2025-06-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Viktor Orban åkte på ett rungande nederlag igår.

200000 människor tågade i Pride - och mot Orbans genomkorrupta vanstyre som gjort ungerska folket urfattigt.

Orban är svag.

Det går riktigt utför för Orban och hans regim som förbjöd arrangemanget - 200,000 trotsade Orban och tågade i största Pride i Ungern någonsin.

Polisen grep 1 person - en motdemonstrant. Haha.

Är det slutet vi ser på Orbans 15-åriga auktoritära vanstyre?

Bonusfråga att diskutera: Kommer anti-svenska ryssmedier som samnytt, fria tider och swebb-tv att våga rapportera om ursvage Orbans rungande nederlag?
Vad skulle hända om ett pridetåget gick i Iran?
Citera
2025-06-29, 18:25
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Är deltagandesiffran överdriven? Styrk det isåfall, ditt miffo.

Om lättkränkta kräk som du inte vill delta i pridefirande så är det bara att låta bli. Svårare än så är det inte.

Har styrkt det med de argument som står i mina tidigare inlägg. Om du har svårt med läsförståelsen är det inte mitt problem.
Citera
2025-06-29, 18:28
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
1. Vad vet du om mitt kön?

2. Om du klickar på länkarna och läser lagtexten så märker du att "oj, det här bryter mot lagarna x y z (nej, jag kommer inte klistra in kagarna här).

3. Bara för att man inte lagför en handling gör den inte mer eller mindre kriminell.

4. Googla "bdsm pride parad" och ställ dig frågan - hade det här skett på min bakgård, hade jag då låtit mina små barn gått ut?

Ok lilla gumman. Du visade precis att du inte har något som helst belägg för ditt påstående. Stackars lättkränkte jävel. Hur orkar ni?
Citera
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamerunHunter
Ok, så det här med att de svenska media skulle ha gjort det av annan anledning än att det är den mest sannolika siffran är inget annat än ren spekulation från din sida? Bara så jag har förstått dig rätt.

Fan det är verkligen som att slå huvudet i en vägg.

Följ med nu, för nu måste du ur hasch-dimman och plocka ur din pojlväns kuk ur munnen så du kan koncentrera dig.

1. Det är en prideparad
2. Antalet besökare varierar kraftigt mellan olila medier
3. PS återger det högsta antalet

Det är vad vi vet. Varken du, jag, SVT, FN, NASA eller Trump vet exakt hur många som var där. Därför ger man uppskattningar (det betyder att man gör en kvalificerad gissning). Varför tror du att PS väljer alternativet "högsta antalet deltagare", när det är lika stor sannolikhet att det var 10% av den summan som ståmde ?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Gråt vidare kära extremistjävel😉

Är man extremist för att man inte gillar pedofiler och perversa bögar som älskar att rekrytera barn? Jag själv har sex med män ibland, inget jag annonserar för världen, det är enbart för njutning och har absolut ingen annan mening, det är jag fullt medveten om. Jag har minskat på sex överlag med både män och kvinnor för att jag gillar att spendera min energi på saker och ting som faktisk har någon mening och nytta, hjälpa ungdomar träna i kampsporten och få disciplin, bli modiga, saker och ting som får de till att växa upp som män.
Men folk som dig som spenderar sin energi på sin sexualitet för att det är den enda form av identitet ni har är totalt värdelösa. Att gå på Pride parad "yaaaay fan va vi är härliga!!!", hur jävla patetisk får man lov att vara innan man börjar tänka sig efter? Om ni hade kunnat få barnen till att lämna kampsportsklubben för att komma lättklädda i kjolar och trosor för att dansa till er bögiga musik framför främlingar så hade ni varit världens gladaste.

Vill du vara gay eller bi så var det, håll det i sovrummet som du bör göra när du är hetero, sekunden du flamsar omkring med det så blir du en nolla i riktiga mäns ögon, du har ingen självkontroll, du är en snorunge.
Citera
2025-06-29, 18:29
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Du vet väl att Soros betalar demonstranter

Stor besvikelse. Inte riktigt vad trådens läsare väntade sig. Nu upprepar du bara dig själv.

Vad trådens läsare vill läsa är fler nazist-floskler och bisarra "patriotiska" konspirationsteorier om gårdagens nederlag för Orban.

Visa att du är en riktig "patriot" på flashback. Snälla posta mer.
Citera
2025-06-29, 18:30
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Har styrkt det med de argument som står i mina tidigare inlägg. Om du har svårt med läsförståelsen är det inte mitt problem.

Sorry vännen. Att påstå något är inte samma sak som att styrka något. Gulligt du försöker😉
Citera
2025-06-29, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Fan det är verkligen som att slå huvudet i en vägg.

Följ med nu, för nu måste du ur hasch-dimman och plocka ur din pojlväns kuk ur munnen så du kan koncentrera dig.

1. Det är en prideparad
2. Antalet besökare varierar kraftigt mellan olila medier
3. PS återger det högsta antalet

Det är vad vi vet. Varken du, jag, SVT, FN, NASA eller Trump vet exakt hur många som var där. Därför ger man uppskattningar (det betyder att man gör en kvalificerad gissning). Varför tror du att PS väljer alternativet "högsta antalet deltagare", när det är lika stor sannolikhet att det var 10% av den summan som ståmde ?
Nu är vi inne på något här. Vad har du för grund för att påstå att det är lika stor sannolikhet att det var 10%?
Citera
2025-06-29, 18:38
Medlem
Taokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Stor besvikelse. Inte riktigt vad trådens läsare väntade sig. Nu upprepar du bara dig själv.

Vad trådens läsare vill läsa är fler nazist-floskler och bisarra "patriotiska" konspirationsteorier om gårdagens nederlag för Orban.

Visa att du är en riktig "patriot" på flashback. Snälla posta mer.

Ojoj här har vi någon som generaliserar och påstår sig veta vad andra vill. Inte speciellt pridigt. Men ni är ju o andra sidan väldigt dubbelmoraliska.

Jag skulle tippa (så säger man) att de som läser i tråden främst undrar hur du och den här Saulsnubben är så otroligt engagerade när det gäller bögeri och pedofili. Hur lite fitta fick du som ungdom? Hur ful är du? Osv.

Kan man bli mer misslyckad ? Om några år är du barnlös, rynkig och inte ens bögar vill ta på dig. Du har en sorglig framtid framför dig. Kanske blir du stimulerad av någon docka men du vet nog själv vilken nolla du är i botten.

Så, tack o hej.
Citera
2025-06-29, 18:39
Medlem
Moobs avatar
Otroligt ändå att det finns 200 000 homos i Ungern, för så jävla blåst är man väl inte att man går i tåget om man är normalt hetero.
Citera
2025-06-29, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Vad skulle hända om ett pridetåget gick i Iran?

De hade blivit kraftigt knullade.. och inte på det sättet som de gillar.
Citera
2025-06-29, 18:42
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conscientiam
Haha lättkränkt? I vilken värld kan en man bli lättkränkt av ett gäng nollor, jag gillar att ni tar er till dessa paraden, slösa era tid, identifiera vem ni är, speciellt om ni jobbar i skolor så vi kan säga till barnen att ignorera vad ni lär ut. Ingen bryr sig om er eller hur meningslös era liv är, vi bryr oss om barnen till skillnad från er. Iväg med dig nu och hoppa på din cykel till nästa parad och glöm inte dina latex kläder din förvirrade lilla äckel.

Jaha! Men om du inte bryr dig om prideparader: vad är då problemet? Och varför postar du här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in