; Jag förstår att ett stort problem för folk är deras självförtroende. Problemet är att man rättfärdigar det genom att skylla på faktorer som utseende, utbildning osv. Jag känner killar som är FULA men så pass sköna och självsäkra att de kan dra hem med tjejer som är stabila 8/10.-BÖRJA PÅ KAMPSPORT, HOPPA PÅ EN SSRI, KÖTTA PÅ GYMMET?? Hade du varit född för 100 år sedan hade du legat i en skyttegrav just nu och gjort vad som helst för att byta plats ditt nutida du. Kampsport har personligen hjälpt mig en hel del med självförtroendet. Att träna MMA gör att jag inte direkt känner mig hotad av en annan man, oavsett om han är större än mig eller vad det nu än är (låter fett cringe men det är sanningen.).”

Svar: självförtroendet är auran man har i samhället, där attraktiva vita människor har livet så jävla enkelt att de blir deprimerade på grund av otrohet eller kärlekskross till skillnad från mig som har blivit deprimerad på grund av att jag känner mig ensam och isolerad. Nu när kvinnor och folk generellt undviker eller hatar mig så är det svårt att behålla självförtroendet. Jag är en hatar religion så jag kan inte söka mig till muslimerna och detta gör att jag känner mig ensam. Tack så jävla mycket Moderaterna och Socialdemokraterna.

SSRI för övrigt, dödar inte det sexlusten och är inte risken hög att man får sexuella dysfunktioner efter kuren? Men du tar det ändå, hur många mg per dag och i vilken tid ungefär? Jag kan liksom försöka testa.

”3. Utbilda dig. Om du är anser dig fucked just nu oavsett ovanstående så för i helvete. Utbilda dig. Vem som helst har förmågan att klara en högskoleutbildning på minst 3 år. Jag har själv dyslexi, haft dåliga betyg genom hela min skolgång och pluggar ändå en bra utbildning. Bara sätt dig ner och kriga. Högskoleprov. Komvux. Ingen har några ursäkter. En utbildning kommer inte bara innebära en högre lön (och därmed mer attraktiv för de flesta kvinnor) utan även social status, allmänbildning och självförtroende.”

Svar: jag håller med till 100% om man inte är en indier. Jag tror att även om folk från mellanöstern så kan en bra utbildning ge status (sök inte till jurist bara), det finns nog så få mellanöstern-STläkare att bara det lär få folk att se de som ”vita” eller ”positivt annorlunda” nog. Tänk er en vältränad man från mellanöstern som inte talar Rinkebydialekten och är en skelettläkare (vad de nu heter som fixar tanternas lårfrakturer).

Jag tror tyvärr att Indier kommer att lida då det verkar vara mer Indier som är högutbildade och gör bra ifrån sig. Jag har sett Indier som är högutbildade och rika men inte alls får kvinnor eller status efter sig.

Moi tycker synd om Indier. Smarta, snälla, men verkar ej få ligg.

Eller vad tror du? Tror du att indier kommer att drowna i wet pussy om de tränar? Kanske det är jag som är pessimisten här

Kan köpa att det är svårare om man tillhör vissa etniciteter men det finns för- och nackdelar. Just indier tror jag har det väldigt tufft när de jämför sig med europeer eller afrikaner. Folk från mellanöstern ser ju i regel rätt okej ut? Har sällan hört tjejer tala om att de inte skulle tänka sig en man från MÖ.

Ang. SSRI. Vet inte om jag skulle reka det till vem som helst. För mig funkade det genom att öka självförtroendet och bli mer optimistisk vilket troligtvis är det mest lukrativa som hänt mig på datingmarknaden. Inga brudar gillar neurotiska grabbar. Att det minskar ens libido något är dock en nackdel men effekten är individuell. Kör på om du känner att du kanske uppfattas som något negativ eller osocial.

