2025-06-29, 10:57
Avslutad
Grattis till alla pedofiler och zoofilier som fortfarande kan nätverka i sina parader och äckla sig offentligt.

Pride är inget annat än en gateway community för människor med extremt parafila störningar.

Man är störd i huvudet om man går runt offentligt och blottar sig och tror att man ska få social acceptans av oss vanliga labila människor.

Jag accepterar att människor ingår i samkönade parrelationer, jag skiter fullständigt i er. Jag lägger lika mycket åtanke åt er som samkönade parförhållanden vilket = 0

Men pride handlar inte om acceptans om samkönade förhållanden, det handlar om acceptans av pedofili och zoofili etc.

Se och begrunda:

https://europeanconservative.com/wp-content/uploads/2025/03/Pride-Parade-Cape-Town.jpg

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpuTo0P7Cv_-1pDW7HF0BRbqysYPobytKOm0fCML8bEA&s
Citera
2025-06-29, 11:02
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanenhen
Det var närmare 100.000 som demonstrerade, inte 200.000 som du skriver. Även om du vill framhäva HBTQ måste du hålla dej till sanningen.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.sverigesradio.se/artikel/4888409&ved=2ahUKEwiJvsCGoJaOAxXlKRAIHY3_ObwQFnoEC BsQAQ&usg=AOvVaw3uRGaHJOhu1YN0TEzSVegq

Kolla länken i TS - 200000.

Men visst om det ger dig någon boost av att 100,000 tågade i Orbans totala nederlag så får du trösta dig med det.

Totalt förnedrande nederlag för Orban var det i varje fall.
Citera
2025-06-29, 11:09
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Snyft snyft, käre sverigehatare.

Hade du någon kommentar till Orbans totala nederlag? Denne sverigefientliga gris Orban som hyllas av sverigefientliga medier som samnytt, sweeb-tv och fria tider
Det är ett nederlag att en massa utlänningar kommer till hans land och skämmer ut sig?
Ni vänstertroll är ju fullständigt felknullade.
Citera
2025-06-29, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Så bögar och bögmaffian har obegränsat med tid och kan åka till ungern och demonstrera?

De har alltså inget arbete att sköta och det skall ses som en framgång?

Ja fantastiskt. Vi har en klass av människor som är betalda aktivister.

Kul för alla inom tex vården som går på knäna och får finansiera detta vansinne. Sist jag besökte ett sjukhus blev jag förvånad att det fanns fortfarande människor i detta land som arbetade (de hade fått jobba över 3 timmar dagen före på grund av patienttrycket).

Saker som att inte alla jobbar 7 dagar i veckan samt att det finns något som heter semester, är inte något du funderar på i sammanhanget? Tänker du likadant när folk åker på saker som OS och fotbolls-VM?
Citera
2025-06-29, 11:10
Medlem
Definitivt ett misslyckade för Orban men också svårt läge. Hur ska man arrestera 200.000? Man får ju slumpmässigt plocka in folk och max ett par 100st beroende på resurser eller tillkalla armen. Sen har vi den utländska infiltration som försöker påverka Ungers politik, om något händer dessa när man gör massingripande. Är det en bild som man vill ha?

Sverige har ju redan dålig bild över Ungern men det är ju tack vare vänstern och deras medier som aftonbladet, expressen, svt osv som hittar på saker om Ungern så som dom gör i Sverige.

Om jag hade varit Ungern och ORBAN så hade jag faktiskt riktat in mig på utländska politiker, medier och alla som klär vulgärt eller har politiska budskap. Anledningen är att andra länders politiker har inte med Ungers politik att göra så jag hade markerat stenhårt där och sexuellt beteende är inte passande inför barn. Utöver det så hade jag inte brytt mig.

Kan ju vara smart drag av Viktor O. Tänk hur mycket pengar det ger staden när 200.000 är där och många är väl turister när det vanligtvis bara ca 35 tusen där.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2025-06-29 kl. 11:28.
Citera
2025-06-29, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saarne
Grattis till alla pedofiler och zoofilier som fortfarande kan nätverka i sina parader och äckla sig offentligt.

Pride är inget annat än en gateway community för människor med extremt parafila störningar.

Man är störd i huvudet om man går runt offentligt och blottar sig och tror att man ska få social acceptans av oss vanliga labila människor.

Jag accepterar att människor ingår i samkönade parrelationer, jag skiter fullständigt i er. Jag lägger lika mycket åtanke åt er som samkönade parförhållanden vilket = 0

Men pride handlar inte om acceptans om samkönade förhållanden, det handlar om acceptans av pedofili och zoofili etc.

Se och begrunda:

https://europeanconservative.com/wp-content/uploads/2025/03/Pride-Parade-Cape-Town.jpg

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQpuTo0P7Cv_-1pDW7HF0BRbqysYPobytKOm0fCML8bEA&s

Nu blandar du ihop Pride och den katolska kyrkan.
Citera
2025-06-29, 11:11
Avstängd
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Hey stupid.
Kanske kommer det som en överraskning för dig att det var lördag igår, dvs helg.
Dom flesta är lediga på helgerna förstår du lille vän.
Jag antar att ingen på flashback har några åtaganden: jobb, barn, familj, ett liv utan kan bara göra det dom vill hela dagarna.

Nu tar det för de flesta människor mer än en lördagseftermiddag att ta sig till ungern

Det är det jag kommenterar.

Som alla undviker att diskutera

Jag facineras att folk har tid med sådan här trams.
Citera
2025-06-29, 11:13
Avstängd
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Snarare du som är sjuk, lilla gubben. Live and let live för fan.
Lol, ja ha fjädrar i stjärten är det normala.
Citera
2025-06-29, 11:16
Avstängd
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Det är ett nederlag att en massa utlänningar kommer till hans land och skämmer ut sig?
Ni vänstertroll är ju fullständigt felknullade.
Ja, det är ju det som man funderar över. Vad är värdet i att det kommer busslast efter busslast med proffessionella aktivister som inte har några jobb att sköta, Ingen familj eller liv utan kan bara ge sig iväg till ungern på en höft för att visa att Orban är dum?
Citera
2025-06-29, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Varför? Där jag bor finns inget pride. Dekadansen finns bara i våra storstäder. Det är enda stället sjuka människor kan hitta andra sjuka människor.

Tydligen fanns det ett sjukhus du besökte? Eller var du på resande fot istället för att knega likt en redig svensk?
Citera
2025-06-29, 11:22
Medlem
Citat:

Men visst om det ger dig någon boost av att 100,000 tågade i Orbans totala nederlag så får du trösta dig med det.

Det är väl snarare jag som håller mej till saningen, och trovärdig länk, medan du både "boostar och lobbar" för HBTQ...
Citera
2025-06-29, 11:23
Medlem
Citat:

Nämen, HBTQ-förespråkare är du också.
Inte var det 200,000 ungrare i alla fall. Nästa gång blir de förhoppningsvis blockade från att komma in i landet. Övriga kommer också förhindras och bötfällas, Orban vinner med tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in