2025-06-29, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Så bögar och bögmaffian har obegränsat med tid och kan åka till ungern och demonstrera?

De har alltså inget arbete att sköta och det skall ses som en framgång?

Antar att du inte har ett jobb själv. Vi som har jobb har något som kallas "semester", det är betald ledighet som man brukar få någon gång under sommaren. När man har semester så brukar det vara vanligt att man reser bort.

Sen antar jag att Ungern har en egen befolkning också, men det kanske är något jag har fått om bakfoten?
Citera
2025-06-29, 09:42
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Så bögar och bögmaffian har obegränsat med tid och kan åka till ungern och demonstrera?

Hey stupid.
Kanske kommer det som en överraskning för dig att det var lördag igår, dvs helg.
Dom flesta är lediga på helgerna förstår du lille vän.
Citera
2025-06-29, 09:49
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:

Ja fantastiskt. Vi har en klass av människor som är betalda aktivister.

"En massiv prideparad tågade genom staden på lördagen "

Brukar du jobba på lördagar ?
Citera
2025-06-29, 09:49
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Viktor Orban åkte på ett rungande nederlag igår.

200000 människor tågade i Pride - och mot Orbans genomkorrupta vanstyre som gjort ungerska folket urfattigt.

Orban är svag.

Det går riktigt utför för Orban och hans regim som förbjöd arrangemanget - 200,000 trotsade Orban och tågade i största Pride i Ungern någonsin.

Polisen grep 1 person - en motdemonstrant. Haha.

Är det slutet vi ser på Orbans 15-åriga auktoritära vanstyre?

Bonusfråga att diskutera: Kommer anti-svenska ryssmedier som samnytt, fria tider och swebb-tv att våga rapportera om ursvage Orbans rungande nederlag?

Glöm inte att bögarna behöver Orban med flera för att ha en motpart att hata och demonstrera emot. Det enar bögarna.
Utan motpart hade bögarna inte behöva synas och skämma ut sig i olika demonstrationståg som Pride.
Du borde tacka Orban.
Citera
2025-06-29, 09:51
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
"Orban är svag" ser att du inte verkar gilla Orban men älskar bögar. Södermalm?

Orban är inte bara svag. Han är ett luftslott. Förbjuda ett arrangemang och sedan när det blir av med 200000 i tåget så griper polisen en motdemonstrant.

Jag är fullt medveten om att sådana förnedrande nederlag uppfattas som styrka bland nazister och putinrunkare på flashback.
Senast redigerad av Snyggast.i.Speedo 2025-06-29 kl. 09:53.
Citera
2025-06-29, 09:54
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Orban är inte bara svag. Han är ett luftslott. Förbjuda ett arrangemang och sedan när det blir av med 200000 i tåget så griper polisen en motdemonstant.

Jag är fullt medveten om att sådana förnedrande nederlag uppfattas som styrka bland nazister och putinrunkare på flashback.

Vad är grejen, du borde vara glad att de bara grep en avart. Vem är du egentligen arg på?
Citera
2025-06-29, 09:55
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

Kul för alla inom tex vården som går på knäna och får finansiera detta vansinne. Sist jag besökte ett sjukhus blev jag förvånad att det fanns fortfarande människor i detta land som arbetade (de hade fått jobba över 3 timmar dagen före på grund av patienttrycket).

”Obegränsat med tid”? Det är ju mitt i sommaren och folk har semester. Det är väl inte konstigt att några tusen pers åker till Ungern och festar. Det gjorde jag också för ett par år sen. Budapest är en mycket trevlig stad att festa i.
Citera
2025-06-29, 09:57
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Vad är grejen, du borde vara glad att de bara grep en avart. Vem är du egentligen arg på?

Jag är inte arg. Jag skrattar åt clownshowen att polisen grep en ungersk fascist/nazist.

Polisen och myndigheterna visade noll stöd för ursvage Orban.
Citera
2025-06-29, 10:04
Medlem
Brunafingrarnas avatar
Ungrarna vet av historien, om en folkgrupp förtrycks tar det inte lång tid förrän alla förtrycks. Därför slöt ungrarna upp på gatorna, fascisten Orban måste stoppas.
Citera
2025-06-29, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Glädjande att Budapests befolkning står upp för yttrandefrihet och rätten att vara vem man vill🙂 Riktigt pinsamt för rysshoran Orban. Hela EU lär skratta åt honom nu.

Fast man kan ju undra om det verkligen var befolkningen i Budapest som var ute och tågade runt för bögarnas rättighet att visa kuken i det offentliga.
Det brukar vara så att HBTQP-maffian reser världen runt o deltar i alla dessa spektakel, för att få mer inflytande.
Man borde ta sig en titt på flyghistoriken till Ungern. Hur många och vilka har tagit sig dit under denna period?

Det är dessutom inte olagligt att vara bög i Ungern. Däremot är det olagligt att försöka locka in barn i det hela.
Barn skall slippa bög och pedofil-propaganda.
Jag ser att du gläds åt att bögpedofilerna försöker infiltrera Ungern.
Själv tycker jag det är tragiskt.
Citera
2025-06-29, 10:10
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Mycket glädjande att paraden får sådan uppslutning och man ignorerar politikernas förbudsregler och inskränkningar av yttrandefriheten.

Det borde man göra i Sverige och övriga Europa också. Politiker är skadedjur på demokratin och deras förbud olagliga och mot demokratin och yttrandefriheten. I Sverige och i Ungern.

25 07 01 förbjuds yttrandefrihet vad gäller våra åsikter om poliser och andra myndighetspersoners agerande i Sverige och polisen slutar respektera grundläggande rättigheter och demokratin. Det är exakt samma sak som i Ungern och med prideparaden och det finns ingen som ur moralisk och demokratiska ståndpunkt måste lyda politiker och poliser. I någon av länderna.
Citera
2025-06-29, 10:17
Medlem
Citat:

Kul för alla inom tex vården som går på knäna och får finansiera detta vansinne. Sist jag besökte ett sjukhus blev jag förvånad att det fanns fortfarande människor i detta land som arbetade (de hade fått jobba över 3 timmar dagen före på grund av patienttrycket).
De får betalt av globo homo kan vi väl anta. Precis som Greta Thunberg får betalt av någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in