Jag kör 150mg sertralin men skulle reka en lägre dos om du inte har något egentligt medicinskt behov. Tog ca 1-2 månader innan jag fick någon effekt dock så gäller att ha lite tålamod.
Citera
2025-06-29, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
1. Jag är kort, under 170cm. Enligt ChatGPT tillhör jag de 10% kortaste männen i Sverige. Hur jävla lätt är det då? Man blir bortvald direkt. Lägg till ett babyface på det så är man helt körd. Hade hellre varit brännskadad ärligt talat.

2. Ja självförtroende borde man skaffa men det är inte så lätt när man blivit nobbad i hela sitt liv. Jag förstår inte varför en tjej skulle attraheras av mig?

3. Jag är redan utbildad. Tjänar mer än medianen och genomsnittet här i Stockholm. Bostadsrätt i bra läge.

Kan du ge mig tips på vad jag ska göra om man ser ut som mig? Tänker främst på mina två stora problem kort och babyface. Jag närmar mig 40 men ser ut som en 18 åring seriöst.

Nej men en del av oss är korta. Svårt då.

Sluta beskylla din längd är nog det bästa tipset jag kan ge. Inte för att det inte spelar någon roll men mest för att du ska fokusera på vad du faktiskt kan förändra.

Optimera allt du kan, hoppa på trt, börja på MMA, bygg lite moral och självkänsla. Sedan är det ganska bra att veta att just Stockholm innerstad är troligtvis den svåraste datingmarkanden i Sverige. Åk till Karlskrona eller någon håla så kommer du inse att du inte är så jävla värdelös.

I absolut värsta fall kan du ju testa sånna sulor som gör dig längre, det kanske kan hjälpa dig att inse att längden inte är så sjukt avgörande som du tror.
Citera
2025-06-29, 21:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drvattenmelon
Sluta beskylla din längd är nog det bästa tipset jag kan ge. Inte för att det inte spelar någon roll men mest för att du ska fokusera på vad du faktiskt kan förändra.

Optimera allt du kan, hoppa på trt, börja på MMA, bygg lite moral och självkänsla. Sedan är det ganska bra att veta att just Stockholm innerstad är troligtvis den svåraste datingmarkanden i Sverige. Åk till Karlskrona eller någon håla så kommer du inse att du inte är så jävla värdelös.

I absolut värsta fall kan du ju testa sånna sulor som gör dig längre, det kanske kan hjälpa dig att inse att längden inte är så sjukt avgörande som du tror.
Menar du att längden inte har någon betydelse? Jag har hört kvinnor säga UNDER HELA MITT LIV att längden är det dom bryr sig mest om. Lyssnar man på poddar, dejtingprofiler och allt sådant vad kvinnor går efter så är det först: LÄNGD. Men ja jag borde inte fokusera så mycket på det eftersom jag inte kan förändra det. Men jag hade hellre sett ut som ett missbildat flintarsle och varit medellängd än att vara kort.

Jag rör mig ju utanför innerstaden också såklart. Men det är sjukt svårt att träffa någon idag och ju äldre man blir ju svårare blir det.
Citera
2025-06-29, 22:14
Medlem
Bobby Knights avatar
Jag har och gör allt på din lista men 2. är svårt. Det är inte lika lätt som att envist gå till ett gym eftersom hjärnan är komplex. Det är en konst. Du måste lura dig själv att du är skön, skiter i vilket, inte desperat mm mm. Vissa dagar går det andra inte. Jag är inne i en övertänkande period nu. Jag brukar gå fram till tjejer på stan i bland men sist jag gjorde det bomba jag helt eftersom det hela utvecklats till ett måste snarare än något jag gör för tycker det är kul. Jag är stressad. 44 och tiden rinner ut... hur skön är man när man känner så? Aja det är väl bara att kämpa något annat kan man inte göra men vill bara ventilera lite från frontlinjen att även om man vet vad som måste göras så är det tungt som fan.
Citera
2025-06-29, 22:17
Medlem
Bobby Knights avatar
Citat:

