Citat:
Ursprungligen postat av
SaulGoodman43
Gråt vidare kära extremistjävel😉
Är man extremist för att man inte gillar pedofiler och perversa bögar som älskar att rekrytera barn? Jag själv har sex med män ibland, inget jag annonserar för världen, det är enbart för njutning och har absolut ingen annan mening, det är jag fullt medveten om. Jag har minskat på sex överlag med både män och kvinnor för att jag gillar att spendera min energi på saker och ting som faktisk har någon mening och nytta, hjälpa ungdomar träna i kampsporten och få disciplin, bli modiga, saker och ting som får de till att växa upp som män.
Men folk som dig som spenderar sin energi på sin sexualitet för att det är den enda form av identitet ni har är totalt värdelösa. Att gå på Pride parad "yaaaay fan va vi är härliga!!!", hur jävla patetisk får man lov att vara innan man börjar tänka sig efter? Om ni hade kunnat få barnen till att lämna kampsportsklubben för att komma lättklädda i kjolar och trosor för att dansa till er bögiga musik framför främlingar så hade ni varit världens gladaste.
Vill du vara gay eller bi så var det, håll det i sovrummet som du bör göra när du är hetero, sekunden du flamsar omkring med det så blir du en nolla i riktiga mäns ögon, du har ingen självkontroll, du är en snorunge.