Hålorna är svårare allt är plockat. Det är i storstäderna singlarna finns.
Citera
2026-03-04, 20:44
Medlem
Citat:
Det här inlägget riktar sig mot er som inte är helt körda. Om du har en allvarlig hjärnskada, varit med om en bilolycka eller har en allvarlig brännskada sympatiserar jag med dig och förstår att din situation är tuff. Inlägget riktar sig inte heller till er män som är 50+ då er neuroplasticitet är så låg att ni troligvis aldrig kommer att lyckas förändras. Men 95% av alla killar i den här typen av forum är bara riktigt "mesiga" och tar inget ansvar för sin situation.

1. Att du skyller på ditt utseende: Om du kämpar för en fysik i något år eller två kan vem som helst få en bra fysik som kommer attrahera kvinnor. "Men jag har en stor näsa!" - Det är inte synd om dig! "Jag har fula tänder" - Tyst snälla. Är så trött på dagens unga grabbar som är så fruktansvärt feminina. Har du ens testat att kötta lite?! Har du aldrig tänt på en tjej som har 1/2 defekter om hon har kroppen och allt annat?

2. Självförtroende; Jag förstår att ett stort problem för folk är deras självförtroende. Problemet är att man rättfärdigar det genom att skylla på faktorer som utseende, utbildning osv. Jag känner killar som är FULA men så pass sköna och självsäkra att de kan dra hem med tjejer som är stabila 8/10.-BÖRJA PÅ KAMPSPORT, HOPPA PÅ EN SSRI, KÖTTA PÅ GYMMET?? Hade du varit född för 100 år sedan hade du legat i en skyttegrav just nu och gjort vad som helst för att byta plats ditt nutida du. Kampsport har personligen hjälpt mig en hel del med självförtroendet. Att träna MMA gör att jag inte direkt känner mig hotad av en annan man, oavsett om han är större än mig eller vad det nu än är (låter fett cringe men det är sanningen.).

3. Utbilda dig. Om du är anser dig fucked just nu oavsett ovanstående så för i helvete. Utbilda dig. Vem som helst har förmågan att klara en högskoleutbildning på minst 3 år. Jag har själv dyslexi, haft dåliga betyg genom hela min skolgång och pluggar ändå en bra utbildning. Bara sätt dig ner och kriga. Högskoleprov. Komvux. Ingen har några ursäkter. En utbildning kommer inte bara innebära en högre lön (och därmed mer attraktiv för de flesta kvinnor) utan även social status, allmänbildning och självförtroende.

Jag gick från att vara en spinkig, ful, finnig loser som tjejerna skrattade åt till att kontinuerligt lyckas med de flesta jag har ögonen på.

Nu får du gärna invända mot detta inlägg men jag menar att 95% av killar, med en bra fysik, groomar sig, klär sig väl, är välutbildade, har okej med pengar och lite självförtroende kan få NÄSTAN vilken tjej som helst- problemet är din inställning. Sluta nu böga runt och skriva i tråden "Den enda stora tråden där vi uttrycker hat/missnöje/förakt mot kvinnor" sätt er och läs, träna eller jobba på er själva. TACK.

Om du genuint vill ha hjälp med hur du ska börja eller vad som helst så vänd er gärna till mig på DM. Är trött på att dagens grabbar får för lite rätt vägledning och hamnar på den här typen av incelforum istället för att bli maskulina sköna män!

Skulle vilja påstå att det mesta du skriver stämmer väl. Konkurrensen är såpass dålig att många män kan förbättra sig till en nivå de kan träffa kvinnor.

Du har dock fel vad gäller plasticiteten vad gäller medelålders män. Den finns fortfarande kvar. Om än inte riktigt på samma nivå.
Och medelstora män har ännu mindre Konkurrens än unga. Se till att ha ett hyfsat jobb hyfsat klädd och inte överviktig så klår du 75 procent av männen i din egna ålder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in